Stress, mycket att göra just nu. Ska försöka uppdatera dagens träning senare!
Citat:
Ursprungligen postat av PatJack
Jag var samma innan.. klart starkare i hantelpress än bänk.. och då går jag för djupt istället. Av någon anledning så är det tvärtom nu... kanske skulle börja mosa hantelpressar igen.. roligt =)
|
Haha =) Ja, du borde testa maxreps på hantlar kroppsvikt o jämföra det med bänk? Du lär kunna veva på rätt bra där tror jag.
Citat:
Ursprungligen postat av zarnyhax
Grymt! Sjukt va du leker på smalbänken, du måste ju vara starkast på kolo i din viktklass :PPP
|
Tack =) Haha... nej det är jag inte, det finns många duktiga SL-killar här inne. Möjligen hyfsad för att samtidigt syssla med cirkuskonster
Citat:
Ursprungligen postat av toalettmysaren
omg.. de bästa hantlarna , fattar inte att mitt gym failar så hårt på den fronten.
grym som vanligt också!
|
Grymma! Vissa gym har "avlånga" hantlar, rätt osmidigt att lyfta med tyvärr. Tack förresten!
Citat:
Ursprungligen postat av bmxkrille
Bra vikter där! Såg även väldigt stabilt ut, vad har ni för monsterhantlar på ditt gym igentligen? 
|
Tackar! Haha, det finns så det räcker! =) Kul att du tittade in här.
Citat:
Ursprungligen postat av Nano-Sekund
Vad händer om man adderar ett par 62 kilos cassal hantlar med en Blond stekare (utrustad med ett övermänskligt paket )
?
JO man får se str fullkomligen #ÄGA gymmet
// Stefan "skuggan" Nilsson
|
HAHAHA, dina kommentarer blir bara värre o värre.. ser man att Nano skrivit får man förbereda sig lite på humorn =)
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy9
Sjukt bröstpass! Ska kolla en extra gång på det innan mitt bröstpass imorgon. 
|
Tack! Jodå det kändes tungt o fint.. hyfsad fart i lyften, kanske inte med hantlarna men men... =)
Kul att du finner inspiration! =)