Rehab går fint, om det beror på att man böjt och markat sig trasig först.
Om det däremot beror på att man halkat en fläck med brunkräm och olja i cable-crossen eller dragit dom små badbyxorna för långt upp mellan skinkorna, och skadat sig på så vis, så är det väldigt o-okej.
Ah. Jag har både böjt och bänkat mig trasig, så mitt rehabande borde gå bra då. Dessutom verkar det ju som jag rehabbar(ett, två eller tre b?!) med ännu mer böj och vändningar som snudd på vem som helst skulle klara av att gå sönder av. Manligt! \o/
Böj
20 8
50 5x2
80 5
110 3
140 2 B
160 1 B
85 3x3 streeetch. Skönt. Det är vaderna och baksida lår som tar emot nu, utan höftrotation, eller med väldigt lite. I alla fall på så små vikter.
Vändande
50 3
60 1 + stöt. Ont i axeln. Note to self: Värm axlarna först, pressa tunga saker SEN.
50 3, 1 stöt.
50 3, 1 stöt
Stötingar (jag tänker kalla det så när nån som faktiskt kan har sagt att jag nästan kan!)
60 1
70 1
75 1 B
80 1 B
85 1 B + en pushpress
90 1 B
Nu är jag inte säker på vad man får ha för bälte i OL, men jag kan inte tänka mig att det är jätteskillnad.
Vändgrejs med försök till att komma ner och möta skiten.
50 6
Nä. Tanken var god!
Bra med vikter i böj. Men varför är du inte på Vallen och tränar? Postat via en mobil enhet
Jobbat sen 15 idag. Jobbade i lördags också; och likaså i torsdags. Tidigare har jag varit surpuppig om axeln för att det inte går att göra nått med den, men nu verkar den ju börja vilja vara med igen så jag får kila dit och vara med nån dag. Men jag kan inte komma imorgon eller på torsdag, för då jobbar jag igen. Annars är det ju tydligen möte imorgon som jag tänkte gå på. Lite dumt, men jag vet inte om det är så viktigt att jag ska behöva skippa jobb för det. För så mycket jobb får jag faktiskt inte.
Vändande
50 3
60 1 + stöt. Ont i axeln. Note to self: Värm axlarna först, pressa tunga saker SEN.
50 3, 1 stöt.
50 3, 1 stöt
Stötingar (jag tänker kalla det så när nån som faktiskt kan har sagt att jag nästan kan!)
60 1
70 1
75 1 B
80 1 B
85 1 B + en pushpress
90 1 B
Nu är jag inte säker på vad man får ha för bälte i OL, men jag kan inte tänka mig att det är jätteskillnad.
Vändgrejs med försök till att komma ner och möta skiten.
50 6
Nä. Tanken var god!
Pushpress
50 5x3
Stötdrag
80 5
100 3x2
120 2x3
80 5x2 (3?)
Dagens kommentator är Filmjölk.
"Snyyyggt!" kändes bra, men till och med han kom på i efterhand att "eh, nä. Det var kanske inte så snyggt."
Men nej. Du har fått upp 90 i stöt precis som mig. Jag har dock klart snabbare vändning än dig, känns som du liksom bara tycker det är luft och tar det lungt. Snyggt att du fick upp det dock.
Vad är stötdrag?
Vad är stötdrag?
Jag vet ju inte hur man faktiskt gör när man vänder! osså kanske jag inte stävade efter att få så mycket fart på som det bara går heller. Kan nog ha varit lite dumt. Inte säker. Jag hoppar ju typ ingenting när jag stöter(pressar?) upp den heller och har bevisligen balans och bålstyrka som... inte.
Clean utan vändningen typ. Youtuba på clean pulls så hittar du nog nå' fint.
Jobbat sen 15 idag. Jobbade i lördags också; och likaså i torsdags. Tidigare har jag varit surpuppig om axeln för att det inte går att göra nått med den, men nu verkar den ju börja vilja vara med igen så jag får kila dit och vara med nån dag. Men jag kan inte komma imorgon eller på torsdag, för då jobbar jag igen. Annars är det ju tydligen möte imorgon som jag tänkte gå på. Lite dumt, men jag vet inte om det är så viktigt att jag ska behöva skippa jobb för det. För så mycket jobb får jag faktiskt inte.
Naj, förståeligt! Mer att vi saknar dig! Kom när du kan. Om det är något du vill ta upp inför imorron är det bara att säga till så kan jag föra din talan.
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Det ser ut att kunna bli sju års olycka här om det blir nån balansmiss åt fel håll... :S
Syns det inte att jag har full kontroll?
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj
Naj, förståeligt! Mer att vi saknar dig! Kom när du kan. Om det är något du vill ta upp inför imorron är det bara att säga till så kan jag föra din talan.
Mina trapeziusar skriker på mig.
Hai there traps. Ni kommer bli stoooora och vackra från allt stötdragande ni kommer få stå ut med. Inte riktigt säker på vad jag kan köra idag... och än mindre på onsdag när jag har lovat att jag ska leka lyftande också. Lite böj, speeeeedmark n vändande idag kanske?