2010-03-11, 23:08
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
japp, jag såg ryggtavlan på dig när du o numse körde, numse kom förbi sedan när jag körde cardio... ska prova den andra lårcurlen, men hittills har jag haft problem i alla hamstringsövningar överlag, även stående enbenscurl osv.
|
jag passade han och dvärgade han på samma gång!!111
|
|
|
2010-03-12, 08:32
|
|
|
Musklig
Reg.datum: Feb 2009
|
Du får väl ge fan i att gå omkring i tajta kvinnounderkläder om du inte vill att det ska skära in så mycket i fettet.
|
|
|
2010-03-12, 08:56
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2009
|
Pluffsig? Tveksam.
Tjockskalle? Sannolikt.
Ta åt dig istället ditt jäkla benrangel!
Feel the love satans norrbagge!
|
|
|
2010-03-12, 09:00
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao
 Men dumma karl!  Ta komplimangen som en jävla man och säg tack och bli glad! 
|
Även om jag inte sett dig o dina resultat så håller jag men O_Wao här... Ta åt dig av komplimangerna o var bete dig inte som en flicka  Även om du inte är helt nöjd än så titta tbk o jämför med startläget ...o inte med alla BB´s eller dyl på gymmet... Och ja jag talar av erfarenhet...
|
|
|
2010-03-12, 09:55
|
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
 Men dumma karl!  Ta komplimangen som en jävla man och säg tack och bli glad! 
|
hahah, tack o glad! 
Jag är sjukt dålig på komplimanger och jag är inte nöjd med min kropp (ännu) ... =) ... sedan som jag skrev förut, med tröja på så ser man ju inte sanningen =)
|
|
|
2010-03-12, 09:55
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av wesaft
Bra böj och pass skuggan!
Du har gått ner mycket på kort tid som jag sa till dig, det kommer tighta upp sig mer runt magen sen.
Men man blir blind för sig själv också, såg rätt bra ut tycker jag.
Kul det där på hotellrummet, haha 20 minuter  Men vet vad du menar, hade ett ställe när jag körde en övning på sjukgymnastiken som jag såg så grymt snygg ut i 
|
thanks, jooo, visst blir man blind o visst tightar man till sig, men faktumet är samtidigt att jag måste ner 7kg till för att bli tight på allvar... det får bli en annan story något annat år dock
Posering är sjukt kul i rätt ljus =)
Citat:
Ursprungligen postat av 944RS
Du får väl ge fan i att gå omkring i tajta kvinnounderkläder om du inte vill att det ska skära in så mycket i fettet. 
|
hahah, ja, det får kanske bli till o bära mankini i Egypten ändå, då..
|
|
|
2010-03-12, 09:57
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av Severen
Pluffsig? Tveksam.
Tjockskalle? Sannolikt.
Ta åt dig istället ditt jäkla benrangel!
Feel the love satans norrbagge! 
|
hahah, men sluta tigga bilder på min mage nu!!11.. känner ju att det är det ni alla vill se, "the true picture of skuggan" liksom, naken och vandaliserad... ett enda svartvitt foto på min ölmage och lär bli uppringd av konstmuseum och estetiska aktivister ffs.
Citat:
Ursprungligen postat av MissTiger
Även om jag inte sett dig o dina resultat så håller jag men O_Wao här... Ta åt dig av komplimangerna o var bete dig inte som en flicka  Även om du inte är helt nöjd än så titta tbk o jämför med startläget ...o inte med alla BB´s eller dyl på gymmet... Och ja jag talar av erfarenhet...
|
Absolut, jämfört mot startläget så är det en bra skillnad. Det räcker dock inte  .. ingen minns en tvåa =)
|
|
|
2010-03-12, 10:17
|
|
|
Formidabel
Reg.datum: Nov 2003
|
Detta är tråden för alla som tror att det bara är kvinnor som är utseendefixerade  Grejen är nog den att jämfört med det absoluta idealet så kommer man att förbli missnöjd, kanske dags att lyssna litet och tro på komplimangerna!
|
|
2010-03-12, 10:24
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av Semiramis
Detta är tråden för alla som tror att det bara är kvinnor som är utseendefixerade  Grejen är nog den att jämfört med det absoluta idealet så kommer man att förbli missnöjd, kanske dags att lyssna litet och tro på komplimangerna!
|
ahmen liksom... det är bara o svira på med partystussen o vara nöjd menar du då?
|
|
|
2010-03-12, 10:50
|
|
|
Tänker råsa!
Reg.datum: May 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
hahah, tack o glad! 
Jag är sjukt dålig på komplimanger och jag är inte nöjd med min kropp (ännu) ... =) ... sedan som jag skrev förut, med tröja på så ser man ju inte sanningen =)
|
Citat:
Ursprungligen postat av MissTiger
Även om jag inte sett dig o dina resultat så håller jag men O_Wao här... Ta åt dig av komplimangerna o var bete dig inte som en flicka 
|
Förvisso är det generellt sett kvinnor som gnäller om sitt utseende, men jag tror också att det har och göra med personlighet.
Är man prestationsinriktad och ambitiös som person så händer det ju ofta att man inte ser det man har uppnått utan bara det som är kvar att göra. Därav skällandet på dig skuggan, eftersom jag är precis likadan själv. Ge dig själv en klapp på axeln, konstatera att posering i optiljus är roligt och sen tar du nya tag efter det. 
|
|
2010-03-12, 10:53
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2010
|
Intressant ändå att du tycker att du behöver gå ner 7 kilo för att bli riktigt tight. Du kan inte va mycket kortare än mig? Och jag väger 2 kilo mer än dig nu. Jag har mindre muskler, men ändå är jag tightare runt midjan (om man skall tro det du säger om din midja). Hur funkar det..
Jag förstår dig iaf, jag ser mig själv gärna som en plufsig ful jävla nolla, då är det lättare att håll uppe motivationen och klara av att vara taggad inför varje pass. Om man nu är ambitiös och verkligen vill göra något åt saken vill säga. Känner många som är tvärt om, de går ner sig i skiten, tycker synd om sig själva och tappar orken att ens försöka göra något åt sitt utseende/sin personlighet.
Senast redigerad av Numse den 2010-03-12 klockan 10:56.
|
|
|
2010-03-12, 10:57
|
|
|
Tänker råsa!
Reg.datum: May 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Numse
Intressant ändå att du tycker att du behöver gå ner 7 kilo för att bli riktigt tight. Du kan inte va mycket kortare än mig? Och jag väger 2 kilo mer än dig nu. Jag har mindre muskler, men ändå är jag tightare runt midjan (om man skall tro det du säger om din midja). Hur funkar det..
|
Folk har ju olika kroppskonstitution, vart man lägger på sig hull etc. Det är väl lättare att se på kvinnor (jmf päron/äppelform) men är ju ett faktum även för män.
|
|
2010-03-12, 11:01
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2010
|
Jo, men mitt hull försvinner sist på magen, precis som för skuggan.
Min poäng var, skuggan kan inte vara så plufsig som han tror sig vara
|
2010-03-12, 11:22
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Förvisso är det generellt sett kvinnor som gnäller om sitt utseende, men jag tror också att det har och göra med personlighet.
Är man prestationsinriktad och ambitiös som person så händer det ju ofta att man inte ser det man har uppnått utan bara det som är kvar att göra. Därav skällandet på dig skuggan, eftersom jag är precis likadan själv. Ge dig själv en klapp på axeln, konstatera att posering i optiljus är roligt och sen tar du nya tag efter det.  
|
Jadå, alltså jag har inget problem med självförtroendet eller så (det bygger jag upp på andra faktorer än enbart kroppen osv, tack o lov har jag nått en sådan mognadsgrad sedan flera år tillbaka som gör att jag är stolt över mig själv som människa).
Jag kommer dock gnälla på mig själv fram tills att jag har nått mitt slutmål, det hör bara till.
Citat:
Ursprungligen postat av Numse
Jag förstår dig iaf, jag ser mig själv gärna som en plufsig ful jävla nolla, då är det lättare att håll uppe motivationen och klara av att vara taggad inför varje pass. Om man nu är ambitiös och verkligen vill göra något åt saken vill säga. Känner många som är tvärt om, de går ner sig i skiten, tycker synd om sig själva och tappar orken att ens försöka göra något åt sitt utseende/sin personlighet.
|
Du är större än mig på vissa ställen dock. Jag har bättre rygg och axlar, men du har bättre ben (där ligger en hel del vikt faktiskt) och bättre armar än vad jag har. Du har grövre benstomme än mig. Ekman är duktig på att hacka på att jag tränar med handledsskydd osv, men fatta att jag har inte mer än 4cm breda handleder osv. Fettfördelningen för min del är uteslutande kring magen/midjan och där är det mycket. Jag bedömer att jag inte ens halverat fettmängden där nu och då har jag ändå gått ner 7-8 kg.
|
|
|
2010-03-12, 11:23
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Den här fysiken hoppas jag kunna bräcka inom inte alltför avlägsen framtid, om inte till form så till muskelmassa först och främst iaf:
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:06.
|

|