2010-03-11, 10:14
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2010
|
|
2010-03-11, 11:41
|
|
|
Jag kan en rolig historia.....
Reg.datum: Apr 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
dj rajesh shah?!.. vad har jag missat!?
|
Dr, men han kanske är Dj på helgerna, vem vet...
|
|
|
|
2010-03-11, 13:29
|
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
hahah aight, aight, nu är jag med i matchen... fasiken ni är för sköna.
|
|
|
2010-03-11, 21:52
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Benträning - halvvägs mot pensionen
Muskelgrupp: Ben + cardio
Målsättning: Cardion är ju det primära, men vill tömma ben+glykogen först
Motivation: Jajamen!
böj, raw, atg
1 set [ 8 x 20 kg ]
1 set [ 6 x 60 kg ] strikt o fint
böj, bälte, åtminstone SL-djup
1 set [ 4 x 80 kg ]
1 set [ 2 x 90 kg ]
1 set [ 2 x 100 kg ]
1 set [ 2 x 100 kg ]
1 set [ 2 x 100 kg ]
1 set [ 2 x 100 kg ]
frontböj, fria, bälte, ass to the ground
1 set [ 4 x 60 kg ] djupa, paus mellan varje rep
1 set [ 4 x 60 kg ]
1 set [ 4 x 60 kg ]
liggande lårcurl
1 set [ 8 x 35 kg ]
1 set [ 6 x 40 kg ]
1 set [ 6 x 45 kg ]
1 set [ 6 x 45 kg ]
sittande benspark
1 set [ 6 x 60 kg ]
1 set [ 6 x 78 kg ]
1 set [ 6 x 86 kg ] jävlar vad knät knakade
löpband, HIIT
ca 20-22 min totalt, arbetsdelen var 16 min med intervall: 1,5 min @ 6 min/km - sprint 30 sek @ 3,30 min/kim
gymet stängde
SUMMERING:
Nöjd med dagens pass, det var bra utifrån MINA JÄVLA FÖRUTSÄTTNINGAR. Vissa personer har så jävla svårt att fatta att man tränar utifrån olika förutsättningar och därför går det inte o jämföra två personer rakt av. Saker som skador, ålder, fritid, jobb, socialt liv mm påverkar träningsförutsättningarna. Inse!
Mitt pass var helt OK utifrån mina förutsättningar. I böjen tekniktränade jag och försökte koncentrera på att undvika ryggfäll, samt gå djupt och andas rätt. Mitt högra knä var väldigt vingligt och ostadigt idag, trots rehband som stöd mm.
Frontböjen gick desto bättre, kändes helt ok. Ska absolut nöta frontböj sen när jag börjar bygga upp benen på allvar.
Lårcurlen kändes sämst av allt. Hur jag än gjorde idag så knastrade o knakade det i hamstringsfästet typ. Har så sjukt svårt o träna baksida ben, det är något som hela tiden byter plats/vill byta plats där bak. Å det är inte buttpluggen jag syftar på.
Löpningen börjar gå riktigt fint. Hade lite problem med första löpbandet som hängde sig när jag skulle ändra fart. Fick inte stopp på den, men tack och lov var det "sänka farten" som låste sig och inte "öka farten"-knappen. 
Fick byta band efter ett tag. Var för övrigt sjukt segt första 5 min och min högra ljumske strejkade (måste stretcha fanskapen, nu jävlar...), men när jag blev lite varm så tuffade det på bra. Tog det lugnt, men sprintade ändå på 3,30 utan större problem. Känner verkligen att jag lyft konditionen riktigt bra under min deff, precis vad jag ville. Nu kan jag äntligen köra igång med innebandyn igen om den brutna tån nu håller för det.
|
|
|
2010-03-11, 21:56
|
|
|
Spån
Reg.datum: Nov 2006
|
Bra pass efter dina förutsättningar
|
|
|
2010-03-11, 21:57
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2008
|
Tycker du ska testa den lårcurlen jag brukar köra, myycket bättre!
Bra pass i övrigt, fast när kom du? Eftersom du hann med 20min cardio så borde du varit där när jag åkte 20:45?
|
|
|
2010-03-11, 22:00
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Deffstatus.
Senaste dagarna har deffen planat ut lite och vikten pendlat upp/ner på 77. Jag har känt mig fet, pluffsig och nypt mig själv i magfettet flera gånger om dagen och känt en besvikelse över skiten där. Inte blir det bättre av att jag hela tiden böjer mig framåt i fosterställning och mäter hur mkt fett jag kan fylla händerna med
På hotellet i förrgår blev det dock rejäl posedown. I badrummet så satt lampan högt upp och på väggen, medan det ute i hallen fanns en stor spegel. Om spegeln var publiken, så körde jag posedown i badrummet mot publiken i typ 20 min eller ngt. Optiljuset från badrumslampan var verkligen über. Precis alla ådror framställdes som kontraster och jag såg både hård och vältränad ut. Till och med att så att skuggor fastnade över magen o skapade rutor, LOL ... blev faktiskt sugen på att ta proffsbilder bara för skojs skull, köra en riktig tömning mm och be Lelle eller någon fota (har pratat med henne om det innan, men jag vill nog ha bättre fysik än såhär först).
|
|
|
2010-03-11, 22:00
|
|
|
Tänker råsa!
Reg.datum: May 2009
|
Citat:
sittande benspark
1 set [ 6 x 60 kg ]
1 set [ 6 x 78 kg ]
1 set [ 6 x 86 kg ] jävlar vad knät knakade
|
jag tycker att i knäavseende så är den här övningen rena mordet, är nästan rädd för den.
|
|
2010-03-11, 22:01
|
|
|
Collecting stars
Reg.datum: May 2008
|
Benpass + cardio = Hard to the fucking Core!
Ursprungligen postat av Kaggsmurfen
en joggare på elitnivå
|
|
|
|
2010-03-11, 22:05
|
|
|
Tänker råsa!
|
Citat:
Deffstatus.
Senaste dagarna har deffen planat ut lite och vikten pendlat upp/ner på 77. Jag har känt mig fet, pluffsig och nypt mig själv i magfettet flera gånger om dagen och känt en besvikelse över skiten där.
|
Jag tycker att du är ganska hemmablind om du tycker att du är plufsig, tyckte inte alls det såg ut så i lördags. Ge dig själv cred för ditt hårda arbete  och var glad över förändringen du har gjort istället för att negga på dig själv.
|
|
2010-03-11, 22:32
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2010
|
Nä nu jävlar ska jag ta ner dig på jorden. Du är fan inte plufsig! Du ser fan vältränad ut, och jag säger det inte för att va schysst, om du hade varit plufsig så hade du fan fått höra det.
Bra jävla pass också, blir ännu bättre i helgen!
|
2010-03-11, 22:55
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av spoon
Bra pass efter dina förutsättningar 
|
thanks man!
Citat:
Ursprungligen postat av Ekman_
Tycker du ska testa den lårcurlen jag brukar köra, myycket bättre!
Bra pass i övrigt, fast när kom du? Eftersom du hann med 20min cardio så borde du varit där när jag åkte 20:45?
|
japp, jag såg ryggtavlan på dig när du o numse körde, numse kom förbi sedan när jag körde cardio... ska prova den andra lårcurlen, men hittills har jag haft problem i alla hamstringsövningar överlag, även stående enbenscurl osv.
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao
jag tycker att i knäavseende så är den här övningen rena mordet, är nästan rädd för den. 
|
aaah jag älskar den, mina knän hatar den men den tar så fiiiiiiiiint på droppen för mig..
Citat:
Ursprungligen postat av Poxeman
Benpass + cardio = Hard to the fucking Core!
|
Sjukt mysigt!!! =)
|
|
|
2010-03-11, 22:56
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao
Jag tycker att du är ganska hemmablind om du tycker att du är plufsig, tyckte inte alls det såg ut så i lördags. Ge dig själv cred för ditt hårda arbete  och var glad över förändringen du har gjort istället för att negga på dig själv. 
|
Citat:
Ursprungligen postat av Numse
Nä nu jävlar ska jag ta ner dig på jorden. Du är fan inte plufsig! Du ser fan vältränad ut, och jag säger det inte för att va schysst, om du hade varit plufsig så hade du fan fått höra det.
Bra jävla pass också, blir ännu bättre i helgen!
|
LOL fan vad ni är elaka! .. ni vill bara att jag ska motbevisa det med en närbild på bilringarna!111.. haha...
Grejjen är att ni ser ju inte magen när jag har kläder på osv och jag är ju tunn/hård över armar, axlar, trapz, bröst osv.. men över magen är det verkligen hur mkt fett som helst kvar, det sväller ut över byxlinningen och hänger ut över kalsonger o allt.... står jag naken så ser man inte lika mkt dock, men just i förhållande till ett klädesplagg som skär in så syns det markant.
|
|
|
2010-03-11, 23:00
|
|
|
Tänker råsa!
|
Citat:
LOL fan vad ni är elaka!
|
 Men dumma karl!  Ta komplimangen som en jävla man och säg tack och bli glad!
|
|
2010-03-11, 23:07
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2008
|
Bra böj och pass skuggan!
Du har gått ner mycket på kort tid som jag sa till dig, det kommer tighta upp sig mer runt magen sen.
Men man blir blind för sig själv också, såg rätt bra ut tycker jag.
Kul det där på hotellrummet, haha 20 minuter  Men vet vad du menar, hade ett ställe när jag körde en övning på sjukgymnastiken som jag såg så grymt snygg ut i
Senast redigerad av wesaft den 2010-03-11 klockan 23:10.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:03.
|

|