Tråkigt med utbomningen=/ Men en erfarenhet är alltid en erfarenhet. Mot ksm?
Jag kommer antagligen inte att vara med. Tyvärr. :-/
Citat:
Ursprungligen postat av wesaft
Snyggt skägg och snygg grill
Segt med tävingen, men en erfarenhet rikare?
Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av Mark_Lyft
Vad har du rökt och har du kvar och kan dela med dig lite?
:-D
"grottmänniska", "uteliggare" var några andra beskrivningar jag hörde igår. Folk är så oförskämda nuförtiden.
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Senast redigerad av mikaelj den 2013-05-12 klockan 17:20.
Tävlade i bänkpress. Gick in på 160 med min Titan F6/44. Det var för tungt. Hade glömt av att man kunde sänka fram till precis innan tävling. Så jag bommade ut mig.
Shit happens. Det kommer fler chanser att bomma ut sig.
Lycka till med träningen iaf. Och hoppas på bättre resultat nästa gång.
Synd på tävlingen men det går nya tåg! Antar att 160 kg har gått bra på träning?
Japp, sedan gick jag ned ytterligare i vikt. Presstyrkan i t-shirt är densamma.
Citat:
Ursprungligen postat av thatkrillesshow
Tråkigt. Hoppas du blir fri skadebekymren snart!
Tack, det hoppas jag också. Det ser ut att ha vänt för dig som har värre skador än mig, så för mig ska det gå vägen!
Citat:
Ursprungligen postat av Ristretto
Tråkigt med strulet i bänken. Funkar axeln nu?
Bra skägg.
Sådär. Har töjt biceps efter bästa förmåga, vilket har gett viss lindring. Har tid på IFK-kliniken på onsdag för undersökning!
Thx. Styrkan sitter i skägget.
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrometan
Shit happens. Det kommer fler chanser att bomma ut sig.
Lycka till med träningen iaf. Och hoppas på bättre resultat nästa gång.
Haha, ja, det är aldrig försent för att ge upp, eller vad de säger. Mm, tack!
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Får instämma med ovanstående talare om det vackra skägget!
Kanske dags att köpa en ny skjorta? Du borde kunna få en 25-30kg på en fury och upp mot 50kg på en katana om du lär dig att bänka med dom.
Bara att börja idag så kan du också vara lika ståtlig!
Ska börja med att sy in ärmarna på min F6:a. Sedan när jag verkligen lärt mig den och kört någon tävling blir det antagligen en superkatt, eftersom den verkar vara populär bland andra tävlanden.
Bara att börja idag så kan du också vara lika ståtlig!
Ska börja med att sy in ärmarna på min F6:a. Sedan när jag verkligen lärt mig den och kört någon tävling blir det antagligen en superkatt, eftersom den verkar vara populär bland andra tävlanden.
Jag är ståtligare!
Låter som en bra start. Jag vet inte hur du bänkar men superkatanan kan vara riktigt svår att bänka med. Dom flesta på OSK väljer en vanlig Katana istället.
Trist med tävlingen, det suger riktigt när man inte kan prestera det man vill...
Har själv kört i en Fury i massvis av år men redan 2010 skaffade jag en superkatt, detta as la jag på hyllan i omgångar och skaffade mig en vanlig katana istället för att sakta vänja mig vid en hårdare tröja (bommade mina två sista lyft i lördags med den).
Katanan är rätt brutal, ganska svår att lära sig lyfta med men en superkatt är i en helt annan klass, den är fortfarande ett as och jag har ingen lyckad träff till bröst med den än, i för sig har jag inte gjort några jätteförsök på ca 1,5 år, inte mer än de senaste två månaderna.
Det största problemet jag har haft med superkatten är hur ärmarna ska vridas för att sitta rätt så inte armbågarna dras ut eller in och att jag helt enkelt varit för klen för en sådan svår tröja. Katanan har varit en trevlig kompis att mellanlanda på.
Ursprungligen postat av Herman H
Trist med tävlingen, det suger riktigt när man inte kan prestera det man vill...
Har själv kört i en Fury i massvis av år men redan 2010 skaffade jag en superkatt, detta as la jag på hyllan i omgångar och skaffade mig en vanlig katana istället för att sakta vänja mig vid en hårdare tröja (bommade mina två sista lyft i lördags med den).
Katanan är rätt brutal, ganska svår att lära sig lyfta med men en superkatt är i en helt annan klass, den är fortfarande ett as och jag har ingen lyckad träff till bröst med den än, i för sig har jag inte gjort några jätteförsök på ca 1,5 år, inte mer än de senaste två månaderna.
Det största problemet jag har haft med superkatten är hur ärmarna ska vridas för att sitta rätt så inte armbågarna dras ut eller in och att jag helt enkelt varit för klen för en sådan svår tröja. Katanan har varit en trevlig kompis att mellanlanda på.
Tack för tipsen! Sådant är bra att veta. Man behöver nog någon som hjälper en med tröjan om man skal använda den. Hedman tränar med oss ibland och om jag minns rätt har han en superkatt och kan nog visa mig hur man skall använda den. Sen, d v s, jag tänkte hålla mig till min F6:a ett tag till.
Kommentar: Mellantungt träningspass där jag kunde få in benträning igen. Det gjorde mig glad! Har inte haft sån pump innan, kunde inte räta ut benen helt ens utan vikt. Setet 0x15 var alltså att bara försöka räta ut benen. :-)
Efter den senaste tidens skador har jag gett upp hoppet om att kunna träna riktigt tungt inom en nära framtid och ska försöka träna allt annat så hårt och mycket jag kan istället. Mycket strypt benspark, baksida lår, raka mark, ryggövningar, bålövningar, m.m. Planen är att passen kommer se rätt lika ut, tills mitt knä är 100% OK igen. Har fått tid hos ortopod för axeln på IFK-kliniken, som förhoppningsvis även kan se hur det ligger till med AC-leden och huruvida jag har något i skelettet som förhindrar att jag har armarna ovanför huvudet. Känns hoppfullt.
det är ett jävla skägg du ligger inne med
tråkigt med tävlingen....
Hehe, visst är det? Det kommer bli ännu snyggare rött sen när exjobbet är klart!
C'est la vie! Är oförskämt glad ändå. Det var så jäkla kul & bra här hemma hos mig efteråt när vi grillade att det inte gör mig nå't. :-)
Och nu sitter jag & njuter av ett bra träningspass, och av hur mysig min lägenhet har blivit på sistone! Massa utrymme och möjligheter överallt. Helnöjd!
Senast redigerad av mikaelj den 2013-05-13 klockan 19:25.