Har hållt det här inom mig alldeles för länge nu och bara ett fåtal personer känner till det. Är dock inte lätt att skriva ut, för det är inget man är stolt över precis! Många som skrattar åt såna som mig och det är ju jobbigt. Men nu är det dags, även om det förstås är jobbigt med insikten att man aldrig kommer kunna ha något pirrigt samtal med kolo-damer, hehe.
Började förstå att det var på det här sättet när jag var 11 år. Det var min då 28årige fritidslärare som fick mig att förstå att det här gillade jag. Vi höll på med det en del då men då man insåg att om det kom ut så skulle man bli kollad snett på! Så lade av några år, tills för ett par månader då jag insåg att jag är ju fri att göra vad jag vill utan att andras åsikter ska behöva påverka
Så nu har jag och 3 andra killar grejat med det här minst 2-3 gånger i veckan i flera månader. Det är till och med så det stör träningen ibland! Ibland är det allt man kan tänka på, på lektioner, kvällar och när man äter. Sitter ofta på ze interwebs och kollar när andra gör det. Har märkt att vissa av samma sort som mig själv ser ganska feminina ut dock, med långa naglar, och det har jag ingen lust med.
Oh well, here it goes; Jag spelar Magic the Gathering!