Citat:
Ursprungligen postat av spoon
Sitter ju och läser här dagligen. Sista tiden verkar det som att det går ordentligt framåt för dig. Kul att se!
|
Tackar, ja just nu är jag inne i ett skönt flow, men har lagt in ett helt nytt träningsupplägg (variation), tycker det är riktigt kul (motivation) och försöker sköta kost/träningen skapligt nu iaf (dedikation)... så med de tre ledorden vore det ju faaaaan om det inte skulle börja hända något :P
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs
Fint pass! Synd att jag sov/var bakfull. Hade varit skoj att se the warrior face i böjen 
|
looooool, jag var nog rätt mkt ute o krigade där men ännu mer i hackliften tror jag... hahahh... skakade o wobblade i hela kroppen på slutet..
Citat:
Ursprungligen postat av wesaft
Du kan ju inte ställa fram lösgodis om du nu tjatar om att du vill att dina tjejer ska leva sunt tränignsliv :P
Det matchar inte
Men det är klart allt tjejer gillar godis så det kanske är en fördel 
|
men looool, godis en lördagskväll är väl inte ekvivalent med att inte ha ett sunt träningsliv? :P .. tvärtom, det hör till första träffen att ha lite o bjuda på... hade även cashewnötter och vindruvor införskaffade. Hade liksom blivit ett litet TEST istället och se vad hon hade valt.
Jag visade ju min karaktär och åt upp nästan hela godispåsen på kvällen =/