2008-07-30, 17:20
|
|
guaxickn
Reg.datum: May 2008
|
Lät inte som en toppendag direkt.. Men du kommer tillbaka!!
|
|
|
2008-07-30, 17:25
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2008
|
Näe verkligen. Och jag som hade tänkt att ha en laddardag idag.. Har känt mig seg och helt orkeslös på det senaste.
Men men.. I'll be back..(kan man ju hoppas  .................)
|
|
|
2008-07-30, 17:40
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2005
|
Hej tjejen!
Intressant bakgrund du har. Du verkar vara en målmedveten tjej. Kommenterade ditt inlägg på min blogg.
Lycka till kikar in här igen  varför inte starta en blogg?
|
|
|
2008-07-30, 17:47
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av garm
Hej tjejen!
Intressant bakgrund du har. Du verkar vara en målmedveten tjej. Kommenterade ditt inlägg på min blogg.
Lycka till kikar in här igen  varför inte starta en blogg?
|
Hej, vad kul att du tittade in!
Tackar. Just idag har jag en totaldipp, men jag är snart tillbaka på banan igen! Haha, frågan är om jag skulle ha nog med läsare för att den inte skulle gå i konkurs.  Titta in snart igen!
|
|
|
2008-07-30, 19:47
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ceccil
Haha, det var ett nytt uttryck!  Tack!
Näe, dom brukar bli ganska tuffa. Ja det räcker nog med 2 pass ungefär och lite vardagsmotion kanske
Ja, alltså frågan är inte om min kropp klarar det, frågan är bara om jag klarar av att käka tillräckligt för att "kompensera" fler kardiopass. Om du förstår. Kardio kräver ju lite mer kcal om det ska gå uppåt! 
|
Se itryckande av maten som ett träningspass med vettja 
You can do it
|
|
|
2008-07-30, 19:51
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av _byggarebob_
Se itryckande av maten som ett träningspass med vettja 
You can do it 
|
Ptjaa, det var ju ett ganska bra tips! "Dagens träningspass ; dubbla portioner"
|
|
|
2008-07-30, 19:57
|
|
Registered User
|
Citat:
Ptjaa, det var ju ett ganska bra tips! "Dagens träningspass ; dubbla portioner" 
|
Lästa din journal lite närmare nu, hade tidigare bara läst inledningen samt kolla på bilderna. Det kan vara riktigt jobbigt de dära med att gå upp i vikt, känner igen mig själv en hel del i dig, som du ser i min journal så var jag inte heller så stor för 2.5-3år sen och mina anhöriga var ständigt på mig om maten.
Jag tog ett kliv och vände mina ätstörningar ( om man nu får kallade det de, när man bara tycker själv att man äter nyttigt och i lagoma mängder ) till en passion att bygga och i dagsläge är nästan ( fast det kommer nog aldrig att försvinna helt ) det problemet ur vägen!
Mvh _Byggarebob_
|
|
|
2008-07-30, 20:20
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av _byggarebob_
Lästa din journal lite närmare nu, hade tidigare bara läst inledningen samt kolla på bilderna. Det kan vara riktigt jobbigt de dära med att gå upp i vikt, känner igen mig själv en hel del i dig, som du ser i min journal så var jag inte heller så stor för 2.5-3år sen och mina anhöriga var ständigt på mig om maten.
Jag tog ett kliv och vände mina ätstörningar ( om man nu får kallade det de, när man bara tycker själv att man äter nyttigt och i lagoma mängder ) till en passion att bygga och i dagsläge är nästan ( fast det kommer nog aldrig att försvinna helt ) det problemet ur vägen!
Mvh _Byggarebob_
|
Ja.. Det är jobbigt. Men för varje jobbig stund blir jag också lite starkare.
Ska kolla in din journal, alltid motiverande! Tack för visad förståelse och pepp. Take Care, och kolla in här ibland och lämna en rad eller två!
|
|
|
2008-07-30, 20:21
|
|
Registered User
|
Citat:
Ja.. Det är jobbigt. Men för varje jobbig stund blir jag också lite starkare.
Ska kolla in din journal, alltid motiverande! Tack för visad förståelse och pepp. Take Care, och kolla in här ibland och lämna en rad eller två! 
|
Will do
|
|
|
2008-07-30, 20:51
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2004
|
Vilken grym journal, det är inte ofta man orkar ögna igenom varenda sida men det gjorde jag nu
Känner igen dina tankar lite grann, det är det nog många som gör och särskilt tjejer. Man vill träna och få resultat men samtidigt vara hård och så törs man inte äta och så står man och stampar osv  Jag har lagt på mig en del hull nu i sommar, trots ett i förväg strikt uppgjort schema att "nu ska jag hålla formen heeela sommaren". Men jag mår bättre, är piggare och känner mig faktiskt snyggare än på länge. Och det gör inget mig inget alls att rutorna inte syns på stranden. Plus att det är fan så mycket roligare att träna när det händer grejer
Vet inte vad jag vill säga, bara att jag tror på dig och att din träningsgnista är grym och inspirerande. Tänk då vad som händer om du börjar äta mer kcal/dag och lägga på dig mer massa. Fatta vad kul det kommer att bli DÅ!
Stort lycka till och jag kommer följa denna journal!
|
|
|
2008-07-31, 08:10
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av cam
Vilken grym journal, det är inte ofta man orkar ögna igenom varenda sida men det gjorde jag nu.
Känner igen dina tankar lite grann, det är det nog många som gör och särskilt tjejer. Man vill träna och få resultat men samtidigt vara hård och så törs man inte äta och så står man och stampar osv  Jag har lagt på mig en del hull nu i sommar, trots ett i förväg strikt uppgjort schema att "nu ska jag hålla formen heeela sommaren". Men jag mår bättre, är piggare och känner mig faktiskt snyggare än på länge. Och det gör inget mig inget alls att rutorna inte syns på stranden. Plus att det är fan så mycket roligare att träna när det händer grejer
Vet inte vad jag vill säga, bara att jag tror på dig och att din träningsgnista är grym och inspirerande. Tänk då vad som händer om du börjar äta mer kcal/dag och lägga på dig mer massa. Fatta vad kul det kommer att bli DÅ!
Stort lycka till och jag kommer följa denna journal!
|
Du fick mig just att le dagens första leende, tack så hemskt mycket! 
Jag förstår precis vad du menar, sambandet mellan mat-träning-välmående går inte att förbise när man väl har upplevt det. Och att bli starkare är ju heller inte fy skam..  Och förresten, när man har haft rutor ett tag så är det faktiskt helt okej att dom försvinner. För dom finns ju fortfarande där under!
Åh, tack för motivation och stöd! Det betyder massor. Ta hand om dig, och kolla in snart igen. Kram !
|
|
|
2008-07-31, 08:11
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2005
|
Citat:
|
Fin form och bra mage!
|
|
|
2008-07-31, 08:17
|
|
Registered User
|
Hejsan, torsdag!
Inatt låg jag vaken igen! Fast inte utav värme.. Utan av hunger. Gårdagens kassa matintag kändes verkligen. Ska bli gott med frulle, kan jag lova.
Kom på en grej; jag har ju inte postat mina senaste träningspass..  Vad är det för stil,va?? Och mitt trådlösa internet funkar fortfarande inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Börjar fundera på om åskan har slagit ner eller något...
Igår hade jag tänkt ha en "laddardag", för att ladda upp kroppen efter att ha känt mig seg och hängig. Det blev ju inte riktigt så av olika anledningar (illamående bla), så jag kör en laddardag idag. Känns gott och behövt.
Ska få testa pappas nya kamera också idag, så jäkla grym är den. Så det blir kanske lite bilder under dagen?
Nu ska jag fixa frukost, och skriva ner det senaste som har hänt i stålverksta'n! Puss&Kram
|
|
|
2008-07-31, 08:18
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av stiffieboy
Fin form och bra mage!
|
Tack så mycket. Uppåt ska det!
|
|
|
2008-07-31, 08:24
|
|
Moralistmoderator
Reg.datum: Aug 2003
|
Citat:
Inatt låg jag vaken igen! Fast inte utav värme.. Utan av hunger.
|
Vad hade hänt om du gått upp och tagit en macka, och sedan lagt dig och somnat? Du hade dött? Förvandlats till en flodhäst eftersom man inte skall äta på nätterna, då blir man tjock, det Vet(tm) ju alla?
Angående dina funderingar på träningsschema funderar jag för min del på om du hade tänkt lägga in någon vila?
Jag är lite hård nu, men det är mycket träning och mycket hejarop för den flitiga träningen, måga barmagebilder och många komplimanger för den smala midjan, och jag hoppas för din egen skull att du vid sidan av även jobbar med de mindre flashiga detaljerna i tillvaron.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:34.
|

|