tack wenne du ser ut att ta stormsteg på gymmet du med.
värt att nämna idag är att kvällsvikten igår låg på 86,8 kilon. morgon vikten imorse prick 84,0 kilon. tror styrkan kommer som etrt brev på posten när som helst, känt mig allmänt svag så de behövs!
idag vart de ett riktigt långt pass, 120 min. kunde inte ge mig, kändes så fantastiskt att ha lite styrka så jag bara pumpa vidare! svårt att komma ihåg passet, men något i den har stilen.
chins.
12xKV
14xKV
8xKV
10xKV
latsdrag smalt hantag, super sett pulldowns.
60x10
80x8
70x10
enhandsrodd i maskin
40x14
50x12
50x12
stångrodd
50x16
70x16
110x6
110x8
kajakrodd 2 set.
bakre axlar, hantel lyft 5 set. maskin 3 super set.
axlar idag. kändes tungt, kan bero på att jag ätit dåligt idag, vart korv och mos till frukost, korv och mos påskolan till lunch, sen 2 gainers efter lunch och lite potatis när jag kom hem. imorn är de iaf bygge och då tar jag fanimej med mig matlådor till skolan och äter där. skit i om folk tittar konstigt, ska upp i vikt!
sittande hantelpress.
20x16
20x12
40x6
40x4
militärpress.
50x12
70x6
70x5
60x10
60x8
sittande press i smith utan ryggstöd.
30x16
40x14
50x12
50x12
hantellyft åt sidan 3 set.
fick en brännande kännsla i axlarna efter militärpressen så sänkte volymen och vikten på passet efter de och försökte "blöda igenom" ist.
hantellyft åt sidan 3 set.
vart lite marklyft sedan för första gången på alldeles för många veckor. ingen skada, bara allmänt slö och omotiverad, tvingade mig att köra lite underhållsträning iaf.
Mycket styrka och lite teknik , ett enkelt tips som gör stor skillnad där du kopplar in benen är att luta sig bak när du börjar dra, så att du flyttar tyngtpunkten bakåt och tänker att du ska dra "snett bak"
Mycket styrka och lite teknik , ett enkelt tips som gör stor skillnad där du kopplar in benen är att luta sig bak när du börjar dra, så att du flyttar tyngtpunkten bakåt och tänker att du ska dra "snett bak"
hehe vet att tekniken är aningen fruktansvärt kass.. bra tips från en som bevisligen vet vad han pratar om. för nog ta några teknik pass framöver.
+1. Många svarar bra teknikmässigt om man säger att de ska försöka trycka benen/fötterna genom golvet istället för att dra upp vikten också!
benpress maskin TECA. ca 1 min setvila.
130x12
130x10
130x10
130x10 sista set riktigt tungt!
frontspark. 2 set 2 ben. ett sett 1 ben.
vader 3 set.
började må illa som vanligt. så de får bli baksida lår till helgen ist.
tog dock lite längreän vanligt innan illamåendet kom idag, han köra klart hela böjserien. kanske beror på att jag dricker kolhydrater under hela passet. eller så börjar jag komma i form helt enkelt..? eller form och form, men blir lite uthålligare i benen kanske.
vila imorgon, bröst fredag. funderar starkt på att strunta i bänken nästa vecka och vila axlarna, tror dom har fått för mycket stryk på sista tiden.
Trycket Olsson! Blir bara mer och mer impad för varje dag som går
tack chrille. eftersom du är har ett stort intryck på mig träningsmässigt så kan du ta åt dig lite av mina framgångar. du är ju en sån stor motivatnskälla