Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2011-10-08, 23:29   #1
Thalagor
Registered User

Thalagors avatar

Reg.datum: Jan 2007
28 dagar senare - kommer deffen vara färdig?

Hej alla glada!
Denna journal skapar jag för att hjälpa mig att hålla motivationen för en 28 dagars deff.

Sedan mitten av sommaren har min vikt gått upp stadigt - från strax under 90 kg till strax över 100 kg. Detta i sig gör inte så mycket, men i nuläget kommer jag inte in i ens hälften av mina kläder . Något måste göras!

Jag har haft lite hinder för att kunna träna fullt ut, men de är äntligen borta. Därför är detta ett underbart tillfälle att ta mig i kragen och komma tillbaka igen .

Idén för min deff är att underäta halva dagen för att inta största matintaget på kvällen. Periodisk fasta den mjuka versionen helt enkelt. Utöver detta kommer min kost fokusera sig på tillräckligt proteinintag för att inte tappa mycket muskler, samtidigt som jag styrketränar fyra gånger i veckan. Jag kommer även att konditionsträna några gånger i veckan, mer på känn.

Journalen kommer jag använda för att skriva upp mitt matintag och träningspass, samt vikt, för att få lite data och kunna utvärdera efter de fyra veckorna är över. Lägger även upp före- och efterbilder.

Hoppas någon vill komma och heja på mig, och se till att jag inte fallerar!

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:16.