Måste först poängtera: Kul att du tar upp Joe Eigo... kollade några klipp med honom för typ 10 år sedan =)
Nej det var en iakttagelse, lägger ingen energi på det - däremot kommer säpo att göra det! ;-) Även Klanje kommer att kopplas in i utredningen.
Kandidaterna är ju de som var "aktiva användare" i journaldelen för tillfället, eftersom det bara går att sätta betyg som inloggad. Säpo jobbar på detta och kommer att förhöra de huvudmisstänkta, speciellt de som hade statusen "Tittar på ett ämne: str - lite från min träning" ;-)
Nice. Rätt skön, nyper tag helt ok =) Riktig monkey-style framförallt.
Antingen kör man glidande från sida till sida, i princip som en "human/hanging hammercurl" blir det då =)
Eller från helt nedsänkt till upp med hakan mot respektive hand. Men tänk på att inte hålla för brett, eftersom man då inte kommer att nå speciellt långt.
Båda varianterna med i denna film, för er som undrar/ej sett (från 1.15 o fram):
Mastiga deadrows kompis! Sneda chins!! Det vill jag göra om bara armen orkar/klarar det.. suger! Får fixa hakar/krokar så jag kan ha händerna helt avslappnade och bara ryggen får jobba så kanske det går!!
Patte: Tråkiga skador du får lida med just nu, men det är kul att höra att du kämpar på med vad du kan o inte ger upp!
Lägger upp en ny video:
Har tränat en hel del utomhus under vintern och nu senaste dagarna (vår?), lyckats få med lite med kameran så satte ihop en film. OBS! - Varning för en del lek ;-)
__________________ Journalen här på forumet sedan september 2012 Youtube: Lite videoklipp från träningen, både lek & allvar =)