2013-01-19, 23:58
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Nov 2010
|
Hur taggar ni till?
Hur taggar ni till inför t.e.x ett viktigt set, eller ett tungt lyft. Eller när det bara känns skit, hur får ni upp er i sådana fall under ett pass?
Själv blir jag oftast förbannad många gånger, men då och då funkar inte det. Därav min trådstart.
|
|
|
2013-01-20, 00:03
|
|
|
Duck and Cover!
Reg.datum: May 2011
|
Fokuserar ett tag mentalt på uppgiften, ser mig själv göra det som ska göras, tänker att det är enkelt, sen precis innan lyftet jobbar jag upp andningen och bara kör, inget mer speciellt än så.
Hur du gör din kropp mer bekväm, Skynda dig, gå, Tycker du det, man?
Det kött mina ögon, länken till det, hur är det med dig? Tycker du det? mina pojkvänner tycker också det! det är gratis Shiping. Det är ett Ped Egg Söt äggformade DIY fotfil känslokallt och Dead Skin Remover + 1 Emery Pad
|
|
|
|
2013-01-20, 00:04
|
|
|
Corporis Majestatis
Reg.datum: Dec 2007
|
Kalsongryck.
|
Citat:
Ursprungligen postat av orsor
Det roliga är att du har nästintill samma profilbild som Matsa. En smällfet marklyftare. Det är så man dör alltså 
|
"Små delikata rörelser..."
|
|
|
2013-01-20, 00:05
|
|
|
Odens son
Reg.datum: Sep 2006
|
Jag slår mig själv på låren, andas hårt några gånger och fokuserar på att vikten SKA upp!!!!!!!111onen11e!!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kwon
Jag har typ 1 APM!
|
Citat:
Ursprungligen postat av groda
Tja normalt äter jag bara fullkornsprodukter och fiberberikad tofu med sojamjölk för att optimera mina chakran.
|
|
|
|
2013-01-20, 00:08
|
|
|
å nej, måste man komma på en ny text igen
Reg.datum: Oct 2007
|
vankar av och an och försöker bli sur/fokusera på det jag ska göra. Kan nog tagga 5+ minuter innan ett tungt set mark/böj.
|
|
|
2013-01-20, 00:09
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Dec 2012
|
Rammstein
|
|
|
2013-01-20, 00:17
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Mar 2011
|
Tänker på SD/Jimmy Åkesson.
|
|
|
2013-01-20, 00:25
|
|
|
Pissening, no homo.
Reg.datum: Dec 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av LeBron
Tänker på SD/Jimmy Åkesson.
|
Detta. Eller Kai Greene. Båda är inspirerande och motiverande! Champions of mind båda två!
Skulle kännas som en liten seger.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Langster
Hur vågar ni ifrågasätta det faktum att jag är mer värd än en neger?
|
Citat:
Ursprungligen postat av PanikenAttacken
jag kommer lämna mina föräldrar här på jorden medan jag dör, allt tack vare monster energy.
|
|
|
|
2013-01-20, 00:25
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2008
|
Om man ser mig stå och sjunga med, eller ful-digga till musiken när jag är på gymmet vet man att jag är inne i träningen. När ägarna är där så brukar de kommentera att de ser det som en positiv grej att det är nån som kan "låta lite" när de tränar.
Jag tror jag är lite utav gymmets driftkucku.
|
|
|
|
2013-01-20, 00:27
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mazr
Jag slår mig själv på låren, andas hårt några gånger och fokuserar på att vikten SKA upp!!!!!!!111onen11e!!
|
Den funkar bra här med!
|
|
|
|
2013-01-20, 00:57
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay
vankar av och an och försöker bli sur/fokusera på det jag ska göra. Kan nog tagga 5+ minuter innan ett tungt set mark/böj.
|
Samma här, fast jag försöker inte bli någonting utan låter istället fokusen på vad som ska hända styra mina känslor. Sällan något skrikande, men väl lite frustande. Förmodligen ser jag mest ledsen ut.
|
|
|
2013-01-20, 01:09
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Jan 2009
|
Söker ögonkontakt med random person i närheten, när blickarna möts skriker jag rakt ut allt vad jag kan i ett mästerligt krigsvrål, personen i fråga skiter ner sig och av den reaktionen blir jag så fruktansvärt taggad och kör mitt lyft.
|
|
|
2013-01-20, 01:10
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2010
|
försöker göra mig förbannad och tänka på att folk pressar samma vikt som mig och ännu mer och att jag bara är en liten klen f*TTA om man jämför med tex Ronnie Coleman
|
|
|
2013-01-20, 01:25
|
|
|
å nej, måste man komma på en ny text igen
Reg.datum: Oct 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Rahf
Samma här, fast jag försöker inte bli någonting utan låter istället fokusen på vad som ska hända styra mina känslor. Sällan något skrikande, men väl lite frustande. Förmodligen ser jag mest ledsen ut.
|
Mjo, man ser nog mest sur ut när man fokuserar. Jag blir nog inte sur på riktigt men riktigt fokuserad. Jag märker att andningen och blodtrycket ökar, samt att pulsen blir högre.
|
|
|
2013-01-20, 01:26
|
|
|
Garagegorilla
Reg.datum: Dec 2011
|
Jag pratar inte, svarar inte på tilltal, jag bara precis koncentrerar mig på mitt kommande lyft och skiter i allt annat, världen är utestängd i dessa få sekunder av mitt liv som jag ska försöka låta bli att misslyckas med.
Precis innan lyftet andas jag lugnt, tänker genom lyftet som ska göras ser till så att eventuell utrustning sitter precis som den ska, försöker känna hur lätt vikten åker upp och hur jag låser ut. Sen går jag och lyfter.
Förmodligen en av de tråkigare lyftare att titta på innan de ska lyfta
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:26.
|

|