|
Visa resultat för omröstning: Tror du att alla killar har sexuella fantasier om nästan ALLA tjejer han träffar på?
|
|
Ja (Kille)
|

|
76 |
35.85% |
|
Nej (Kille)
|

|
127 |
59.91% |
|
Vet inte (Kille)
|

|
2 |
0.94% |
|
Ja (Tjej)
|

|
0 |
0% |
|
Nej (Tjej)
|

|
7 |
3.30% |
|
Vet inte (Tjej)
|

|
0 |
0% |
2012-12-28, 19:45
|
|
|
Gömd
Reg.datum: Oct 2009
|
Frågeställning: Sexuella fantasier om alla tjejer du träffar?
Hej, dags för lite fredagsdiskussion här. Såg en tråd på ett annat forum som behandlade vad tjejer tycker angående att, enligt trådstartaren, ALLA (hetero)män har sexuella fantasier om nästan alla tjejer de träffar. Jag blev lite tveksam till detta påstående och skrev att det inte stämde (jag är kille). Trådstartaren stod på sig och ansåg att jag lever i förnekelse, vilket jag är övertygad om att jag inte är.
Därför vill jag vända mig till er andra killar här, rannsaka och analysera er själva, har ni sexuella fantasier om nästan ALLA tjejer du träffar på? Svara gärna i pollen om jag lyckas få upp den, och skriv gärna en fin reflektion. Självfallet kan man rimligen inte generalisera så grovt som trådstartaren på det andra forumet har gjort, men jag är intresserad av i hur stor utsträckning killar anser sig fantisera om nästan ALLA tjejer de träffar (ska försöka få så att pollen även kan besvaras om vad tjejer tror).
Mina erfarenheter av sexuella fantasier:
Tjejer som jag är småkär eller rent utav är förälskad i har jag gärna sexuella fantasier om. Ingen tvekan om saken. Men träffar jag på en tråkig krogbrud, random kassörska eller den lokala frisören så strömmar inga sådana fantasier till mina tankar. Även tjejer som jag gått i samma klass med och som jag inte varit intresserad av annat än att vara vänner eller pluggkompisar har jag inte haft sexuella fantasier om.
|
|
|
2012-12-28, 19:49
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2004
|
Inte ens i närheten av alla tjejer, nej. Kanske när man är 14, men inte som vuxen. Jag har flera hyffsat nära kvinnliga vänner som jag inte har några sexuella tankar om. Det är i princip bara tjejer jag flirtat med som jag kan fantisera lite om. Inte ens där är det alla dock, haha.
|
2012-12-28, 19:51
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Jul 2012
|
Mellan 20-25 var det en stor del av min vardag....idag....knappt en enda och det är en stor fördel med att bli vuxen för man har inte tid eller ork med sådana meningslösa tankar.
|
|
|
2012-12-28, 19:51
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2007
|
Inga långa utförliga fantasier, men tanken spelar förbi en sekund med nästan alla kvinnor som inte är skitfula eller 60+.
|
|
|
2012-12-28, 19:54
|
|
|
Tunnis
Reg.datum: Apr 2009
|
Nä. Räknas det som en sexuell fantasi att halvtrött blänga på valfri byst så blir det fler, men långt ifrån alla.
|
|
|
2012-12-28, 19:57
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
I tonåren tänkte jag en del tankar jag inte är särskilt stolt över. Idag är det väldigt få jag ägnar sådana tankar.
|
|
|
2012-12-28, 19:58
|
|
|
Går i vanliga skor.....
Reg.datum: Jan 2002
|
Nej. Jag är vuxen.
|
|
|
2012-12-28, 19:58
|
|
|
Starke Adolfs son
Reg.datum: Oct 2006
|
Ja. Jag är man.
|
|
|
2012-12-28, 20:01
|
|
|
Kolozzeum Immaturity
Reg.datum: Jul 2012
|
Nej jag är alldeles för lat, tänka är jobbigare än vad folk försöker framställa det som
|
|
|
2012-12-28, 20:02
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Amfksp
Inga långa utförliga fantasier, men tanken spelar förbi en sekund med nästan alla kvinnor som inte är skitfula eller 60+.
|
+1
Dock har det inträffat i sällsynta fall även vid 60+ för min del
|
C4L
|
|
|
2012-12-28, 20:03
|
|
|
Gömd
|
Det intressanta är att den andra trådstartaren nämnde bland annat manliga psykologer och läkare (det vill säga vuxna) som exempel på män som skulle ha sexuella fantasier om sina kvinnliga patienter. Den här killen verkar inte ha alla fjädrar på hönan. Han ansåg sig även kunna "motbevisa" oss som "förnekar" sanningen. Blir intressant och se vad han svarar.
Följdfråga:
Hur definierar ni sexuella fantasier? Verkar som att några har en halvsekunds out-zonande när de träffar på kvinnor.
Senast redigerad av hidden den 2012-12-28 klockan 20:06.
|
|
|
2012-12-28, 20:09
|
|
|
mjau
Reg.datum: Feb 2009
|
Absolut inte. Fantasier var vanligare i gymnasieåldern, men inte heller då var det tal om "alla tjejer". Snarare ett fåtal.
|
|
|
|
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Sep 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av hidden
Det intressanta är att den andra trådstartaren nämnde bland annat manliga psykologer och läkare (det vill säga vuxna) som exempel på män som skulle ha sexuella fantasier om sina kvinnliga patienter. Den här killen verkar inte ha alla fjädrar på hönan. Han ansåg sig även kunna "motbevisa" oss som "förnekar" sanningen. Blir intressant och se vad han svarar.
Följdfråga:
Hur definierar ni sexuella fantasier? Verkar som att några har en halvsekunds out-zonande när de träffar på kvinnor.
|
Att fantisera är ju givetvis att fantisera ihop något, det räcker inte med en inzoomning på en välskapt bakdel följt av ett lågmält stön.
|
|
|
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Sep 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av Olegh
Absolut inte. Fantasier var vanligare i gymnasieåldern, men inte heller då var det tal om "alla tjejer". Snarare ett fåtal.
|
Och verkligen inte i vardagliga situationer.. det skedde.. i andra perioder
Men faktiskt inte ens så ofta i ensamsegling.
|
|
|
2012-12-28, 20:11
|
|
|
Gömd
|
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasF
Att fantisera är ju givetvis att fantisera ihop något, det räcker inte med en inzoomning på en välskapt bakdel följt av ett lågmält stön.
|
Räcker det med att man får en bild av kvinnan man pratar med framför sig, som naken i huvudet? Även om bilden endast sitter kvar i huvudet några millisekunder för att sedan försvinna utan att lämna några spår annat än en känsla av att man gjort något fel? Eller måste man tänka sig utförliga sexuella akter?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:13.
|

|