Lineup gick finfint!
Vi var 7 tjejer i långa och 4 i korta. Då vi var så få deltagare så slogs klasserna ihop till en öppen klass med 11 brudar. Vips blev det lite mer konkurrens!
Övat mycket och poseringen satt fint tycker jag. Sett lite bilder som hastigast i syrrans kamera, jätteintressant då jag aldrig sett mig själv bredvid nån sån fitnesstjej och aldrig haft nåt att jämföra med! Jag tycker dels att jag poserade snyggt, och förhållandevis rakt (något jag haft problem med, alltid är det nåt som är snett och skevt!) och att jag inte såg alltför klen ut i jämförelse med de andra!! Faktiskt tycker jag att jag såg bättre ut än jag förväntade mig, och det är väldigt najs att känna så!! Stolt att visa upp min fysik! =)
Ska bli spännande att se domarsiffrorna sen när de kommer ut!
Gjorde
15 chins och fick 15 godkända
PEBE! 
Gammalt PB ligger på 13 och sattes för ett par veckor sen ,innan det har jag legat å tragglat på 10-11 ett bra tag. SUPERNÖJD med dessa chins! Målet var att klara iaf 10 godkända.
Gjorde 18 dips och fick
17 dips godkända, första blev borträknad så där lärde jag mig snabbt vilken standard som skulle hållas!

Kan ärligt säga att det inte fanns en endaste dip kvar att få ut, det känns skönt att slippa ha den tanken "fasen, jag borde ha kunnat klämma dit en till blabla..". Gjorde mitt absolut bästa och är nöjd med prestationen! Målet var att hamna över 15 godkända.
Allt detta räckte inte vidare till finalen dit endast 6 tjejer kom, utan jag fick gå raka spåret till lussebullen och colan och barsen utan att passera rodden

:[
Lite besviken då jag så gärna hade velat ro, tävla lite till, hade så mycket ladd kvar i kroppen!! Men min prestation i övrigt är jag inte besviken på. Det här var kul!!
Nu har jag käkat fem bars och det är dags att duscha av brunfärgen efter en fabulous dag! Och sen ska jag hem till nån och få lite kärlek och oxfilé med vin. Kan det bli bättre?
I väntan på riktiga bilder kan jag bjucka på e snabb spegel-AW-variant ;P