Jahaja, midsommarafton imorgon. Blir det supa av med kompisgänget på någon udde eller sill och nubbe? Stryker ni alkoholen i år och agerar chaufför åt hela släkten?
Dricker aldrig och ska vara hemma ensam och ta det lugnt, sambon ska iväg och jobba eller vad det nu var.
Jag tror faktiskt att jag tar mig en midsommarträning, det är ett himla mycket trevligare sätt att fira på än att gå omkring halvpackad
Glad midsommar på er!
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub
Livet är inte värt att leva om man inte ligger på minst 60 fps konstant.
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"
Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
Vakna, träna, raka mig (och hoppas på no cuts! ) umgås med min familj, sedan åka till flickvännen och fira med hennes familj. Stryker alkohol och därför har jag rätt till mer mat!
Dra med en polare till hans polare till Nyköping och grilla och dricka "lite" sedan ut till hamnen och fortsätta drickandet sedan blir det att ev på lördagen åka vattenskoter till en ön där en polare och hans dansklubb har partaj.
En kamrat har köpt en sommarstuga i dom småländska skogarna. Vi kommer vara en 10-15 pers som träffas. Det kommer lagas mat och drickas brännvin. Troligvis kommer det regna, troligtvis kommer jag bli för full, troligtvis så kommer det bli himla trevligt