Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Tävlingsforum > Tävlande/aktiva

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-09-15, 13:27   #11
A.Pahkamaa
Registered User

A.Pahkamaas avatar

Reg.datum: Oct 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Dogge21 Visa inlägg
Kul att du börjar få till marken ordentligt Hoppas du siktar på att komma upp till DM i SL här uppe Kiruna om en månad Är det många ÖAK:are som kommer upp tror du?
Jag tycker det är lite olyckligt planerat, bänk-dm, sl-dm och bänk-sm går med ett par veckors mellanrum bara, så jag står över sl-dm. Men det blir nog ett ganska stort gäng från öjebyn som kommer upp och tävlar ändå.

Citat:
Du börjar vänja dig vid tightare dräkt i marken vilket kommer att betala sig! Du borde väl kunna klänga in dig i en strl 50 när jag kan köra med en 52:a och väger 25 kg mer dynga än dig
Jag har testat en stl 52 orginal deadlifter, den är för kort i axelbanden för att jag ska kunna lyfta i den, och då har jag töjt den rejält. När jag drar smalmark med dräkt så måste jag använda minst stl 54 för att ha en chans att nå stången... Runt låren så sitter varken 52an eller 54an särskilt tight, det är just axelbanden som spökar. Så jag har köpt en 54 v-squatter nu som jag har sytt in runt benen, axelbanden sitter ganska bra som det är just nu.

300 kg med sumostil känns inte omöjligt under 2008, det vore kul att få dra
A.Pahkamaa är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:16.