Kalle Zackari Wahlström i utmanande och roligt träningsprogram
Del 1 av 8: Bodybuilding. Programledaren Kalle Zackari Wahlström testar på träningsformen bodybuilding. Det är en tuff utmaning med annorlunda inslag för Kalle såsom; deffning, vaxning och spraytanning. Kalles utmaning är att på väldigt kort tid komma i form för att kunna ställa upp och tävla i klassisk bodybuilding på Luciapokalen i Göteborg.
Bara jag som tyckte det var lite smått roligt att han inte såg helt felplacerade ut mot vissa andra när han tävlade? Vad var de för konstig klass han var med i?
Citat:
Ursprungligen postat av DekeThornton
Inte så konstigt med tanke på att de är bröder.
Trevligt program för övrigt. Jag brukade läsa hans numera nedlagda blogg om träning, Stark som en björn, snabb som en örn. Den var ofta underhållande.
Haha va? De ser inte direkt lika ut men sättet han pratar på är ju precis lika dant.
Senast redigerad av XXXL den 2014-04-28 klockan 10:24.
Bara jag som tyckte det var lite smått roligt att han inte såg helt felplacerade ut mot vissa andra när han tävlade? Vad var de för konstig klass han var med i?
Haha va? De ser inte direkt lika ut men sättet han pratar på är ju precis lika dant.
Citat:
Ursprungligen postat av Agitator
Fruns kommentar mot slutet, du såg jättebra ut, du var inte sämst
Så himla kul att det är en kopia av Erik Haag. Det blir mindfuck när han pratar.
Inte bara dialekten, utan sättet han pratar på och sättet han rör sig på. Nu har jag ingenting emot Erik så det gör inget men kul att två bröder kan vara så pass lika.
Citat:
Ursprungligen postat av Vitkål
Som XXXL skrev så var han ju faktiskt inte sämst.
Tycker det är lite konstigt att så många där inne var så släta
Senast redigerad av XXXL den 2014-04-28 klockan 12:00.
Tycker det är lite konstigt att så många där inne var så släta
Nu kan jag inte ett skit om bodybuilding, men kan det inte vara så att det är någon öppen klass där många ställer upp oavsett om de är i seriös form och har någon chans att vinna bara för att få en känsla för hur det är att stå på scen och tävla?