LOL, fick just ett pm där man undrade vad jag bänkar.. har inte den blekaste! Är inte det lite humor, att jag aldrig bänkat, ok kanske en el 3 ggr i mitt liv, men minns det iaf inte. Vet att jag tricepspressat med stång, det är nog det närmaste jag + en bänk + en stång kommit varandra.
Låter ju lite småporrigt att få ett sådant PM out of the blue.
Säker på att du inte skrutit om hur många gånger du kan lyfta sonen eller något?
Det var en nollpostare, medlem sedan 2005, och jag kan lyfta honom sjuuuuukt många ggr men skulle aldrig skryta om det (el tala om det för honom, stor pojk reder sig själv, här lyfts ingen)...
"Småporrigt" btw? Haha, det var inte direkt upphetsande.. undrar vad som vore porrigt då.. en fråga om vad jag tar i knäböj? Suuuperporrigt.. mark?
LOL, fick just ett pm där man undrade vad jag bänkar.. har inte den blekaste! Är inte det lite humor, att jag aldrig bänkat, ok kanske en el 3 ggr i mitt liv, men minns det iaf inte. Vet att jag tricepspressat med stång, det är nog det närmaste jag + en bänk + en stång kommit varandra.
Är jag en dålig koloit?
Inte då, jag bänkar inte heller.
Fast jag ska börja snart har jag tänkt...
__________________ I'm not clumsy. The floor just hates me, the tables and chairs are bullies, and the walls get in my way.
Det var en nollpostare, medlem sedan 2005, och jag kan lyfta honom sjuuuuukt många ggr men skulle aldrig skryta om det (el tala om det för honom, stor pojk reder sig själv, här lyfts ingen)...
"Småporrigt" btw? Haha, det var inte direkt upphetsande.. undrar vad som vore porrigt då.. en fråga om vad jag tar i knäböj? Suuuperporrigt.. mark?
Om du inte märkt en viss styrkefetish hos Kolos medlemmar, så är du verklgien en dålig Kololit!
Great minds think alike! Eller, jag hade inte tänkt det, innan.. men nu tänker jag det! Beeenchh...
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz
Om du inte märkt en viss styrkefetish hos Kolos medlemmar, så är du verklgien en dålig Kololit!
Haha, tja men om man ska gå igång på sin fetish vad gäller mig så tja, då blir man rätt avtänd.. Int stark.. men stor..? Å kanske inte all muscles.. men lång å så? :P Öh, jag är iaf snäll? OM man går igång på snäll, DÅ kan man gå igång på mig! Tänker snälla happy thaughts typ dagligen, och tja.. äh.
Man kan gå igång på att jag babblar mkt kanske? Fast mest i skrift.. men man kan va ihop med mig utan att ses irl?
Den där videon får mig förövrigt att tveka inför sommaren. Teh klämkäckhet och såna campingungar överallt som hivar bollar i huvvet på en
Åh, det har jag frågat mig länge! När jag var yngre tänkte jag mig en dofthybrid mellan violpistiller och pelargoner, inte så gott med andra ord.. pelargoner luktar iaf sjukt illa!
Förresten, visste du att det är låten jag sjunger för grabben när han ska vakna? Stackars unge.. han sover middag nu faktiskt.. kanske borde tralla lite..
Åh, det har jag frågat mig länge! När jag var yngre tänkte jag mig en dofthybrid mellan violpistiller och pelargoner, inte så gott med andra ord.. pelargoner luktar iaf sjukt illa!
Pelargoner luktar så jävvvvvla illa!
Jag brukar påpeka det, men en del håller inte med. Faktum är att jag brukar sortera mina bekantskaper i två olika fack; om de tycker pelargon luktar illa eller ej. De som håller med mig är på mitt lag, resten kan åka hem till sin planet!
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan
Förresten, visste du att det är låten jag sjunger för grabben när han ska vakna? Stackars unge.. han sover middag nu faktiskt.. kanske borde tralla lite.. : naughty:
Haha, han kommer få men för livet! He gonna hate sommaren! Men det kanske är din evul plan...!