2007-01-08, 11:26
|
|
Slarti Clan
Reg.datum: Jul 2005
|
Kollar jobbarkompisar in er kropp?
Nu när jag jobbat (jobbar som IT-stödperson på ett universitet) ett tag så har jag märkt att ifall jag har på mig en tajt tröja eller t-skjorta så kollar främst en del av de äldre kvinnliga jobbarkompisarna in min övre torso. När man pratar med dem så tittar de först på ens ansikte och ögon men sen går blicken ner mot pecksen och sen upp igen. Fastän de vet att det är syndigt att kolla in ungt kött på det viset så verkar det som om vissa inte kan hålla sig.
Iofs så är jag inte speciell ung men yngst i personalen i alla fall. Jag vill inte veta vad som rör sig i dessa äldre kvinnors huvuden när de pratar med mig. Kanske är detta orsaken till varför de har så svårt att förstå och komma ihåg när jag förklarar en del saker?
Dessa blickar får jag inte av yngre kvinnor eller studeranden men jag klagar inte, tycker bara att det är ett roligt fenomen.
Nu undrar jag ifall detta fenomen är vanligt för er andra, ägare av gudalika torsor, på er arbetsplats?
|
|
|
2007-01-08, 11:28
|
|
<Walking Apocalypse>
Reg.datum: Jun 2003
|
Nu vet du hur det känns att bli betraktad som "meat" Mashik!
|
|
|
2007-01-08, 11:28
|
|
Honorary Member.
Reg.datum: Feb 2004
|
Min mjälte brukar dra till sig en del uppmärksamhet. I cant help it. It´s red hot, moist, and pulsating with love.
Ha! Du ändrade trådtiteln. Visst stod det "kollar in i er kropp" innan? Eller så är det jag som börjar bli....  på riktigt. On topic i alla fall. Nej, det har jag aldrig råkat ut för.
|
|
|
2007-01-08, 11:31
|
|
Kolos egen surtant
Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mashik
Nu när jag jobbat (jobbar som IT-stödperson på ett universitet) ett tag så har jag märkt att ifall jag har på mig en tajt tröja eller t-skjorta så kollar främst en del av de äldre kvinnliga jobbarkompisarna in min övre torso. När man pratar med dem så tittar de först på ens ansikte och ögon men sen går blicken ner mot pecksen och sen upp igen. Fastän de vet att det är syndigt att kolla in ungt kött på det viset så verkar det som om vissa inte kan hålla sig.
Iofs så är jag inte speciell ung men yngst i personalen i alla fall. Jag vill inte veta vad som rör sig i dessa äldre kvinnors huvuden när de pratar med mig. Kanske är detta orsaken till varför de har så svårt att förstå och komma ihåg när jag förklarar en del saker?
Dessa blickar får jag inte av yngre kvinnor eller studeranden men jag klagar inte, tycker bara att det är ett roligt fenomen.
Nu undrar jag ifall detta fenomen är vanligt för er andra, ägare av gudalika torsor, på er arbetsplats? 
|
som äldre kvinna kan jag säga att det nog itne skulle röra sig så mycket i mitt huvud. Men om någon har på sig åtsittande kläder så skulle det nog dra till sig mina blickar ett kort ögonblick oavsett kön. Mest för att det kanske är lite utmanande.
|
|
2007-01-08, 11:33
|
|
Mr Assparade
Reg.datum: Oct 2004
|
Räknas klämmer in i kategorin kollar in?
|
|
|
2007-01-08, 11:35
|
|
Kolos egen surtant
Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jay-Z
|
nej, det räknas som sexuellt ofredande
|
|
2007-01-08, 11:35
|
|
Finlands svar på Schenkenberg
Reg.datum: Apr 2002
|
HAhah! Brukar du bli antastad av milfsen, Masse? Känner du dig som ett köttstycke?
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
|
|
|
|
2007-01-08, 11:36
|
|
Slarti Clan
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kwon
Nu vet du hur det känns att bli betraktad som "meat" Mashik! 
|
hjelp!
|
|
|
2007-01-08, 11:37
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2005
|
Nee
|
|
|
2007-01-08, 11:39
|
|
Schillingers gosse
Reg.datum: Jan 2006
|
Mina klasskompisar kollar alltid in mig i duschen efter gympan. Får alltid höra kommentarer om att jag är grov, en snubbe tror på helt allvar att jag preppar
2 minuter senare stormar Damir in med fullt erigerad aparat, daskar så många som möjligt i pannan innan han ollar aggregatet så att en oundviklig doft ska sprida sig i utrymmet och därför kan ingen missa att han kör helikoptern i takt med Eye of the tiger friskt påhejad av sina 12 kusiner.
|
|
|
|
2007-01-08, 11:40
|
|
Slarti Clan
|
Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast
HAhah! Brukar du bli antastad av milfsen, Masse? Känner du dig som ett köttstycke?
|
Inte antastar de mig. De bara kollar lite.  Är bara inte van vid dessa blickar, brukar oftast vara unga homosexuella män som kollar in mig.
|
|
|
2007-01-08, 11:41
|
|
Banned User
Reg.datum: May 2002
|
Jag brukar kolla in Snake :/
|
|
|
2007-01-08, 11:45
|
|
Spamming user
Reg.datum: Nov 2003
|
Kollar man in mig måste man nästan ha någon småpojk-fetisch.
|
|
|
2007-01-08, 11:48
|
|
Slarti Clan
|
Citat:
Ursprungligen postat av Cilia
som äldre kvinna kan jag säga att det nog itne skulle röra sig så mycket i mitt huvud. Men om någon har på sig åtsittande kläder så skulle det nog dra till sig mina blickar ett kort ögonblick oavsett kön. Mest för att det kanske är lite utmanande.
|
ahaa, lite som fenomenet "varför stirrar dina pecks på mig"? Rätta mig ifall jag har fel. I alla fall gav din förklaring mig frid och ro igen. Tack.
Citat:
Ursprungligen postat av Jay-Z
|
Jep.
Citat:
Ursprungligen postat av Nina L
Min mjälte brukar dra till sig en del uppmärksamhet. I cant help it. It´s red hot, moist, and pulsating with love.
Ha! Du ändrade trådtiteln. Visst stod det "kollar in i er kropp" innan? Eller så är det jag som börjar bli....  på riktigt. On topic i alla fall. Nej, det har jag aldrig råkat ut för.
|
Så de stirrar så intensivt på dig? X-ray vision i högsta hugg! Ja karlar är väl värre?
|
|
|
2007-01-08, 11:49
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2005
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:35.
|

|