Verkar ju vara populärt med utomhusfilmer numera! Får fixa någon till veckan!
Yepp, skönt väder nu dessutom. En annan har ju kört ute hela vintern =))
Satte ihop en liten samling: Var lite rörigt bland mina videoklipp med lite lyft o sets här o där... så städade lite o får rensa upp lite bland alla klipp. Satte istället ihop en liten samling för att få lite mer ordning på det. Får en hel del press på mig när jag ser dessa lyft, vilket är kul... ska bli intressant vad jag kan prestera på min vikt nu som är ca 2 kg mindre än detta.
Lite kul variation också att lägga upp ett gym-klipp. Många har väl mest sett mig köra "street workouts". Men jag tränar ju trots allt en del på gym också...
En del gamla klipp som sagt, men faktiskt en del andra som jag knappt sett själv =)
__________________ Journalen här på forumet sedan september 2012 Youtube: Lite videoklipp från träningen, både lek & allvar =)
Men fan grabbar... Nu kommer jag inte kunna hålla mig borta från chins-räcket uppe vid orienteringsklubben efter kvällens PW... Ryggpasset är ju imorgon.. Aja, bara att kötta i guess
Mm, sjuka var ju att man bara kunde köra spelen från DOS o inte från windows. Kom ju en MS-dos prompt i windows 95 sen, men hjälpte ju inte... var ju bara om man ville manövrera därifrån =)
Benpasset blev följande:
Böj:
Först reppa lite på 100 kg, sen upp till 120 kg o körde rätt många 5:or.
Ned till 100 igen o reppa ut.
Vikten runt 85 kg så man känner att stabiliteten blir lite sämre i böjarna o inte lika mycket som trycks ihop där nere i bottenläget =)
Benspark:
1x8, 90 kg
1x8, 90 kg
1x8, 90 kg
1x8, 90 kg
1x8, 90 kg
Lårcurl (ett ben i taget):
1x8, 30 kg
1x8, 30 kg
1x8, 30 kg
1x8, 30 kg
1x8, 30 kg
Tänkte samla ihop mina "topp 10"-videos för Abs, Pull-ups och Push ups här nedan:
Pull-ups:
Abs:
Push-ups:
Tack för att du delar med dig av dina klipp, fy vad jag är sugen på att träna magen nu!!!
Haha fan va skoj att få min simpla video postad här har dig att tacka för all inspiration vad gällande magträning och testa nya saker och inte bara fastna i gymmets maskiner
Är i "skogen" så passar ju ypperligt med lite Blair Witch Training Project i helgen. Ska även uppsöka någon skolgård här o nöta lite Push up Freestylin, Pull ups + mage.
Här är min förra Push ups Freestyle-film ("Hardest Push Ups In the World")... ska jobba mer på det o försöka mig på några sjuka kombinationer :-)
Citat:
Ursprungligen postat av str
Yepp, skönt väder nu dessutom. En annan har ju kört ute hela vintern =))
Satte ihop en liten samling: Var lite rörigt bland mina videoklipp med lite lyft o sets här o där... så städade lite o får rensa upp lite bland alla klipp. Satte istället ihop en liten samling för att få lite mer ordning på det. Får en hel del press på mig när jag ser dessa lyft, vilket är kul... ska bli intressant vad jag kan prestera på min vikt nu som är ca 2 kg mindre än detta.
Lite kul variation också att lägga upp ett gym-klipp. Många har väl mest sett mig köra "street workouts". Men jag tränar ju trots allt en del på gym också...
En del gamla klipp som sagt, men faktiskt en del andra som jag knappt sett själv =)
Citat:
Ursprungligen postat av Gurragurk
Men fan grabbar... Nu kommer jag inte kunna hålla mig borta från chins-räcket uppe vid orienteringsklubben efter kvällens PW... Ryggpasset är ju imorgon.. Aja, bara att kötta i guess
Haha, bara att köra på gurrish... Ninja Style :-D
Citat:
Ursprungligen postat av jflycore
Ibland när jag bjuder hem tjejer och vill impa på dom så visar jag dina klipp och säger att jag känner dig. Är det okej för dig?
//FredagsKrameN!
Tack för fredagskramen ;-D Haha... det är helt okej, du kan även säga "den här snubben tittar på MINA klipp" :-)
Citat:
Ursprungligen postat av ameiner
Herregud räcker inte för att beskriva min reaktion när jag såg klippet, du är så otroligt stark och vilka reps du levererar.
hahaha Jon du är för skön!
Tack ameiner för att du tittar o gillar, kul att höra =)
Citat:
Ursprungligen postat av JasminV
Tack för att du delar med dig av dina klipp, fy vad jag är sugen på att träna magen nu!!!
Tack! Kul att du kikade o att det gav lite inspiration! :-)
Citat:
Ursprungligen postat av PatJack
Gillar den nya samlingen du satte ihop! Sjuk styrka OCH reptålighet du har!! =) Wow! Visste ju detta sen innan men damn alltså.. brutalt!
Tack =)
Jo satsar ju en hel del på min explosivitet, sen tror jag inte att jag är speciellt uthållig över flera set. Har inte riktigt den där segheten, är nog mer rapp!
Citat:
Ursprungligen postat av gustafffsson
Haha fan va skoj att få min simpla video postad här har dig att tacka för all inspiration vad gällande magträning och testa nya saker och inte bara fastna i gymmets maskiner
Skön känsla i vodeon =) Gör det, med din bar kan du träna mycket mage. Tråkigt att stänga in sig på ett gym i detta väder...
__________________ Journalen här på forumet sedan september 2012 Youtube: Lite videoklipp från träningen, både lek & allvar =)
Nu kanske du har skrivit det innan, men det vore väldigt intressant att höra hur du lägger upp din kost. Hur, var, när, varför, mängd, kött, dat meat!?!
Citat:
Ursprungligen postat av Kwon
Jag har typ 1 APM!
Citat:
Ursprungligen postat av groda
Tja normalt äter jag bara fullkornsprodukter och fiberberikad tofu med sojamjölk för att optimera mina chakran.
Kör hårt utomhus denna helg, fågelkvitter o sommar i princip.
Försöker filma lite o sätta ihop en liten street workout.... hmm, klurar på lite övningar =)
Citat:
Ursprungligen postat av Mazr
Nu kanske du har skrivit det innan, men det vore väldigt intressant att höra hur du lägger upp din kost. Hur, var, när, varför, mängd, kött, dat meat!?!
Tjena. Hehe, jo. Vid flera tillfällen, och ett antal mail... vet inte riktigt om jag har lust att ta det ännu en gång. Har försökt vara rätt kort på den punkten då det lika gärna skulle kunna ta ett par veckor att ge ett bra svar, med motiveringar.
Jag tycker många är för fixerade kring frågan (säger absolut inte att du är det så nu svarar jag generellt här). Kosten är en viktig parameter, men jag tycker ändå man kan göra det så enkelt som möjligt - än att kruxa till det för mycket.
Allas upplägg, vardag, träning, arbete, energibehov, sömn, mål etc ser olika ut. Så allas situation är ju unik och därefter bör också kosten styras. Man får köra på vad man trivs bäst med. Hålla koll på Underskott/överskott, tima med träning så bra som möjligt.
Har läst o studerat kost tidigare (utbildad rådgivare), och det är helt klart ett intressant ämne att analysera/arbeta med, men försöker hålla journalen till träning än att debattera om kost... för det är som sagt väldigt unikt.
Citat:
Ursprungligen postat av gustafffsson
Haha dock är de inte riktigt lika fint väder här (kring +6) så drog på mig en liten förkylning,men Ska ut idag igen och köra igen
Haha, du drar på dig många förkylningar... du kanske måste skaffa ett underställ :-D Kör hårt.
Senast redigerad av str den 2013-05-12 klockan 10:18.