Jaaaaani, Första 345 ner på bröstet och upp halvvägs. 337,5kg kanske nuddade bröstet. Vissa passare sa att det nuddade andra pratade om milimetrar. Filmen som Elo har säger inte sanningen heller.
Sen började dramatiken, Var egentligen trött men ville pröva 345kg, drog tröjan lite mer än vanligt. stången kom ner med bra fart mot magen, sen var den där och själv var det som om man somnat men var vaken lyfte ingenting. Passarna tog upp stången lätt. Men någonting underligt var det?
Tyckte mest det var roligt då det hände men sen några minuter efter blev jag lite chockade men inte värre än att passet fortsatte.
Tack till passarna som skötte sig bra trots lite underbemanning så en otränad 45-åring med ryggskott ryckte in och skötte sig BRA!
Smalbänken var jobbig efter urladdningen!
Elo klådde mig i Coc med 11 reps på 2an!
345kg i bänk nu börjar du komma upp på manliga vikter
ja det var ju ett djävla bra pass idag, formen är ju absolut på topp och du kommer vara väldigt skarp på EM! dagens missöde är inget att lämna attfundera på, vi vet ju att tröjan funkar och formen är god!
När vi sett filmen kan vi konstatera att stången inte tog i bröstet. Fan, lite less då man fegar ur. Hade ju 315 ner till 2cm hur lätt som helst skulle säkert kunat ta det ända ner om jag velat. Sen fegar man på 337,5 man är rädd att inte få upp det. Nåväl bättre lycka på EM. Där jag förövrigt tror att 312,5kg.
Det bärsta är att jag är så uppskrämd efter gårdagens missöde på 345kg. Fan jag tror jag fick syrebrist i hjärnan i kanske en halv sekund, sen vaknade jag till av att Elo skrek att passarna skulle ta stången. Så det var ingen fara, men som hypokondriker blir man ju alltid fundersam.
ja det var ju ett djävla bra pass idag, formen är ju absolut på topp och du kommer vara väldigt skarp på EM! dagens missöde är inget att lämna attfundera på, vi vet ju att tröjan funkar och formen är god!