Ja, vad tycker du det ska spelas på? En grym PC? Eller en lagom stajlad X360? Väntar du på fetingen PS3 eller har du kärat ner dig i den innovativa kontrollen från Wii?
Hur ser det ut här på kollo egentligen med spelen?
Ja, vad tycker du det ska spelas på? En grym PC? Eller en lagom stajlad X360? Väntar du på fetingen PS3 eller har du kärat ner dig i den innovativa kontrollen från Wii?
Hur ser det ut här på kollo egentligen med spelen?
2 minuter senare stormar Damir in med fullt erigerad aparat, daskar så många som möjligt i pannan innan han ollar aggregatet så att en oundviklig doft ska sprida sig i utrymmet och därför kan ingen missa att han kör helikoptern i takt med Eye of the tiger friskt påhejad av sina 12 kusiner.
Personligen spelar jag oftast på PC, men inte allt för sällan händer det att jag spelar Xbox och Xbox360 också. Det är svårt att spela sociala spel på PC, men det är ju sånt man har konsoler till.
för få alternativ... hade velat se playstation och sega samt nintendo dör!
Det var därför jag la till "annan spelmaskin". PSone, Dreamcast, N64 och en hel drös andra konsoler har sina fans också men någonstans måste man dra gränsen.
Det finns säkert de som saknade Game & Watch också
__________________ "Feltänkandet" som allra vackrast: "Sen kan man ju "tänka fel" också. Men det är något som man kan komma tillrätta med i olika former av terapi" - Ignatius72