Efter 2006 så har jag iaf inte tränat med ngn ordning, därav uteblivna resultat (enligt mig själv), speciellt detta året då jag har tappat en del massa. Dags att ändra på det nu.
Ja, Mourten har haft en riktigt bra utveckling oavsett vad alla anser om han inlägg på forumet och de nedlåtande och förnedrande kommentarerna som folk fäller här och var... Bra kämpat Mourten fortsätt så, jag är helt med dig, bästa sättet att få någon att hålla tyst är att helt enkelt visa dem vem som lyckats... Han visar tydigt vad man kan åstadkomma med motivation, riktigt bra diet, och tung hård träning.. Finns mer att hämta hos honom är vad de flesta förstår, tyvärr ser många inte förbi första anblicken...
Riktigt bra..!
__________________ "Fuck you skinny-ass little sissy-boys. I'm huge and brutally strong. I love it, chicks love it, other guys love it. I could effortlessly kill you with one punch.."- Sammich "It's almost like there's more to life than covering yourself in Pam and turpentine and parading in your underwear, isn't there?"- Sammich
Ja, Mourten har haft en riktigt bra utveckling oavsett vad alla anser om han inlägg på forumet och de nedlåtande och förnedrande kommentarerna som folk fäller här och var... Bra kämpat Mourten fortsätt så, jag är helt med dig, bästa sättet att få någon att hålla tyst är att helt enkelt visa dem vem som lyckats... Han visar tydigt vad man kan åstadkomma med motivation, riktigt bra diet, och tung hård träning.. Finns mer att hämta hos honom är vad de flesta förstår, tyvärr ser många inte förbi första anblicken...
Riktigt bra..!
Jag kanske inte alltid håller med Mourten i hans inlägg, men jag betvivlar inte en sekund att han vet vad som krävs för honom!
Bra jobbat hittills Mourten!
Nja, asså jag har ju tränat sen jag var en tvärhandhög men på gym typ i 2 år och 3 månader nu. Men just mellan dom 2 bilderna jag postade var de 1 år och 3 månader lr va de blir.
Fortfarande imponerad
Riktigt bra..!
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Jag kanske inte alltid håller med Mourten i hans inlägg, men jag betvivlar inte en sekund att han vet vad som krävs för honom!
Bra jobbat hittills Mourten!
Citat:
Ursprungligen postat av Nyback
Fortfarande imponerad
Tack Boys. Jag tycker de är underhållsvärde att irritera/jävlas med folk, ofta har jag inte ens den åsikten utan söker bara explosioner hos folk.
Tack Medusa speciellt, ska fortsätta ligga och utvecklas, u will not be dissapointed!
kalle_banan snyggt! Samma shorts länge? :P
__________________ RAW Styrkelyft + snyggträning, mkt bilder å filmer
Oskar: Har du inga dagsfärska bilder? De gånger jag har sett dig ser du fortfarande krispig ut!
Kan fixa någon när jag inte ser ut som ett Z pga ryggskott, om naprapaten har magiska händer kanske jag kan lägga upp bilder på onsdag redan. Håll tillgodo