2015-01-16, 03:22
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Sep 2013
|
Är det bara jag som...
Tänkte att vi skulle dela med oss av saker vi gör som vi tror att ingen annan gör, i ett tappert försök att normalisera galenskap, mest udda vinner!
När jag sitter på muggen och gör #2 så tar jag alltid av mig så jag är helt naken eller t-shirt, det är sjukt obekvämt att bajsa med byxorna vid anklarna för då kan man inte sitta brett med benen.
Fyll på med egna annorlunda saker ni har för er, vem vet det kanske finns nån mer där ute som är minst lika knäpp!
Senast redigerad av XXXL den 2015-01-16 klockan 03:24.
|
|
|
2015-01-16, 05:24
|
|
|
nattzor
Reg.datum: Feb 2013
|
Citat:
Ursprungligen postat av XXXL
När jag sitter på muggen och gör #2 så tar jag alltid av mig så jag är helt naken eller t-shirt, det är sjukt obekvämt att bajsa med byxorna vid anklarna för då kan man inte sitta brett med benen.
|
Det är inte bara du.
|
|
|
2015-01-16, 06:28
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Nov 2010
|
Du är inte ensam
|
|
|
2015-01-16, 06:39
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2007
|
Gör jag också
Jag har väldigt mycket saker för mig..
När jag skär grönsaker så ska dem vara skuret på ett visst sätt beroende på maträtt.
Lägger alltid maten på ett visst sätt.
Måste ha anpassade bestick och tallrik beroende på maten.
Måste alltid färgmatcha kläder/skor/accesoarer.
Går alltid till 2-4 olika matbutiker när jag handlar (mer än 5 varor), Vissa produkter är bättre/prisvärdare på olika butiker.
När jag kör bil så har jag en sittposition som påminner mer om ban-/streetracing än A till B. Även om jag nu kör slö bil.
Dushar aldrig på gymmet, avskyr det!
|
|
2015-01-16, 07:12
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2010
|
Blir en aning avundsjuk på diverse olika fanatiker som har ett klart mål och syfte, mening med livet och en övertygelse om enkla lösningar på svåra problem?
|
|
|
2015-01-16, 07:39
|
|
|
Powered by Grynkorv
Reg.datum: May 2013
|
Äter allt med gaffel, till och med gröten. ( äter jag aldrig soppa pga detta)
Är extremt tids inefektiv pga lathet. Kan tillexempel vänta 15min på spårvagnen för att åka 2 stationer som kanske skulle tat 6min att gå.
Har aldrig t-shirt under luvtröja inomhus, känns förjävligt.
Har alltid skorna lösa, alltså inte snörade hårt.
Pissar alltid stående, om jag skulle behöva göra både 1 och 2 börjar jag ståendes sen övergår.
Senast redigerad av Aliaas den 2015-01-16 klockan 07:41.
|
|
|
2015-01-16, 08:05
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2010
|
sitter alltid när jag pinkar....fast jag är man
dagtid händer det att jag står. Detta började faktiskt när jag började träna...proteindrinkarna ska ut på natten och då är det jobbigt att stå..
|
2015-01-16, 08:22
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2007
|
Jag fortsätter leva i en villfarelse om att det skulle vara dåligt att dö.
|
|
|
2015-01-16, 09:05
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2005
|
Jag vill alltid ha maten jämnt fördelad för varje munsbit när jag äter den. Några exempel:
- När jag t.ex. äter kött och potatis, måste varje munsbit innehålla i stortsett lika stor andel potatis, kött och sås. Förstår inte hur folk vill ta munsbitar med bara potatis ibland och blandat ibland.
- När jag brer mackor eller gör pizza hemma måste smöret/pålägget/fyllningen vara jämnt fördelad över mackan/pizzan. Kan dock uppskatta att äta en pizza där det ligger mera fyllning i vissa hörn, men skulle aldig göra en sån själv. Sambon avskyr att det tar evigheter när jag gör sådan mat.
Senast redigerad av VoDaresVins den 2015-01-16 klockan 09:08.
|
|
|
2015-01-16, 09:27
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2010
|
min att sitta och pinka var nog inget bra....det är nog fler som gör.
Här kommer en annan som nog är "unik"
Jag bara älskar att diska och städa. Varje lördag görs det med tillhörande dansbandsmusik på högsta volym, dansar fram galant med damsugaren....nästan så man får stå fräs bara av att skriva det
|
2015-01-16, 09:29
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2014
|
Haha jag tar också av mig på överkroppen när jag bajsar.
Blir det spår på toan efter mig så fyller jag en hink med vatten och häller från hög höjd så blir toaletten som ny igen, då slipper jag hålla i en äcklig jävla toaborste med bajsrester.
|
|
|
2015-01-16, 09:45
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2014
|
Jag har en del...
Jag måste äta mat i jämna tal 12 köttbullar, 6 hamburgare osv.
Jag kan inte gå barfota på trä om det inte är blött annars är jag alltid barfota förutom på jobbet.
Jag kan inte heller ta i vissa former av papper
Jag kör också naken eller nära när jag björnar
|
|
2015-01-16, 09:49
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2013
|
Vafan! Trodde att min polare "nakenbajsarn" var den enda i hela världen med denna sjuka vridning. Det tar alltid extremt lång tid för honom att göra sina behov. Sjukt jobbigt när han blir skitnödig just när man är på väg någonstans
"ska du sporta utan kavaj? är du gheeyy eller?" 
|
Citat:
Ursprungligen postat av Matsa
Formpolisen på youtube brände hela proppskåpet och långa var köerna bland de som skulle lära far göra barn.
|
Min journal
|
|
|
2015-01-16, 10:14
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av AeternusRex
Jag kan inte gå barfota på trä om det inte är blött annars är jag alltid barfota förutom på jobbet.
|
Jag kanske bara är trött, men va?
Citat:
Ursprungligen postat av VoDaresVins
Jag vill alltid ha maten jämnt fördelad för varje munsbit när jag äter den. Några exempel:
- När jag t.ex. äter kött och potatis, måste varje munsbit innehålla i stortsett lika stor andel potatis, kött och sås. Förstår inte hur folk vill ta munsbitar med bara potatis ibland och blandat ibland.
|
Det här gör jag också! Ibland blir det över en halv potatis pga köttbullarna är slut.
En till udda:
Jag klarar inte av ljudet/känslan av att dra händerna mot varandra, speciellt om de är torra. Ryser i hela kroppen.
|
skog, smuts & träning
-
|
|
|
2015-01-16, 10:50
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2006
|
What the!
Skumma måsten ni har.
Jag sittpissar 90% av gångerna, så jag kan lösa forum titta klipp etc, tar alltid minst 10 mins (står på jobb / offentliga)
Sen tvättar jag alltid av kranen på toaletten. Alltid.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:11.
|

|