Tycker det är konstigt att folk inte hajar till att du är hård på filmen med magrutor och tydliga ådror runt biceps och korten du visar på samma sida är du ett köttberg, inget illa menat men fan det är brutal skillnad. Hur gammal är videon och vad vägde du exakt där? När är nästa deff planerad?
Tycker det är konstigt att folk inte hajar till att du är hård på filmen med magrutor och tydliga ådror runt biceps och korten du visar på samma sida är du ett köttberg, inget illa menat men fan det är brutal skillnad. Hur gammal är videon och vad vägde du exakt där? När är nästa deff planerad?
Videon är från juni-08--väger runt 91-93kg tror ja.
Ja,om ja skulle väga 112kg med den formen..hehe
Blir väll deff till sommaren iaf,men vet inte hur lågt ja ska gå--startat väll i mars-april..
Träning med Raqblad idag-provtränade på Fitnessxpress(fitnessexpress.no)..Bra gym med lite nya maskiner som va kul o pröva på
Bänkpressen var iof inte så bekväm,lite för tjock stång och för mjuk dyna,,men fick till pressarna riktigt bra ändå
Bänkpress:
12x50
12x50
12x80
6x110
2x130
1x150
1x160-lätt
1x170-10cm från utlåsning fastande jag,fick lägga in den på nedre hakarna-se bild.
1x0-170--skitkass teknik
6-8x140-pass på dom sista
6-8x110-dropset
6-8x80-dropset
Lite i smyg så tänkte jag att jag skulle jaga dig i mark då det är det enda som du inte är ett monster i men då drog du på med 230 och lämnade mig långt bakom igen
Starkt pressat! Jag har samma modell av bänkpress på Gymclub och jag tycker den är hemsk. Drygt att hämta stången så långt bak, inga problem om man har avlyft dock. Pressmaskinen däremot är nice.
klockren tröja och bra bänkat och markat som fan! själv aspirerar jag på 220 i marken snart.
No, im not on steroids--But thanks for asking!
Jo,marken va lite kul--men ja e fan inte maxstark i mark,mer repstålig!
220 innan mars ska du göra!
Citat:
Ursprungligen postat av spoon
Lite i smyg så tänkte jag att jag skulle jaga dig i mark då det är det enda som du inte är ett monster i men då drog du på med 230 och lämnade mig långt bakom igen
Starkt pressat! Jag har samma modell av bänkpress på Gymclub och jag tycker den är hemsk. Drygt att hämta stången så långt bak, inga problem om man har avlyft dock. Pressmaskinen däremot är nice.
Då får du jaga på--8 reps på 200, 4 på 220
Yes,pressmaskinen gillade jag!,vill ha den
Citat:
Ursprungligen postat av Curls
Grattis till PB i mark! Jävligt starkt! Intressant filmer och bilder som vanligt, riktigt roligt att se. )