Ja det har du rätt i bubbe. Men i detta skedde räcker mätningen till att:
- Bara kunna konstatera hur många kg man lyfte
- Ge en kick ifall man lyfte pers i antal kg.
Sen så kör jag alltid 3x20x20kg och 2x10x60/70kg så det är ju inte som så att jag fiskar volym på 20-80kg precis. Men visst har du rätt och jag skall se om jag ändrar mitt räknande! Om int annat får du räkna det å bajsa på mej isf
Hur går där hemma i Finland?? Sitter på hotell rummet på Waikiki beach och funderar på vart vi ska fara ut å käka. Drog ett Gettho pass här i nån park så känner mig lika stark som förut. KRAM!!
Tvivlar starkt på Magnus prestationer inom bänkpress, har hört att han tex skall ha fejkat vikterna under en träningsfilm! Freddi är helt enkelt grymmare
290-190-300 Raw 370-250-300 Utrustning
Väljer att inte svara på den där frågan om MAgnus Samuelsson. Grym är han även i bänkpress. Vad jag bänkar så vet ni och det har jag bevisat.
Men iaf skall det bli kul att se MS i lets Dance
Tvivlar starkt på Magnus prestationer inom bänkpress, har hört att han tex skall ha fejkat vikterna under en träningsfilm! Freddi är helt enkelt grymmare
Hade det inte vart rimligt att han fejkat sina vikter i marklyft då oxå? Aldrig sett honom lägga på mer än 300 kg där...
Hade det inte vart rimligt att han fejkat sina vikter i marklyft då oxå? Aldrig sett honom lägga på mer än 300 kg där...
Att jämföra freddis bänkpressar utan utrustning mot samuelssons påstådda bänkar är helt omöjligt. Som att jämföra en persons påstådda resultat på trehjuling mot någon som cyklar baklänges på styret.
Att jämföra freddis bänkpressar utan utrustning mot samuelssons påstådda bänkar är helt omöjligt. Som att jämföra en persons påstådda resultat på trehjuling mot någon som cyklar baklänges på styret.