Har du haft ett långt träningsuppehåll eller?
Grymma pressar som alltid, kör du föresten SL style med brygga osv?
Vad är det för stil att inte skriva ut vikterna i militäpressarna föresten?
Inte ok!
Egentligen inte. Har inte orkat logga bara. Nej, snarare tvärtom. Fötterna uppe, stången till nyckelbenet och skulderbladen lätt tillbakadragna. Blev ett jäkla trassel i militären; 50 kg var oroväckande nog för tungt och 40 gjorde jag tolvor på. Knappast något att logga...
Typ såhär såg Morrris ut förut på vårat pass när han stöp ihop efter ett fantastiskt set i hacksquaten;
Hehe, ja det blev lite dramatiskt...
Lår
Hacksquat
20@30kg
15@70kg
12@100kg
10@110kg
8@130kg
5@140kg
3@130kg
Benspark
20@25kg
12@40kg
12@40kg
12@40kg
12@40kg
12@40kg
Superset med
Hacksquat - Fötterna ihop
12@70kg
12@70kg
9@70kg KOLLAPS
12@70kg
12@70kg
Liggande lårcurl 4-0-1 tempo
20@25kg
12@40kg
10@40kg
8@40kg
6@40kg
Under tredje pumpsetet i hacksquaten fick jag helt oväntat ett riktigt kraftigt migränanfall. Svimmade en kort stund också. Huvudvärken höll i sig under resten av passet så jag tvingades avbryta efter att ha tränat hamsen lite. Dåligt med sömn, vätska, nackspärr, inga kolhydrater i kroppen, ganska mycket koffein. Det finns många tänkbara förklaringar till varför det hände, men jag tänker vara försiktig och känna efter ordentligt de närmaste passen. Huvudvärken släppte efter någon timme när jag fått i mig ordentligt med pasta och vätska. Vader och mage får läggas in på bröst/axelpasset imorgon.
Inte roligt! Svimma och grejer, sånt vill man helst slippa, du gör rätt i att vara lite försiktig nästa gång. Måste återigen kommentera din rygg, brutal Morrris, speciellt andra bilden - helt gorgeous!
Inte roligt! Svimma och grejer, sånt vill man helst slippa, du gör rätt i att vara lite försiktig nästa gång. Måste återigen kommentera din rygg, brutal Morrris, speciellt andra bilden - helt gorgeous!
Tack Martin. Nej, det var inge vidare. Tur att jag gjorde det i Hacksquaten iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av Danne2k
Satan va jobbigt, svimma sådär bara..ush.
Varför sover du dåligt och utesluter kolhydrater? :o
Svimma är en sak, det har jag gjort tidigare. Men huvudvärk som är så stark att jag knappt kan prata är något nytt... Sömnen beror väl på en del händelser i livet som måste behandlas. Sen är det ju flytt och så som närmar sig. Kolhydraterna var inte planerade helt enkelt...
3@150kg ska sista tunga setet i Hacksquaten förresten vara.