Citat:
Ursprungligen postat av Akagi
Dragonflagsen var klockrena, ska nog testa imorn om man klarar av en ens haha.
Stabilt magpass iaf!
|
Tack =) Testa... det kommer kännas riktigt sjukt i början!
Citat:
Ursprungligen postat av zarnyhax
Haha fan vad härligt och se dina filmer! Kanonkul! =)
|
Tackar =)) Väldigt trevligt att du uppskattar dem.
Citat:
Ursprungligen postat av tompee
Haha! Exakt, nä kommer alltid nöta handstands, dock anade jag axeln under tävlingen så jag får lägga den träningen på is i några veckor bara!
|
Låter nice. Ahh du verkar vuxen o förnuftig. Vila på, va rädd om axeln =)
Citat:
Ursprungligen postat av ameiner
Blev så sugen på att börja öva på handstand och allt när jag läste din journal och så är jag sjuk så blir inte mycket utav det ännu..
|
Vila upp dig o bli ordentligt kry. Sen kan du börja nöta! Kul att fått lite inspiration =)
Citat:
Ursprungligen postat av Niwah
Skön video! 
|
Tackar kompis!
Citat:
Ursprungligen postat av Klanje
Den enda övningen som verkar vettig är den sista. Inte så mycket slit och släng i den.
Heter hunden Fido?
|
Haha. Det är en underskattad övning, helt klart. Rekommenderar 2-3 set där... helst inte när du är bakfull dock. Inte min hund, den var bara där o lekte precis som jag =)
Citat:
Ursprungligen postat av Zizou
Riktigt bra video som vanligt  älskar cyklingen i luften! Och skön nedvarvning på det hela!
|
Tackar Zizou! Haha...ahhh, ja man får inte glömma o varva ner lite =)
Citat:
Ursprungligen postat av Nano-Sekund
Fan va bra Blondie !!
Allting du utför känns så jäkla naturligt, blir så oerhört inspirerad. Kroppskontroll är ju bara förnamnet, efternamnet skulle gärna kunna få vara ett par ord från din mun med colgate smilet  (str smileyn). Kan detta gå att lösa eller säger säpo stopp för ett privat uttalande ?
IDOL nr1.
// no pain no pain....
|
Kul att höra Nano!! Trevligt att man kan inspirera dig. Lol, den där biten tycker jag du o klanje sköter bra. Eventuellt kan du sätta på kameran när vi sitter på läktarn i hockeyarenan o tjötar lite (varmkorv och orginalcola ingår).
Citat:
Ursprungligen postat av Tokruska
Haha awesome film!! Gillar sparken vid 2:20 starkt. =)
|
Haha tackar Tokruska =)) Kände mig tvungen o "leverera" lite efter ameiners "zlatan-kommentar".
Citat:
Ursprungligen postat av xcv
Bicicletan = Bästa jag har sett! 
|
Hahah, tack! Mjukt underlag rekommenderas!
Citat:
Ursprungligen postat av Jonithan
L-hang-45-graders-reverse-pullupsen* såg riktigt coola ut!
Du vet att du är min idol!
* Ursäktar för användning av komplexa str-tränings-uttryck
|
Tackar jonithan! Det är en skön övning (tack för namnet), skön statisk kontakt med mage o bra träff i biccarna.
Citat:
Ursprungligen postat av gustafffsson
en snabb fråga bara, jag brukar få ont eller ja inte ont men blir som stel och känns konstigt i bröstryggen dagen efter att jag har kört dragonflags nå tips på vad jag gör för fel?har tyvärr ingen film på när jag kör men kan ordnas.
fortsätt med dina klipp när du tränar utomhus älskar dom!
|
Tackar, riktigt kul att du gillar dom =) Eftersom jag är väldigt ny på övningen har jag svårt o komma med bra tips om det. Det jag kan tänka mig är det enorma trycket som uppstår på rätt liten kroppsyta, så det blir en stor påfrestning i bröstryggen. Se till att köra med mjukt underlag, jag upplevde också att jag fick "ont" efter att ha kört det på en parkbänk utan speciellt mycket dämpande kläder. Aldrig fel att träna mycket bröstrygg, rotatorcuff/stabiliserande muskulatur osv heller. Men som sagt, mjukt underlag att föredra!
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.J
Grym Video!
Kan stoltsera med att den sista övningen med gungan i videon kan jag också utföra, dock med remmar o bälte, och med svettblöt mp3 på.
http://www.youtube.com/watch?v=X14v1O7S8cg
Detta är något du bör pröva, med tanke på din bålkontroll lär du väl kunna dricka 5 dl kaffe och klippa in roliga bilder i Nanos journal samtidigt?
Trevlig Helg
|
Hahaha, tackar Fredrik! Ja, den där övningen ska man inte underskatta... svårt o få in bra "ryck" i kedjorna o en bra rytm i knäleden =)
Jag tittade på videon o testade göra övningen direkt. Det funkar. Vet inte hur många jag klarar dock...får testa det. Vet att jag skulle testa en annan gång, tror det kallas "shaolin pushups", men hade väldigt ont i ländryggen då, o den där övningen hugger tag nåt enormt där.
Citat:
Ursprungligen postat av Awinterhagen
skön video =)
|
Tack =))
Citat:
Ursprungligen postat av zarnyhax
Ännu en älskvärd video! Tack Str! =)
|
Tackar Zarny!!