2012-02-06, 22:57
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2008
|
Uppfattas som smart, allmänbildad och "mogen"(iaf vad folk sagt till mig, de har säkerligen annat att säga om mig som inte jag får höra). Just smart/intelligent brukar vara det dominerande ordet.
Uppfattar mig själv som lat och något socialt inkompetent. Om jag är så smart eller mogen vet jag inte. Får dock anse att jag är allmänbildad(relativt sett). Jag ser på mig själv som en cynisk person.
Helt ren, använder inga kosttillskott annat än sprit varje lördag.
|
|
|
|
2012-02-06, 22:59
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2006
|
Trevlig.
|
|
|
2012-02-06, 23:01
|
|
|
You dont make friends with sallad
Reg.datum: Dec 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Victuhh
Jag har faktist ingen aning. Jag ser inte ut som ett träningsfreak i varje fall 
De som känner mig skulle nog säga att jag är social med rå humor och alltid nära skratt.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Victuhh
jo precis!
|
men då e ju detta påståendet fel, eftersom dessa människor/människa ser dig som ett träningsfreak
|
|
|
2012-02-06, 23:08
|
|
|
Fulstygg
Reg.datum: Jun 2004
|
Beror på vem man frågar. Om man inte är hatad av någon så är man heller inte älskad av någon annan.
|
|
|
2012-02-06, 23:09
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ado2000
men då e ju detta påståendet fel, eftersom dessa människor/människa ser dig som ett träningsfreak 
|
Oj det har du rätt i, men det är ju bara de som känner mig noga 
det är inte det första jag drar upp om jag träffar en människa
|
2012-02-07, 00:07
|
|
|
W för Vendetta
Reg.datum: Feb 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Minimjölk
Jag tycker oftast att du är lustig, hur ser du på dig själv?
|
Jag känner mig även lustig, ibland.
Förövrigt så är det väldigt vanligt att gamla bekanta, polares bekanta etc berättar för mig vad de tycker om mig, något som är rätt så förvånande. Det är inte ofta jag berättar för någon hur jag uppfattar han, bortsett ifrån om personen beter sig riktigt drygt.
Jag är medveten om att jag har en tendens att dra skämt för långt, helst över gränsen, detta är även mina bekanta medvetna om, och jag gillar att göra det. Men ibland går det lite överstyr, något som tex Contribute märkte sist vi sågs. Vilket säkerligen är en anledning till att jag inte har blivit inbjuden till Scratch sedan dess.
|
Citat:
Ursprungligen postat av thunder
Fan vilka hjärtlösa kukskallar som skriver här.
|
Senast redigerad av Tricklew den 2012-02-07 klockan 00:12.
|
|
|
2012-02-07, 00:41
|
|
|
Lekfarbror
|
Jag uppfattas nog som snäll, social och charmig men lurig, man vet inte var man har mig riktigt.
Jag upplever mig själv som rejält narcissistisk och jag litar inte på folk och tror alla om ont tills de bevisat motsatsen. Jag är punktlig som få när det gäller jobb eller om jag lovat något till en nära vän men utanför dom murarna så gör jag inga knop i onödan som inte gagnar mig.
Senast redigerad av muddler den 2012-02-07 klockan 00:44.
|
|
|
2012-02-07, 01:09
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2011
|
Jag är som en kameleont, jag anpassar mig till situationen och hur jag vill se resultatet. Den enda riktigt fasta principen jag har är att jag accepterar inget som skadar mig i det långa loppet.
Men om jag nu ska tänka till lite, hmm... När jag har minst en vän med mig och träffar nytt folk vågar jag spela ut och vara allmänt skön, det är den personen de flesta känner mig som. De flesta ser mig som en stark person som oftast får som han vill, dock utan mål i livet och en mer "dont give a fuck-personlighet". Fast jag själv vet att jag har klara mål och planer för hur jag ska lyckas med allt jag vill i livet.
Jag själv känner mig som lite av en narcissistisk ensamvarg, jag trivs bäst när jag inte behöver vara runt folk hela tiden. Jag tycker om att sitta hemma och filosofera kring livet samtidigt som jag hatar att jag gör det med tanke på att jag inte gillar vad jag kommer fram till och att jag inte kan argumentera emot det. Det är aldrig bra att tänka för mycket :/.
Jag känner mig också jävligt unik, men det tror jag de flesta gör. Jag tror också att mitt liv är så sjukt intressant fast jag inser ju att det är otroligt svensson med tanke på att situation efter situation återspeglas i låtar jag hör. Vissa dagar skulle jag själv klassa mig själv som något aspie-fall men det är så mycket som pekar på motsatsen att så inte kan vara fallet.
Jag önskar att jag kunde ha det lättare att tycka om folk och mänsklig värme genom att inte se så "vetenskapligt" på allting, men jag bokstavligt talat dåligt av "gullegull", kram/puss i sms etc.
|
|
|
2012-02-07, 01:13
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Mar 2011
|
Andra uppfattar mig som lugn. Det är den första stora missuppfattningen om mig. I själva verket är jag bara lugnt utåt, medan mitt inre är ett rasande kaos. Jag är bara tyst och tillknäppt eftersom jag är så spänd och nervös.
Den andra stora missuppfattningen om mig är att jag alltid är mig själv. Det tror folk eftersom de tycker att jag är konstig. I själva verket så är jag bara konstig när jag inte känner mig riktigt som mig själv. Det är när jag verkar normal som jag "är mig själv".
En tredje vanlig missuppfattning om mig är att jag är överkåt. Detta har två orsaker: Dels att jag inte gör något annat än att ragga när jag är på krogen. Men det beror endast på att mina polare är så jävla tråkiga på krogen, de står bara och dansar i 4 timmar och sedan går de hem, att det inte finns något annat sätt att underhålla sig själv än att ragga. Och dels för att jag har legat med så många tjejer. Men det beror ju på att jag blir dumpad hela tiden.
Ytterligare vanliga uppfattningar om mig är att jag är väldigt snäll, att jag är ett geni, och att jag är töntig. Alla de stämmer.
|
|
|
2012-02-07, 01:23
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Vedder
En annan sak som de flesta känner är nog "När-ska-alla-avslöja-vilken-bluff-jag-är?"-känslan.
|
Mm, det där, ja. Tog mig några år innan jag insåg att alla tänker så, haha.
|
2012-02-07, 01:57
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2005
|
Jag fick höra en hel del otrevliga och tråkiga saker för ett tag sedan. Blev ganska ifrågasättande till mig själv då... Men sedan fick jag höra väldigt mycket positiva saker av alla övriga som står mig nära och känner mig väl. Det verkar som många tycker jag är en riktigt bra vän. Fick förklarat att jag var en av de snällaste och pålitligaste personerna som finns. Det värmde såklart och räddade till viss del självkänslan. Folk verkar uppfatta en väldigt olika. Tänker nu som så att man får väl helt enkelt spendera tiden med de som tycker om en?
Vad jag tror om mig själv, eller vet, är att jag aldrig gör någon illa med mening. Pratar inte illa om folk och har aldrig bråkat med någon vad jag vet. Det verkar som många litar mycket på mig, folk som jag bara känt en månad har i flera fall öppnat och berättat sina djupaste hemligheter för mig. Jag vet inte riktigt varför de fått det intrycket av mig så snabbt, men vad jag vet är att de inte gör något misstag. Skulle som sagt inte göra någon något orätt. Tänker alltid det bästa om folk. Ärlighet och lojalitet är nog det jag värderar högst. Förlåter väldigt snabbt också. Har nog egentligen förlåtit det som hände tidigare, men har även försökt gå vidare nu.
Men ändå har man nog blivit lite mer osäker nuförtiden. Ibland känner jag mig osäker på hur jag ska bete mig. Mina före detta vänners ord sitter fortfarande kvar i bakhuvudet.
Har träffat ganska mycket nytt folk dit jag nu flyttat. Försöker hitta tillbaka till mitt gamla jag och inte låta mig påverkas för mycket av det som hände. Förhoppningsvis ska det räcka att vara den man är, men tiden får väl utvisa...
|
|
|
2012-02-07, 03:22
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2008
|
Konstig antagligen, vilket jag har förståelse för just nu.
Driver. Talar i gåtor. Oseriös. Flörtig. Är något jag fått höra!
Hur jag upplever mig? Kanske något tyst.
|
|
|
2012-02-07, 03:31
|
|
|
Workaholic
Reg.datum: Jul 2004
|
Snäll, gullig o smart. Själv upplever jag mig som ett svin. Kolo lär inte tycka bättre om mig heller efter mina utspel i relationstråden
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
|
|
|
2012-02-07, 09:26
|
|
|
jSQUAT- SAK prospect
Reg.datum: Feb 2011
|
Trevlig, intelligent (I hope  ) stor integritet, svår att "komma nära".
Alla stämmer!
Senast redigerad av Joanna den 2012-02-07 klockan 09:28.
|
|
|
2012-02-07, 21:05
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2008
|
Hur jag uppfattar mig:
Hur andra uppfattar mig:
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:54.
|

|