Lite throwback thursday!
Första bilderna vägde jag ca 84 kg. Det tog mig 3,5 år att slå den vikten sedan, faktiskt Man får heller inte glömma att jag var kortare då, kanske 170-172 cm istället för 177 cm som idag. Där har ni definitionen på smalfet.
I Januari 2011 hade jag kommit igång lite med träningen, vägde väl på bilden ca 77-78 kg på ca 175 cm
I maj 2011 hade jag bantat ner mig till ca 69-70kg, men inte fasen såg det något vidare ut för det!
I Jan 2012 hade jag utfört en halvmisslyckad bulk och låg på cirkus 77kg
I Juni 2012 vägde jag väl runt 74 (70 några dagar innan). Japp jag ser hög ut, men nej, jag var trött... Jag var på LAN i polarens stuga! Dock var jag i rätt mycket bättre form än det såg ut... hade lagt på mig ca 4kg vätska under några dagar och var gaaanska bloated, hehe.
I Juli 2012 hade jag väl tappat den där vätskan igen, låg där på ca 69. Hyfsad låg bf, tror nästan den var nere på 9, kanske 10 där! Ska bli minst sagt kul att få se dessa ådror snart igen.
Och de två sista bilderna är 1-2 veckor gamla... Har lite puffy nipples på den högra, det är kvar lite sen överviktstiden... Dock går det bort igen när jag kommer ner på lägre bf, som man ser på den vänstra bilden (den är tagen efter) trots att det bara är någon veckas mellanrum! Väger här 77-78 kg.
Och bättre ska det blir! Är just nu i deff och ska skala ca 5kg till... =)