Var riktigt förbannad under dagens pass. Jag borde kanske tacka de vidriga människorna på gymmet som gjorde mig så förbannad för jag pumpade testosteron genom hela kroppen under 1 h 15 min!!

Det började med att jag kom in på gymmet, satte igång lite musik på normal volym och det första jag får höra är en gubbe på 65 år som skriker åt mig: "Stäng av skitmusiken", varpå jag svarar: "Visst kan jag byta musik men man kan fråga i en normal ton."...
Jag börjar köra chins i den ställning som finns på gymmet och han går ner för att köra cable kickbacks. Värt att notera är att det finns 4 kablar lediga men han väljer den enda kabeln som gör att han måste stå och sparka åt mitt håll när jag kör chins... Då blev jag förbannad och säger åt honom "Du får flytta dig till en utav de andra kablarna tills dess att jag är färdig om du nu just måste ha den här kabeln..." och får svaret "Ser du inte jag står här nu". För att inte gå i taket går jag därifrån i två minuter och kommer sen tillbaka och kör klart mina chins genom att "råka" stöta till honom under varje set...
Inte nog för att det fanns en douchebag, det fanns två. För när jag står och kör stångrodd kommer en snubbe fram och säger att jag svankar för mycket. Jag vet att jag svankar lite men jag har en TuT på drygt 40 sek så jag kör fruktansvärt strikt ändå. Det hade inte varit någon fara att han gav mig tips om det inte var så att han sedan gick för att göra chins och gjorde inte en enda av sina 50 reps rätt...
Som sagt: Tack för Testo-boosten men till nästa gång ber jag er att dra åt *******!
Morgonvikt: 78.0 kg
Dagsintag: 2700 kcal
Chins: SPB Perfekt form!
KV+12.5 x5, 5, 5, 4
Kv x7, 7, 7, 7
Stångrodd:
70 x10, 9, 9
Kabelrodd:
64 x10, 10
55 x10, 10
BB curls: (bara 37.5 nästa pass)
37.5 x10