2007-01-08, 11:26
|
|
Slarti Clan
Reg.datum: Jul 2005
|
Kollar jobbarkompisar in er kropp?
Nu när jag jobbat (jobbar som IT-stödperson på ett universitet) ett tag så har jag märkt att ifall jag har på mig en tajt tröja eller t-skjorta så kollar främst en del av de äldre kvinnliga jobbarkompisarna in min övre torso. När man pratar med dem så tittar de först på ens ansikte och ögon men sen går blicken ner mot pecksen och sen upp igen. Fastän de vet att det är syndigt att kolla in ungt kött på det viset så verkar det som om vissa inte kan hålla sig.
Iofs så är jag inte speciell ung men yngst i personalen i alla fall. Jag vill inte veta vad som rör sig i dessa äldre kvinnors huvuden när de pratar med mig. Kanske är detta orsaken till varför de har så svårt att förstå och komma ihåg när jag förklarar en del saker?
Dessa blickar får jag inte av yngre kvinnor eller studeranden men jag klagar inte, tycker bara att det är ett roligt fenomen.
Nu undrar jag ifall detta fenomen är vanligt för er andra, ägare av gudalika torsor, på er arbetsplats?
|
|
|
2007-01-08, 11:28
|
|
<Walking Apocalypse>
Reg.datum: Jun 2003
|
Nu vet du hur det känns att bli betraktad som "meat" Mashik!
|
|
|
2007-01-08, 11:28
|
|
Honorary Member.
Reg.datum: Feb 2004
|
Min mjälte brukar dra till sig en del uppmärksamhet. I cant help it. It´s red hot, moist, and pulsating with love.
Ha! Du ändrade trådtiteln. Visst stod det "kollar in i er kropp" innan? Eller så är det jag som börjar bli....  på riktigt. On topic i alla fall. Nej, det har jag aldrig råkat ut för.
|
|
|
2007-01-08, 11:31
|
|
Kolos egen surtant
Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mashik