2010-08-08, 23:32
|
|
|
å nej, måste man komma på en ny text igen
Reg.datum: Oct 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av camilla
Pratar jag med mina kompisar om någon kille så säger jag väl helt enkelt att jag finner honom attraktiv. Vi har olika smak så om jag skulle säga att någon var en 10-poängare så skulle dom säkert inte tycka det, och vice versa.
|
ok
Citat:
Det är big no no att tala om för en tjej vilken poäng hon har fått. (Om hon nu inte råkar vara en tia.)
|
det förstår jag  förmodligen gör väl ingen det heller om personen i fråga inte är dum i huvet
|
|
|
2010-08-08, 23:33
|
|
|
Tröööck!!1 +50
Reg.datum: Feb 2009
|
Citat:
Pratar jag med mina kompisar om någon kille så säger jag väl helt enkelt att jag finner honom attraktiv. Vi har olika smak så om jag skulle säga att någon var en 10-poängare så skulle dom säkert inte tycka det, och vice versa.
|
Sånt är lättare när man pratar IRL.. på internet blir det enklare att slänga upp en siffra. Men jag håller med om att det är löjligt, dock inte bara killar som gör så
Edit: När jag fick frågan av ceejay ifall damen ifråga var snygg som klämde mig mellan benen så svarade jag som jag gjorde, för att utan att behöva gå in på detaljer förklara att jag inte tyckte hon var attraktiv på ett enkelt sätt.
Senast redigerad av Jpn den 2010-08-08 klockan 23:36.
|
|
|
2010-08-08, 23:33
|
|
|
småmysigt slampig
Reg.datum: Jul 2006
|
Citat:
Det är big no no att tala om för en tjej vilken poäng hon har fått. (Om hon nu inte råkar vara en tia.)
|
Det är faktiskt ett par tjejer som frågat mig vilken poäng jag tycker att hon får på en skala från 1 till 10. Jorå, så att ehhh.... Djävligt awkward situation då jag inte gillar att bända på sanningen allt för mycket, jag brukar prata runt det istället alt. skämta bort det.
|
|
|
2010-08-08, 23:35
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Sep 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay
ok
det förstår jag  förmodligen gör väl ingen det heller om personen i fråga inte är dum i huvet
|
Jo, jag har fått höra att jag är en nia. Var väl menat som en komplimang, men det får mig ju bara att undra varför jag inte fick 10 poäng. Inte för att jag skulle ge mig själv det, men ändå... Jag vill inte höra!
|
|
|
2010-08-08, 23:35
|
|
|
:D
Reg.datum: Apr 2006
|
Citat:
|
Det är ju mer eller mindre samma sak bara att du inte kvantifierar det? Att du beskriver någon som attraktiv betyder ju att du relativt till andra anser att individen i fråga är attraktivare än dem. Alla kan inte vara snygga, så även om du väljer att inte kalla personen för en sjua har du ju gjort en värdering bara genom "attraktiv". Attraktiv är högre är normal som är högre än oattraktiv, no? För att någon ska vara snygg måste någon vara ful. Alla kan inte vara snygga eftersom det är realtiva mått.
|
2010-08-08, 23:39
|
|
|
El grande salami
Reg.datum: Jul 2006
|
Apropå tafsa, så råkade jag utför något unikt en gång när jag var ute i Luleå. En full tjej (totally wasted) hoppade på mig på dansgolvet, hon försökte typ kyssa, våldta mig eller nåt, men jag vägrade, visade det tydligt. Full och antagligen var hon inte så fräsch heller. Hon höll fast så hårt i mig när jag försökte stöta bort henne, så hon rev hon halva tröjan på mig. Tyckte det var otrevligt.
|
|
|
2010-08-08, 23:39
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Sep 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nordenator
Det är ju mer eller mindre samma sak bara att du inte kvantifierar det? Att du beskriver någon som attraktiv betyder ju att du relativt till andra anser att individen i fråga är attraktivare än dem. Alla kan inte vara snygga, så även om du väljer att inte kalla personen för en sjua har du ju gjort en värdering bara genom "attraktiv". Attraktiv är högre är normal som är högre än oattraktiv, no? För att någon ska vara snygg måste någon vara ful. Alla kan inte vara snygga eftersom det är realtiva mått.
|
Vad du krånglar till det nu då! 
Alla är verkligen inte snygga. Det går sjukt många fula killar på en snygg! Men en kille kan bli snyggare när man lär känna honom.
|
|
|
2010-08-08, 23:46
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2010
|
varför kan man aldrig vara ärlig (utan att överdriva) mot tjejer? varför ska dom alltid behöva tänka 3 steg längre??
|
|
|
2010-08-08, 23:47
|
|
|
:D
Reg.datum: Apr 2006
|
Citat:
Vad du krånglar till det nu då! 
Alla är verkligen inte snygga. Det går sjukt många fula killar på en snygg! Men en kille kan bli snyggare när man lär känna honom. 
|
Rationality* police reporting for duty
*boredom
|
2010-08-08, 23:50
|
|
|
En påse med mos.
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Jag förstår bara inte vad dom får ut av det. Kan snubben verkligen tro att han ska få ligga om han gör så?
|
Hellre ett rumpnyp och inget ligg än inget rumpnyp och ändå inget ligg
|
|
|
|
2010-08-08, 23:52
|
|
|
å nej, måste man komma på en ny text igen
Reg.datum: Oct 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av G_lund
Hellre ett rumpnyp och inget ligg än inget rumpnyp och ändå inget ligg 
|
jag lollade.
|
|
|
2010-08-09, 00:23
|
|
|
Pink belt
Reg.datum: Jan 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nordenator
|
Nej, det är fel. Snygghet är till största delen absoluta mått och bestäms främst av biologin, d.v.s. snygga personer innebär bra gener, och fula innebär dåliga. (Visst finns det en viss variation i smak, men på det stora hela tycker alla likadant.)
Skulle vi ta kål på alla fula och bara avla fram vad som anses vara snygga personer skulle inte vi helt plötsligt börja att se personer med minimala skönhetsfläckar som hideösa monstrositeter.
|
2010-08-09, 05:09
|
|
|
Ljuset i mörkret
Reg.datum: Oct 2008
|
regn hela natten. och direkt när jag kom hem kände jag att jag börjar bli förkyld.
toppstart på veckan, med andra ord
dvs det kan bara bli bättre
|
2010-08-09, 06:41
|
|
|
Tänker råsa!
Reg.datum: May 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mantus
Är det därför du inte har varit uppe? Jag trodde att du hade skaffat ett liv...
Mitt grabbiga sätt att säga att jag saknat dig i babblatråden nu i helgen.
|
Hello dear.  Ett liv är nog att överdriva, men jag är internetlös...
|
|
2010-08-09, 06:43
|
|
|
Busunge
Reg.datum: Aug 2008
|
Jag är så jävla trött. Kan nån väcka mig? Varför kan jag inte somna på kvällarna.............................
Gör dig inte dummare än jag ser ut.
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:41.
|

|