Känner att det är dags att skaffa journal nu, mestadels för att jag själv ska hålla koll på min utveckling.
Ålder: Född 94
Tränat i: Har haft gymkort i kanske 1.5 år, men det första halvåret så kan jag knappt säga att jag tränade, var på gymmet kanske 1 gång/vecka och då körde jag bara samma maskiner varje gång, aldrig lösa vikter. Mestadels magmaskinerna. Tränade inte en enda dag under sommarlovet och åt väldigt lite och väldigt dålig mat. Räknar det som att jag började köra seriöst 19:e dec 2010, har även bilder från det.
Längd: 184cm
Vikt: 64kg i nuläget, och mer ska det bli!
Mål i allmänhet: Framförallt att öka i vikt, har alltid vart smal, men hade tänkt ändra på det nu! Styrka är så klart något jag också eftersträvar, men satsar hellre på muskelkontakt än att få upp själva vikten. Har valt att gå upp i mer lagom takt och inte grisbulka, vill inte lägga på mig allt för mycket onödigt fett.
Schema: Jag kör på ett rullande 3-split schema, antal dagar per vecka varierar men brukar ligga på 3-4 gånger per vecka. Antal reps varierar också, ibland kan det bli 3 reps, ibland 15. Mestadels ligger jag runt 8-12.
Dag 1: Bröst, triceps, axlar.
Dag 2: Rygg, biceps.
Dag 3: Ben, mage.
PBn:
Bänkpress: 60kg (har en axelskada sedan jag var barn som bidrar till att jag inte kan köra så hårt på alla pressövningar.
Marklyft: 110kg
Knöböj: Tyvärr inte maxat det någon gång, brukar köra på 60*8 dock.
Så, jag kan ju börja med lite bilder!

Här är armarna lite olika men båda är avslappnade.
Wish me luck!