Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-11-01, 00:53   #91636
Mantus
småmysigt slampig

Mantuss avatar

Reg.datum: Jul 2006
För övrigt så verkar det finnas ett skämt på finska som involverar en celibatklubb. Jag förstod inte riktigt skämtet då han som skrek ut den i högtalarsystemet i bussen på väg till efterfesten var full som bara finnar kan, talade skitdålig svenska och konstant blev avbruten vilket gjorde att han repeterade samma mening i tio minuter. Någon som vet hur den går för jag blev faktiskt lite nyfiken. Början går som lyder "Har ja berättat om en man som gick på celibatkluppen? Han va i armen så han undra om han fick gå med i celibatkluppen, han gick till celibatkluppen, för han i armen, celibatkluppen, ja, ja, celibatkluppen" Efter att ha repeterat det en sista gång tror jag faktiskt han däckade stående om jag inte missminner mig.
Gammal 2010-11-01, 03:34   #91637
Skjaves
Lulz

Skjavess avatar

Reg.datum: Mar 2007
Morrn babbla!
Skjaves är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 03:47   #91638
Alter ego
Registered User

Reg.datum: Aug 2009
Men lugna dig skräcken!

Edit: Äntligen klar med uppdraget. G'natt/Morrn

Senast redigerad av Alter ego den 2010-11-01 klockan 03:56.
Alter ego är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 06:45   #91639
Nattljus
Ljuset i mörkret

Nattljuss avatar

Reg.datum: Oct 2008
måndag! härligt!

fake it 'til you make it...

hrm, måste komma ihåg att köpa kaffe idag, annars blir det kris imorgon bitti. skrämmande tomt i skåpen överlag, när storhandlade jag senast egentligen?
Gammal 2010-11-01, 06:51   #91640
Poxeman
Collecting stars

Poxemans avatar

Reg.datum: May 2008
Gomorron!
Glömde nyckeln till kontoret idag, känns jävligt begåvat...
fördelen är att jag slipper jobba över eftersom jag inte kan låsa :-)
Ursprungligen postat av Kaggsmurfen Visa inlägg
en joggare på elitnivå
Poxeman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 08:10   #91641
O_Wao
Tänker råsa!

O_Waos avatar

Reg.datum: May 2009
God morgon peeps! Jag har gjort en insats för att motverka tårtätandet på mitt jobb genom att 1)springa 5 km nu på morgonen 2)ta med mig ordentligt mellanmål till jobbet. Känner mig som en jeteduktig hest.

O_Wao = oh wow!
O_Wao är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 08:22   #91642
rooz
Legimtimerad flaggstång

roozs avatar

Reg.datum: Aug 2008
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao Visa inlägg
God morgon peeps! Jag har gjort en insats för att motverka tårtätandet på mitt jobb genom att 1)springa 5 km nu på morgonen 2)ta med mig ordentligt mellanmål till jobbet. Känner mig som en jeteduktig hest.
Pra jåppat!!! Idag ska jag bara stretcha och löpa lite.

Saknar massa människor. Saknar dem som fan, och inte ett skit jag kan göra åt det..
Gammal 2010-11-01, 08:28   #91643
O_Wao
Tänker råsa!

O_Waos avatar

Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Pra jåppat!!! Idag ska jag bara stretcha och löpa lite.

Saknar massa människor. Saknar dem som fan, och inte ett skit jag kan göra åt det..
*kolokramar lite på rooz* Jag känner mig mindre nöjd med att jag prioriterade bort stretchen efter löpningen sånär som på vaderna, men det var stretch eller duscha, och jag vill ju ändå att mina kollegor ska gilla mig...

O_Wao = oh wow!
Gammal 2010-11-01, 08:30   #91644
rooz
Legimtimerad flaggstång

roozs avatar

Citat:
*kolokramar lite på rooz* Jag känner mig mindre nöjd med att jag prioriterade bort stretchen efter löpningen sånär som på vaderna, men det var stretch eller duscha, och jag vill ju ändå att mina kollegor ska gilla mig...
*Rooz blir jetteglad av kolokram*

Jag märkte i helgen att jag är stel. Stelare än vissa 50+'are Så nu ska jag börja stretcha hamsen till döten. Duscha gjorde inte jag heller, hade ställt om klockan helt crazy, så jag fick hoppa ur sängen i skorna...
Gammal 2010-11-01, 08:32   #91645
O_Wao
Tänker råsa!

O_Waos avatar

Citat:
*Rooz blir jetteglad av kolokram*

Jag märkte i helgen att jag är stel. Stelare än vissa 50+'are Så nu ska jag börja stretcha hamsen till döten. Duscha gjorde inte jag heller, hade ställt om klockan helt crazy, så jag fick hoppa ur sängen i skorna...
Jag gör goodmornings utan vikt, med typ en bodypumpstång eller ett kvastskaft. Bara att böja sig framåt, hjälper med balansen och så kan man variera böjningen i knäna. Jag känner mest i mina muskelfästen, så jag är försiktig med det och gör det bara när jag är varm.

O_Wao = oh wow!
Gammal 2010-11-01, 08:38   #91646
rooz
Legimtimerad flaggstång

roozs avatar

Citat:
Jag gör goodmornings utan vikt, med typ en bodypumpstång eller ett kvastskaft. Bara att böja sig framåt, hjälper med balansen och så kan man variera böjningen i knäna. Jag känner mest i mina muskelfästen, så jag är försiktig med det och gör det bara när jag är varm.
Typ what teh nice bootaylady sayz.

har nästan konstant ont av mina stela hams, så nu ska jag bota det.

Btw, är det helt off att tycka synd om folk man inte ens vill se mer?
Gammal 2010-11-01, 08:40   #91647
O_Wao
Tänker råsa!

O_Waos avatar

Citat:
Typ what teh nice bootaylady sayz.

har nästan konstant ont av mina stela hams, så nu ska jag bota det.

Btw, är det helt off att tycka synd om folk man inte ens vill se mer?
Man kan ha medlidande med deras existens, absolut. Det behöver dock inte betyda att man vill ha deras skit i sitt liv, det tycker inte jag är speciellt konstigt.

O_Wao = oh wow!
Gammal 2010-11-01, 08:45   #91648
rooz
Legimtimerad flaggstång

roozs avatar

Citat:
Man kan ha medlidande med deras existens, absolut. Det behöver dock inte betyda att man vill ha deras skit i sitt liv, det tycker inte jag är speciellt konstigt.
Sant. Men det gör lite ont när jag ser och hör hur taskigt h*n mår. Vill gärna hjälpa, men det personen gjorde gör att jag inte kommer ta steget. kanske om h*n själv vill.

Näe, ska hjälpa dem som hjälpte mig.
Gammal 2010-11-01, 08:46   #91649
Lellan
Ge mig en igloo

Lellans avatar

Reg.datum: Aug 2002
Citat:
Hej Lellanbellan!

Det låter som en jätterolig dag!
Åh it waaas! Toppade med ett 3 h långt Madamesamtal, we got babbla-skillz..

Mulitciterade alla som goodmoorn:ade men blev för många, så goood mooorning everyhopa! Idag är den första hyfsat stabila dagen på ett tag i mitt lilla liv, lets fira!

I prottedrink skola vi skåla, för kaffebryggaren gick sönder när jag joppade i fredags och har tydligen inte lagat sig själv.. nescaffet (bra stavning?) är dock slut. Men sånt bekommer ikke! Lets för egna stålars köpa kaffebryggare till joppet efter som chief ej går att nå. Eller så tutar å kör vi på mer näskaffe.

Lellan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 08:50   #91650
O_Wao
Tänker råsa!

O_Waos avatar

Citat:
Sant. Men det gör lite ont när jag ser och hör hur taskigt h*n mår. Vill gärna hjälpa, men det personen gjorde gör att jag inte kommer ta steget. kanske om h*n själv vill.

Näe, ska hjälpa dem som hjälpte mig.
Man kan inte ta ansvar för hur andra människor mår, tyvärr. Det måste liksom finnas en vilja att förändra sin egen situation, men det är klart det är tråkigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Lellan Visa inlägg
Åh it waaas! Toppade med ett 3 h långt Madamesamtal, we got babbla-skillz..

Mulitciterade alla som goodmoorn:ade men blev för många, så goood mooorning everyhopa! Idag är den första hyfsat stabila dagen på ett tag i mitt lilla liv, lets fira!

I prottedrink skola vi skåla, för kaffebryggaren gick sönder när jag joppade i fredags och har tydligen inte lagat sig själv.. nescaffet (bra stavning?) är dock slut. Men sånt bekommer ikke! Lets för egna stålars köpa kaffebryggare till joppet efter som chief ej går att nå. Eller så tutar å kör vi på mer näskaffe.
God morgon Lellanbellan! Hursom är det viktigt att kaffefrågan blir löst, livet är roligare med kaffe.

O_Wao = oh wow!

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:57.