jag vet vad min bf ligger på, men det skulle vara intressant att höra era gissningar. Jag tror många av er är rätt vassa på att gissa när det är någon som är i någotsånär form, men jag tror att ni kommer att få det svårt att gissa på en tjockis. 178cm 108kg.
Den som kommer närmast....vinner.
24%
Citat:
Ursprungligen postat av Kwon
Jag har typ 1 APM!
Citat:
Ursprungligen postat av groda
Tja normalt äter jag bara fullkornsprodukter och fiberberikad tofu med sojamjölk för att optimera mina chakran.
Har väldigt dålig koll på vad jag har för bf%, känns som jag skulle kunna ha allt från 9-14. Behöver eran hjälp, vet inte om det behövs bättre kvalité på bilderna men ni borde kunna gissa hyfsat i alla fall?
189 cm, 78 kg morgonvikt, 17 år
Jag med, av någon anledning. Men jag kan inte vinna om jag säger 27 så jag säger 27,5%.
__________________ Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.
Citat:
Ursprungligen postat av eternallord
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Bäst att byta nick. Gissar på strax under crème fraîche.
Strongman har tvärtemot ett bra rykte. Starka bönder, frisk, fet go och glad kexchoklad - krallig arbetarklass. Här dansar bönder korta och långa breeeda om röven stora och stronga! Potatis och gröt, hårt arbete, manlig svett och white trash-idyll!
jag vet vad min bf ligger på, men det skulle vara intressant att höra era gissningar. Jag tror många av er är rätt vassa på att gissa när det är någon som är i någotsånär form, men jag tror att ni kommer att få det svårt att gissa på en tjockis. 178cm 108kg.
Har väldigt dålig koll på vad jag har för bf%, känns som jag skulle kunna ha allt från 9-14. Behöver eran hjälp, vet inte om det behövs bättre kvalité på bilderna men ni borde kunna gissa hyfsat i alla fall?
189 cm, 78 kg morgonvikt, 17 år