2011-02-25, 15:31
|
|
FFFUUU
Reg.datum: Jun 2003
|
Jag körde till Rosengård och köpte lunch från kebabvagnen där, några gånger 2006-2007. Blev inte rejpmördad vad jag kan minnas.
|
|
|
2011-02-25, 15:40
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av Biceps
Jag körde till Rosengård och köpte lunch från kebabvagnen där, några gånger 2006-2007. Blev inte rejpmördad vad jag kan minnas.
|
testa samma sak på natten, helsvensk, packad, ensam och i tonåren och se vad som händer.
|
|
|
2011-02-25, 15:51
|
|
FFFUUU
Reg.datum: Jun 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk
testa samma sak på natten, helsvensk, packad, ensam och i tonåren och se vad som händer.
|
Det hade jag däremot inte velat göra. Men som vuxen (nåja) på dagstid känns det ganska ofarligt. Sen, vad jag kan minnas, så var det inte lika mkt skriverier om Rosengård för fem år sen som det är idag.
|
|
|
2011-02-25, 16:32
|
|
Banned User
Reg.datum: Apr 2010
|
Jag hade en tjej vars morsa bodde i Rosengård. Var där ett par gånger, beror på vart i R-gård man är.
Jävla skitområde hur som helst. Vad är det för bra med att sätta en massa invandrare på samma ställe. Resultatet blir arbetslöshet, kriminalitet, gäng och total jävla misär.
|
|
|
2011-02-25, 16:39
|
|
Girevik
Reg.datum: Aug 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av hejhopp79
Vad är det för bra med att sätta en massa invandrare på samma ställe
|
Vad menar du?
Gullviksborg, Hermodsdal, Nydala, Lindängen, Holma, Krogsbäck, Sorgenfri, Sofielund, Södervärn, Hyllie, Persborg, Augustenborg, Bellevuegården, Dalaplan, Heleneholm.
|
|
|
2011-02-25, 16:46
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av hejhopp79
Jag hade en tjej vars morsa bodde i Rosengård. Var där ett par gånger, beror på vart i R-gård man är.
Jävla skitområde hur som helst. Vad är det för bra med att sätta en massa invandrare på samma ställe. Resultatet blir arbetslöshet, kriminalitet, gäng och total jävla misär.
|
Malmö har som ovanstående inlägg visar alltför många områden som överensstämmer din beskrivning av Rosengård
|
|
|
2011-02-26, 09:22
|
|
Söt
Reg.datum: Oct 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Matsa
Hennes lillebror skriver en krönika om melodifestivalen och har haft ett samarbete med Nyheter 24. Den som Kissie hotade var Pascal Engman, nöjeschef på Nyheter 24. Hennes bror är alltså inte någon stackars oskyldig utomstående. Det var inte heller Pascal Engman som lade ut nazivideon på internet, faktum är att det inte ens verkar ha varit han som skrev artikeln (står att den skrevs av Richard Svedberg).
http://nyheter24.se/noje/529683-nyhe...te-med-peter-n
Jag har inte heller mycket till övers för murvlar men i det här fallet tror jag att du drar förhastade slutsatser.
|
Förhastade slutsatser om deras "offentlighet" kanske men inte över det som murvlarna gjort. Är det en nyhet om det är något som hänt för flera år sedan. Snarare försök till att vara snaskig murvel och komma med det mest spektakulära. Vem bryr sig om vad hon och brorsan gjorde när de var små nykläckta tonåringar?
Ursprungligen postat av Anders Holmertz
Många pratar om hur mycket vi körde men jag skulle vilja berätta om hur hårt vi körde.
|
|
|
|
2011-02-26, 14:16
|
|
Corporis Majestatis
Reg.datum: Dec 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tryman
Förhastade slutsatser om deras "offentlighet" kanske men inte över det som murvlarna gjort. Är det en nyhet om det är något som hänt för flera år sedan. Snarare försök till att vara snaskig murvel och komma med det mest spektakulära. Vem bryr sig om vad hon och brorsan gjorde när de var små nykläckta tonåringar?
|
Ja, kändisskvaller brukar vara otrevligt så där säger jag inte emot dig.
|
Citat:
Ursprungligen postat av orsor
Det roliga är att du har nästintill samma profilbild som Matsa. En smällfet marklyftare. Det är så man dör alltså 
|
"Små delikata rörelser..."
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:09.
|

|