Haha menade de med toalettmysaren sa om att prata på riktigt ist för datorn så hade de varit skoj med enkoloträff som de var snack om för ett tag sen fast de kanske bara är jag som hade tyckt de hade varit skoj :s
Ett kololäger kan ev. bli av i framtiden. Krävs dock massor med engagemang & struktur ifall det ska kunna bli av med många personer involverade.
Citat:
Ursprungligen postat av str
Håller med där, kanske ett LAN-party? Då finns ju möjligheten att åtminstone sitta i samma rum o chatta (klanje-smileyn).
Ett kololäger kan ev. bli av i framtiden. Krävs dock massor med engagemang & struktur ifall det ska kunna bli av med många personer involverade.
]
Om vi bara ser de som att de som vill träffas och tränar och sen sticker ut och äter följt av en kväll på stats (eller var nu nöjena är i piteå) för de som vill så behövs det ju inget större engagemang annat än att man ser till att infinna sig på tiden man bestämmer.
Om vi bara ser de som att de som vill träffas och tränar och sen sticker ut och äter följt av en kväll på stats (eller var nu nöjena är i piteå) för de som vill så behövs det ju inget större engagemang annat än att man ser till att infinna sig på tiden man bestämmer.
En sådan grej ser jag mer som en träff. - Ett läger är något man planerar & gör seriöst rakt igenom över fler dagar. Tror inte att folk vill resa upp från tex. Stockholm för 1 tr.pass, middag & en fylla. Men jag förstår vad du menar, ditt förslag skulle funka riktigt bra för dom som bor lokalt
Bra pass med riktigt högt tempo. Mest troligt så går jag in i en intensivare period nu inom närmsta veckorna. Tyvärr riktigt ont i fötterna på rodden, men jag gör så gott jag kan. Känns riktigt surt faktiskt....men men så är det.
Sittande hantellyft åt sidan
11x12
11x12
16x12
16x12
Sittande militärpress (stopp på alla reps)
40x6
60x6
70x6
80x6
90x7 - PB(med stopp) - FILM
Drag till hakan i cable
40x15
40x15
40x15
40x15
B-A axlar hantlar
11x12
11x12
11x12
11x12
Shrugz (bakom rygg)
100x20
100x20
100x20
-- Superset--
Shrugz (sittande med hantlar)
21x15
21x15
21x15
Roddmaskin intervaller (utan att använda benen "typ")
500 meter
1.45 tempo
vila 60 sek
4 intervaller - BRA! med tanke på mitt handicap.
Bra krigat där... du får upp de där extra repsen utan att vika dig. Ser även att du har publik, nästan varje cardiomaskin är tagen för att sitta o spana på dig när du tränar.
__________________ Journalen här på forumet sedan september 2012 Youtube: Lite videoklipp från träningen, både lek & allvar =)
En sådan grej ser jag mer som en träff. - Ett läger är något man planerar & gör seriöst rakt igenom över fler dagar. Tror inte att folk vill resa upp från tex. Stockholm för 1 tr.pass, middag & en fylla. Men jag förstår vad du menar, ditt förslag skulle funka riktigt bra för dom som bor lokalt
jo, visst. Missförstod kanske men trodde det var en träff det var tal om. Snackar vi läger är det ju annat.
Men mig veterligen har det aldrig varit någon koloträff här uppe så de skulle vara gött!
Säger bara det - jag är inte överraskad av dina pressar... Du presterar alltid pass efter pass och nu har jag gett upp hoppet om att du är människa... Du måste vara en maskin från yttre rymden utan stopp!