Citat:
Ursprungligen postat av ameiner
Du får det att se så lätt ut och man blir så taggad av att pröva det själv! Grymt jobbat och snälla gör videos oftare! Snygg snurr på slutet också haha 
|
Tack =) Testa men var försiktig, man kan slå sig i början... har fått upp en bra krasch-teknik på vägen
Haha.. ja, måste ju ha med nån lek-grej då och då, zlatan-style
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.J
Vid besök i P-town utmanar jag nu dig att köra shaolin push ups på bardisken! OBS! Använd ej vit skjorta (risk för kladd)
Gott nytt
|
Gott nytt Mr. Volume! Hahaha. Till att börja med, var kul att du postade den där videon... där körde jag igång ordentligt med shaolin =)
Ja, hellre det än någon övning som kräver mer balans, Nano har ju utmanat mig i tequila-race... kan bli lite knepigt efter det annars =) OBS! - Du är favorittippad med högst volym i drickandet.
Citat:
Ursprungligen postat av Tokruska
Jäklar! Spänstig som ett gummiband! Riktigt häftig video som alltid.. kul med lite annat än mark, böj o bänk-filmer. (även om det är kul också!! *hint hint*) Vet att det har varit på tal förr, kanske till och med av mig... men inte funderat på att söka till gladiatorerna? Din styrka, explosivitet och kroppskontroll måste ju vara en helt dödlig kombination som utmanare eller till och med gladiator.. =)
|
Tack! Haha, hade mycket energi idag... som ett barn som inte fått gå till lekparken på 2 veckor. Det kommer att bli mycket lyft snart, var så säker.
Tack för det. Det kanske finns några grenar/sporter jag skulle prestera hyfsat i. Men har inte speciellt stort intresse för tävling. Var väldigt ambitiös förr i tonåren och älskade mästerskap, turneringar, matcher, tävling etc. Men sedan jag började träna endast på egen hand har jag inte varit intresserad av den biten på samma sätt. Träningen är en stor del av mitt liv och kommer alltid att vara, tävlar med/mot mig själv varje år...kör mitt race, om jag någon gång blir sugen på att tävla i något, så gör jag det =)
Citat:
Ursprungligen postat av tompee
Du är bara för COOL str. Kontroll, styrka, smidighet, explosivitet, kordination, uthållighet, SNYGGHET. Fan du besitter ju allt.
Dina armhävningar är jag känns som hästlängder bort för mig. Jag ska bli lika bra som dig när jag blir stor!!!!!
|
Haha, Tack Tompe! Gott omdöme från en cross-fit kung!
Träning ger färdighet... mycket nötande, och en hel del vurpor och garv.
Får försöka coacha dig lite snart, in person
Citat:
Ursprungligen postat av Likeapeanut
U know it  Har svårt att kommentera dina videos då jag inte förstår mig på hur TUNGT det egentligen är...får bara säga att du är crazy!!
|
Haha. Du får testa... lägg dig raklång på golvet med armarna så långt fram du kan, o gör en push-up därifrån =)
Det eller käka en kladdkaka på 3 minuter, vet faktiskt inte vad som är svårast.