2012-03-06, 12:35
|
|
Spån
Reg.datum: Nov 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Vunnis
Ney! Tänk på att man blir lätt av alkohol, that's a good thing när man räknar poäng!
|
Ahhh du tänker så. Smart
För egen del brukar jag bli stark och osocial av nyktra perioder. Jag vill ha båda
|
|
|
2012-03-06, 12:42
|
|
Tänker råsa!
Reg.datum: May 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av spoon
Hmm 5 veckor till tävling. Kanske man skulle införa en nykter period nu? Fortfarande sliten sen helgen trots att det vara relativt lugnt.
|
Låter bra, inte lätt när man blir gammal.  Vill du ladda inför tävlingen och prestera så bra du kan så är det väl en idé.
|
|
2012-03-06, 12:45
|
|
Tunnis
Reg.datum: Apr 2009
|
Citat:
Ahhh du tänker så. Smart
För egen del brukar jag bli stark och osocial av nyktra perioder. Jag vill ha båda 
|
Måtta, har du hört talas om honom?
|
|
|
2012-03-06, 12:45
|
|
Vrickad & älskvard
Reg.datum: Oct 2008
|
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
|
|
|
2012-03-06, 12:46
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2012
|
Citat:
Ney! Tänk på att man blir lätt av alkohol, that's a good thing när man räknar poäng!
|
Uppenbarligen så har ingentav dessa människor sett min romphaaa. Siffran nå va liten men tycker dom är hel skruvade. Jag har fasen större röv än dom flesta som lagt upp sina ration -.- fast har jag mindre enligt siffrorna och alla vill leva i en bubbla med mig så är jag lycklig
|
|
2012-03-06, 12:47
|
|
Nattsuddare
Reg.datum: Feb 2012
|
Jobbet är sjukligt segt ju, jag vill ha pannkakor, bakelser och ja allt... vågar ju knappt gå ut i köpcentret för det finns för mycket lockelser just nu.. Får gå ut få jag ätit igen
|
|
|
2012-03-06, 12:47
|
|
Spån
Reg.datum: Nov 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao
Låter bra, inte lätt när man blir gammal.  Vill du ladda inför tävlingen och prestera så bra du kan så är det väl en idé.
|
Jo det är väl klokt antar jag. Känns lite som att man sätter livet på paus men det kan det väl vara värt.
I needz girlfriend.
|
|
|
2012-03-06, 12:50
|
|
Tunnis
|
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj
|
Damn you, erotic looking woman for bein' right!
Citat:
Ursprungligen postat av Melinda
Uppenbarligen så har ingentav dessa människor sett min romphaaa. Siffran nå va liten men tycker dom är hel skruvade. Jag har fasen större röv än dom flesta som lagt upp sina ration -.- fast har jag mindre enligt siffrorna och alla vill leva i en bubbla med mig så är jag lycklig 
|
Vi kan bo i din bubbla om du vill, så länge vi får titta på rumpan. Vill du ha svar på varför siffran blev som den blev, eller ska jag låta bli att svara på det?
|
|
|
2012-03-06, 12:50
|
|
Mjäll & SL
Reg.datum: Mar 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao
Jag är å andra sidan inte två meter och siktar på pluffsen i SL. 
|
Man behöver inte vara lång för att ha högt BMI.
|
|
|
2012-03-06, 12:51
|
|
Vrickad & älskvard
|
Ny tjej på forumet. En vän: Nils.R. Hårdbevakar han nya registrerade användare? ;-)
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
|
|
|
2012-03-06, 12:51
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2012
|
Citat:
Damn you, erotic looking woman for bein' right!
Vi kan bo i din bubbla om du vill, så länge vi får titta på rumpan. Vill du ha svar på varför siffran blev som den blev, eller ska jag låta bli att svara på det? 
|
Är det ett snällt svar??
|
|
2012-03-06, 12:52
|
|
Tunnis
|
Citat:
Ny tjej på forumet. En vän: Nils.R. Hårdbevakar han nya registrerade användare? ;-)
|
jag förstod inte din mening
Citat:
Ursprungligen postat av Melinda
Är det ett snällt svar??
|
jag kan citera nitro så slipper jag (förhoppningsvis) att du bankar på mig?
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrometan
|
|
|
|
2012-03-06, 12:54
|
|
Vrickad & älskvard
|
Citat:
jag förstod inte din mening 
|
En tjej har nyligen registrerat en användare här på forumet. Jag tittade på hennes användarprofil, där jag såg att hon har en vän, Nils.R. Eftersom hon är så nyregistrerad, samt har såpass få inlägg undrar jag om kanske Nils.R aktivt letar efter nyregistrerade användare, som är tjejer, för att kunna lägga till dem som vän.
Senast redigerad av mikaelj den 2012-03-06 klockan 12:55.
|
|
|
2012-03-06, 12:55
|
|
Tänker råsa!
Reg.datum: May 2009
|
Citat:
Jo det är väl klokt antar jag. Känns lite som att man sätter livet på paus men det kan det väl vara värt.
I needz girlfriend.
|
Aw, poor spoon. *klapar snelt*
Man kan ju även, som Vunte säger, ta det lite piano men fortfarande gå ut. Det är ju inget som säger att man inte kan ta två öl och ändå hänga ett tag.
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrometan
|
Nej, det är lite det jag menar. Jag siktar inte på högt BMI, jag har det ändå.
|
|
2012-03-06, 12:55
|
|
Klär i skinnrock
Reg.datum: Sep 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Anatis87
Jobbet är sjukligt segt ju, jag vill ha pannkakor, bakelser och ja allt... vågar ju knappt gå ut i köpcentret för det finns för mycket lockelser just nu.. Får gå ut få jag ätit igen 
|
Citat:
|
Detta är mikaelj; även känd som galningen i shorts
|
PB/Mål 2013 BP:140(150)/150(160) KB:190/220 ML:265/300
Tränar i skinnrock // Göteborg Kraftsportklubb
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:12.
|

|