Jag väljer att svara på den här frågan - inte till förmån för str som kanske har ett bättre svar.
Jag skaffade ett par lyftarskor, med klack i hälen, ett par adidas powerperfect II. 191 lång, jag började lira ATG böj.
När jag på semester har böjt vänner i brist på skivstång har jag fortfarande fått beröm för mitt djup i böjen. Så trots att man är lång går det absolut att ha ett bra djup i sin böj! (Följer man nu min logg ser man att jag inte kör ATG längre, jag har gått över till low bar-böj istället)
Den enda rörlighet jag tränat utöver själva böjen, är att jag har gjort "the squat stretch", eller goblin squat, eller vad folk nu kallar det. Jag har suttit statiskt i den situationen efter uppvärmning och läst tidningen. Detta stretchar ut ljumsken riktigt bra, första setet efter en bra squat stretch kan göra lite ont men det värmer man bort med ännu ett oviktat set!
Nu var det ju ioförsig inte detta jag frågade om, då jag förtillfället böjer djupt utan problem. Men jag gjorde liknande som dig (Squat stretchen). Men det var mest stretchandet av Soleus som hjälpte mig sista biten ner.
Men tack för att du tog dig tid att svara ändå haha
Nu var det ju ioförsig inte detta jag frågade om, då jag förtillfället böjer djupt utan problem. Men jag gjorde liknande som dig (Squat stretchen). Men det var mest stretchandet av Soleus som hjälpte mig sista biten ner.
Men tack för att du tog dig tid att svara ändå haha
Haha, gott snack. Tack hest för att du glider in o svarar lite
Fatgirl: Jag har nog alltid varit ganska rörlig/hyfsat smidig. Inte kanske just "vig", men mjuk och rörlig. Kanske är det en del därför jag aldrig dragit på mig en skada.
Kan inte ge dig något bra svar, men smidigheten/kontrollen har jag ju till stor del tränat upp.
Nu till den stora frågan: Är det ens möjligt att slå nötens tid i kladdkake-ätning (1 minut, 53 sekunder).
Kan meddela att jag klämde en till frukost i morse
Vad fick jag för tid, några gissningar?
__________________ Journalen här på forumet sedan september 2012 Youtube: Lite videoklipp från träningen, både lek & allvar =)
HAHA!!! Underbart, gillar bonjovi ''Bed of roses'' i bakgrunden..lägger stämningen på ett perfekt sätt samtidigt som du har mysbelysning igång...La märke till låten innan du påpekade det!!
Grattis till denna storslagna challenge-vinst !!! Vad blir det här näst? Flest antal snickers-bars under 1 minut?!
hehe hittade 2st kladdkaker i frysen,känns lite små sugen på att testa tror att man tjänar rätt mycket tid på att köra större bitar och inte vara så fin och käka med bestick
Oj!
Det där tror jag att jag slår. Käkade 2 såna varje lördag innan!
Fast ja.. Har ju inte gjort det på ett tag så ska inte säga för mycket. Får se om jag ger det ett försök!