2016-12-15, 18:06
|
|
|
cool bispes kung
Reg.datum: Apr 2016
|
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub
Du skrev "63 sit ups utfört mån, ons, sön bränner mycket effektivt fettet på nedre vänstra regionen av magen" som svar på en 15-årig nybörjares fråga om vilken träning bäst brände kroppsfett.
|
Just det där att göra sig lustig med ett uttjatat skämt på en nybörjares bekostnad är något av det som känns allra lägst. Inget mer sånt boys.
Citat:
Ursprungligen postat av spoon
Sitter och skrattar framför datorn åt den här tråden. Att ha tillgång till grubs arkiv hade varit guld
Jag har en varning. Frågade om en kille trollade eller var dum i huvudet. Han trollade och jag fick 2p. Well played, sir.
|
Tycker också detta var en mycket underhållande tråd. Skymtade nyss att ApexProcyon hade skrivit ett inlägg och tyckte först det stod ArnePersson. Tänk vilken smällkaramell det vore om Arne har fått straffpoäng!? Kan jag inte ens föreställa mig hur det skulle ha gått till.
|
|
2016-12-15, 18:07
|
|
|
I ♥ Eddie Vedder
Reg.datum: Mar 2009
|
Skojar du? Arne kan vara ganska tuff i truten. Jag är inte förvånad om han skulle ha fått varningar.
|
|
|
2016-12-15, 18:07
|
|
|
Blibloblooobli
Reg.datum: Apr 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av baktung
Tycker också detta var en mycket underhållande tråd. Skymtade nyss att ApexProcyon hade skrivit ett inlägg och tyckte först det stod ArnePersson. Tänk vilken smällkaramell det vore om Arne har fått straffpoäng!? Kan jag inte ens föreställa mig hur det skulle ha gått till.
|
Arne har också fått varningar, ja, i plural.
|
|
|
|
2016-12-15, 18:13
|
|
|
Svensk mästarinna 2011.
Reg.datum: Sep 2003
|
Jag fick min första idag. Jag länkade en bilannons i biltråden. Det var till min bil. Eftersom det länkats andra annonser från Blocket där missade jag att det inte var tillåtet men det står ju tydligt i reglerna.
|
|
|
2016-12-15, 18:17
|
|
|
Silver lifter
Reg.datum: Jun 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen
Arne har också fått varningar, ja, i plural.
|
4/5 om jag minns rätt.
Ett poäng, försökte göra mig lustig med en tråkig bild. Helt rätt.
Edit: Justja det var ju du som gav mig den din buse.
Senast redigerad av Ett Orm den 2016-12-15 klockan 18:19.
|
|
|
2016-12-15, 18:25
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Orm
Ett poäng, försökte göra mig lustig med en tråkig bild. Helt rätt.
|
Hahahaha det är något mycket roligt med den här kommentaren. Hur jävla tråkig var din bild om du själv anser att en varning var berättigad?
5K: 17:43 6-timmars: 76,34 km 24-timmars: 186,91 km
|
|
|
2016-12-15, 19:09
|
|
|
cool bispes kung
Reg.datum: Apr 2016
|
Citat:
Ursprungligen postat av dream_theater_
Skojar du? Arne kan vara ganska tuff i truten. Jag är inte förvånad om han skulle ha fått varningar.
|
Där ser man. Vid närmare eftertanke är jag kanske inte hundra överraskad. Han tramsar inte i onödan men vinnlägger sig förstås gärna om att försvara det han står för. Jag har varit här för kort tid för att ha upptäckt tillräckligt av hans hetlevrade sida bara. Men jag kände till honom redan för tio år sen. Då tyckte jag att han var en torrboll. Man kan säga att jag förstått tjusningen med honom allt mer.
|
|
2016-12-15, 19:33
|
|
|
Klår sin lillasyster i armbrytning
Reg.datum: Dec 2012
|
Jag gillar Arne, men jag är inte ett dugg förvånad över att han har fått varningar, av den enkla anledning att jag sett både Jorgen och Grub säga till på skarpen när Arne och Pez har "battlat".
Angående mina egna varningar tycker jag en är oförtjänt. Det var ett sexuellt relaterat skämt i en kvinnas journal, som visserligen sällan är en bra idé, men som i det här fallet var så milt så det inte borde utdelats varning för. Minns inte vad skämtet var, men minns att jag tyckte det iaf. Fick två poäng där.
Övriga varningar tycker jag jag förtjänade. Framförallt en där en medlem hade skrivit en smådryg kommentar till mig ett par dagar tidigare, sen skrev en smådryg kommentar igen, där jag kände mig utpekad och kränkt och kontrade totalt over-the-top med ett superotrevligt och jättevulgärt inlägg som fick två poäng. Har än idag lite ångest över att jag skrev det.
|
Min bantning just nu!
|
|
|
2016-12-15, 20:53
|
|
|
Chefsarkitekt Oljebyxor
Reg.datum: Mar 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av ApexProcyon
Är det därför du är så glad på din profilbild?
Föreställer mig att alla mods tittar i arkivet innan läggdags och somnar med ett leende på läpparna.
|
Det förlorar sin humoristiska charm när man är den som i ett årtionde tagit hand om det. :p
|
|
|
2016-12-15, 21:17
|
|
|
Tuff Knutte
Reg.datum: Mar 2015
|
Inga varningar än så länge. Men å andra sidan är jag ju rätt ny och har inte hunnit knåpa ihop ens hundra inlägg.
|
|
|
2016-12-15, 21:26
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2012
|
4/5. Efter att ha läst den här tråden blev jag lite mer tacksam för att jag inte är bannad (har säkerligen varit otroligt nära många gånger), vet att jag bland annat fick en 2:a för att ha bett Arne fara dit pepparn växer (ordagrant så+mycket mer elaka ord, förlåt Arne  ) och en varning av Z_bumbi för att jag la ut en bild på en kanyl.
|
2016-12-15, 21:58
|
|
|
Kramgo tjockis
Reg.datum: Sep 2015
|
Än så länge inga, och skulle det komma lär det vara för trams
|
|
|
2016-12-15, 22:38
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2007
|
Det var någon som hade en väldigt märkvärdig kompis som jag försökte överträffa och det var helt riktigt med varningen. Väldigt tramsigt av mig.
|
|
|
2016-12-15, 23:49
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Jan 2012
|
Man kan få 5 varningar alltså innan man ryker? Då borde ju jag kunna vara lite otrevligare alltså, eftersom jag bara ligger på 2.
Vem behöver en juste smädelse?
|
|
|
2016-12-16, 02:04
|
|
|
Chefsarkitekt Oljebyxor
Reg.datum: Mar 2002
|
Man kan få en varning värd 5 poäng och bannas direkt om förseelsen är allvarlig nog.
Du har tre av fem poäng- en varning värd 2 och en värd 1.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:57.
|

|