Inatt sov jag dåligt och för lite, är febrig av simningen igår, mosig i huvudet, ser suddigt, ansiktet svullet, magknip, illamående, kan inte somna.
Jag hade tänkt koda idag, hade massa bra planer igår. :-(
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Du verkar behöva lite fredagsmys Mikael. Fredagsmys och en kram! Lite ost också kanske?
Jag tror att sömn hade varit rätt medicin här, om det nu inte vore för att jag inte kan somna om. Lite irriterande, måste jag säga.
Citat:
Ursprungligen postat av Madame
mikel sjukling
det bor massa farliga djur i vattnet! och så häller de i triangelgodis också har jag hört, sånt kan man också bli utav!
Ja. :-/ Blir alltid så när jag simmar i simhall. En längd räcker för att det ska bli så, däremot kan jag vara i havet eller sjön i flera timmar utan att märka nå't.
Jag trodde att de farliga djuren dog i simhallar? Valhalla är fullt av klor. Kanske är klordjur?
Kanske någon som dumpat massa triangelgodis i min kvällsost?
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
klor är ju inte direkt positivt för hälsan, kan orsaka illamående å så, japp. Sen kan det finnas ihärdiga organismjävlar som typ inte dör trots kemikalier i vattnet. De brukar inte vara snälla heller om de får grepp om en