Sök på Mr. zhasni och godovroidz. Jävligt mycket bra filmer. Zhasni fångar det lite mer emotionella, medans godovroidz får fram det där mörka, tunga med byggningen.
Vi saknar dig Lellan
God afton Vunnis *Vinkar*
Citat:
Ursprungligen postat av Vunnis
Hur går det för dig? Du finns nästan aldrig här
Blä. Vunnis har tråkigt
Faktiskt, så lagar jag mat och sover.. haha, stört va? Men kom på att det var så himla kul att pyssla i köket när jag var hemma från jobbet, och mår bättre när jag går runt lite så.. tja, matmorar är vad jag gör! :P
*kittlar vunnis* Roligare så? =)
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao
We miss you luv!
Citat:
Ursprungligen postat av rooz
Sök på Mr. zhasni och godovroidz. Jävligt mycket bra filmer. Zhasni fångar det lite mer emotionella, medans godovroidz får fram det där mörka, tunga med byggningen.
Vi saknar dig Lellan
God afton Vunnis *Vinkar*
Saknar er mer! Ni är ju många dessutom - många sakningar - uoff - joppit!
Citat:
Ursprungligen postat av rooz
"When you come here, you gotta train, you have to win"
Låter sjukt löjligt, men det motiverar.
Sluta ge mig träningssug... (fast, på måndag, om det ser bra ut under tejpen, blir det ett ultralätt pass i veckan.. bara för the feeling!=))