Försök #1 på Dec-Challenge samt veckans videoblogg - Mindgames vid träning
Citat:
Ursprungligen postat av Tokruska
Kul att se att du ger dig på ett försök på benträning igen, hoppas "recoveryn" går snabbt. Riktigt härliga bilder med för den delen.. muchos stekigt
Tack Toka !! Det är alltid nice att vara utomlands =)
Citat:
Ursprungligen postat av zarnyhax
Jävlar vilken grym bild på dig i poolen!!
Undrar om det skulle komma någon film ifrån ditt sjuka ryggpass?
Tack Zarre !! Filmen kommer upp inom kort. Höll ögonen öppna på 4klövern =)
Citat:
Ursprungligen postat av str
hahahahahaha...Nano, det där bildspelet är mäktigt. Poolbilden kan va bland de skönaste bilder jag sett Sällan man ser en sådan självsäker Poseidon bryta upp genom ytan.
Skurt-keps-bilden lämnar jag utan kommentar...
Hahaha !! Kul at du tycker det Blondie =) Är inge bra posör, men när jag får leka i poolen så slappnar jag av,.... Hahaaa!! Skurtkeps IT IS !!
Citat:
Ursprungligen postat av JonteAll
din pass är ju helt sjuka, Brutala vikter som du leker runt med! #BIG #UP
Tack JonteAll !! Kul att se dig skriva, 1a gången tror jag, eller?? Välkommen in i journalen !!
Citat:
Ursprungligen postat av Byarno
Tunga å fina vikter du dunkar...
Btw. Jag ha hitta din lookalike ola... Carlos Condit... hehe
Tack Byarno !! Hahah jaa duu en aning lika kanska man är han. Tror dock att jag är en bytydligt mysigare kille än han #LOL
Citat:
Ursprungligen postat av Klanje
Jag tycker mig i alla fall se rosa tendenser på någon av skjortorna. Så jag var inte så jäkla off trots allt.
Haha Klanje !! Varför tror du att jag postade in den bilden ? =)
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom duck
Haha, det är faktiskt ganska likt
=)
Citat:
Ursprungligen postat av Berggren91
Hahaha medhåll!!
=)
Citat:
Ursprungligen postat av benaciii
du ser ut som en riktig mysfarsa!
Tack Benny !! Det kanske jag är. Än så länge har jag inte blivit farsa, men jag har som målsättning att bli den bästa pappan EVER !!
Blev ett pass vid 23.00 efter jobbet. Spelade in veckans videoblogg & första försöka på Dec-Challenge på samma klipp. #KAXIGT dubbeljobb för att sätta lite press på Chrille87, nu är kriget igång
Höll nere volymen en aning då jag planerar att träna pattar på Sön igen. Bänken kändes som bly idag, men så kan det vara ibland!
Bänkpress FU + Försök #1 på Dec-Challenge #OvsC samt veckans videoblogg - Mindgames vid träning
60x10
80x10
100x5
100x5
100x5
100x5
100x? #Dec-Challenge - FILM
Gigantset
Cablecross underifrån
Armhävningar special
Pecdec
4 set 10-12 reps
Försök #1 på Dec-Challenge samt veckans videoblogg - Mindgames vid träning
Haha Ola du är så jävla skön, sätter igång musiken och håller något form av braveheart tal där man bara hör ordet dec-challenge innan du lägger dig under bänken!
-Tror du kan mata ut 24rep i denna challenge chefen!! I belive in you
Grymt Ola..20 reps är riktigt bra! Såg att chrille oxå gjorde 20, iofs efter 3 set på 150 men det ser ut att bli jämnare än man trodde! Rolig challenge...
Viktkakorna satt då "sladdrigt" på den skivstången! Blir det nå bättre med klämmor? Tror ju att du tjänar på det om dom inte rör på sig och "vobblar" så mycket! (Tänker speciellt vid 8e repetitionen och fram till ~14e)
Vet inte alls hur det känns för dig, men jag kan tänka mig att en viss kraft går åt till att hålla emot allt "vobbel" och upprätthålla en fortsatt rak bana vertikalt. Något som stämmer eller som du reflekterat över?
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan58
ronny pls
Senast redigerad av Berggren91 den 2012-12-13 klockan 08:03.
Så jävla kung, smäller till med 20 första försöket. Vet inte vem jag ska kalla underdog nu. Du besitter ett psyke utom denna värld, jag blir så jävla imponerad!
Grymt! Bra snack före och riktigt gött o trycka ur dig 20 reps. Tänkte lite lika som berggren med att vikterna sladdra rätt bra ett tag där.. Optimala förutsättningar med käk, vila och klämmor (?) så tror jag du kan mosa 27-30 reps!! KOM IGEN NU