Tackar alla!
Tar tröjtöjningen då allt lugnat ner sig men kort så kan jag säga att försök få på den och sen i en varm dusch med tröjan på!
Grabben vars namn troligtvis blir Felix efter min farfars bror vägde 3600g och mätte 52cm. Han föddes 2 veckor före beräknad tid och allt verkar hittills ok. Får hoppas att det fortsätter så!
När vi låg till sängs så lovade du med mjuka ord att din förstfödde son skulle få heta bubbe
Stort grattis, jag är glad att det har gått bra!
Det är en svindlande känsla att få möta det liv som är en del av en själv.
[QUOTE=130kg finsk sisu;3339332]Tack matte, hur flyter livet på för dig nu då? Träning?
QUOTE]
Måste inleda med ett stort grattis till faderskapet. Hoppas alla i familjen mår väl.
För mig har det mesta cirkulerat kring familj, husbygge och jobb det senaste året men nu lugnar det ner sig så förhoppingen är att man kan börja smygträna så småningom. Har ju trots allt ett litet gym i garaget
Har dock passat på att "skala" bort lite fläsk när jag ändå inte kunnat träna så numera får jag börja väga mig på rådgivningen tillsammans med Felix eftersom vikten nu är närmare 90kg än 100kg (var 120kg när jag börja "skala" för 4 månader sedan).
OM, märkväl OM, det blir comeback på lyftarlaven under 2009 så blir det troligtvis i 90an eller 100an. Skulle vara trevligt att tampas lite med Böjguden Björklund i 90an så han skulle känna att någon flåsar honom i nacken och tar sina resultat till en ny nivå
Bänkpress raw 3x20x20kg 2x10x70kg 2x3x100kg 2x120,170,200kg
Super katana på och plankbänk
15cm 3x220kg 1x240kg
10cm 1x240kg 1x280kg
7,5cm 1x280kg
4,5cm 1x320kg 1x360kg PR 1x362,5kg PR
Smalbänk FATBAR 5x60kg 4x110kg 1x150kg 5x190kg
Tate press 1 set
Var väl inte så taggad och rent fysiskt laddad efter alla omständigheter men visst måste man träna, men skalade av lite på volymen. ÄR ju även lite sliten i hela överkroppen.
Super katana nr 50 var av nån anledning dubbelt större än 48an. Ungefär som min tränings 56a!??!?!?!?!?
Blev så kallade brytlyft då eftersom det inte var något som satte emot. 362,5kg eller 799,5lbs var svintungt men det blev en råpress av det hela. Skall väl nog tävla i denna får väl göra 310 eller nåt...
Smalbänken lite lätt så där, fanns mer att ge.