2010-05-02, 14:20
|
|
Fick höra en rolig historia
Reg.datum: May 2007
|
Gymmet nu!! Taggad till max!!
|
Bänkpress: 130kg, Knäböj: 175kg, Marklyft: 212,5kg, Vikt: 78kg
|
|
|
2010-05-02, 14:22
|
|
#VilaLagom
Reg.datum: Oct 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Andy.da.wohoo
Gymmet nu!! Taggad till max!!
|
Lycka till! Själv kom jag precis hem. Din tur bro
|
2010-05-02, 14:38
|
|
Ge mig sol och öl!
Reg.datum: Feb 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kebab-Arne
Jag har efter nästan 3 år i Uppsala pinsamt svårt med restaurangutbudet här. Riktigt svårt att komma nåt ställe man kan käka lunch på imorgon. Lunch på söndagar är svårt att hitta, de ställen jag funderar på har stängt. Finns det nån med bra tips är det väldigt välkommet. Mina päron kommer på besök och känner inte för den lokala bakfyllepizzerian.
Jag har märkt en tendens att när jag super två dagar i rad så blir bakfyllan efter den sista supardagen inte alls så farlig. Något man annars skulle kunna tro. Blir värre att bara dricka en kväll. Skulle behöva göra en studie på mig själv.
|
Plock funkar alltid.
|
2010-05-02, 14:39
|
|
mjau
Reg.datum: Feb 2009
|
Melissa Horn <3
|
|
|
|
2010-05-02, 15:03
|
|
Busunge
Reg.datum: Aug 2008
|
Varför skapar man inte, på högtalare/hörlurar osv, en gräns att över denna volym får ljudet inte vara. Om det spelas upp högre än det så stängs ljudet av eller nåt. Och den gränsen sätter man själv. vore ju opti?
Gör dig inte dummare än jag ser ut.
|
|
|
|
2010-05-02, 15:07
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kebab-Arne
Jag har märkt en tendens att när jag super två dagar i rad så blir bakfyllan efter den sista supardagen inte alls så farlig. Något man annars skulle kunna tro. Blir värre att bara dricka en kväll. Skulle behöva göra en studie på mig själv.
|
Det där stämmer på mig också! När jag inte har supit på ett tag och super en kväll blir jag alltid dödsbakis. Vill bara koppla in en respirator och lägga mig i fosterställning. Men när man väl trotsar alla instinkter och går på flaskan för andra dagen i rad blir jag inte alls bakis efter det. Bara lite seg oftast. Det gäller att vänja kroppen med alkohol. När jag var nere i alperna lyckades jag supa hårt 5-6 kvällar i rad och var bara dödsbakis efter första kvällen. Så lycka till med studien!
|
|
|
2010-05-02, 15:08
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av feyin
Varför skapar man inte, på högtalare/hörlurar osv, en gräns att över denna volym får ljudet inte vara. Om det spelas upp högre än det så stängs ljudet av eller nåt. Och den gränsen sätter man själv. vore ju opti?
|
Hört talas om ipod?
|
|
|
2010-05-02, 15:12
|
|
tuff shit
Reg.datum: May 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Olegh
Melissa Horn <3
|
Jepp! Sjukt soft musik att plugga till ffa.
Citat:
Ursprungligen postat av anton2000
Hört talas om ipod?
|
|
2010-05-02, 15:18
|
|
Busunge
|
Vadå, finns det en sån spärr på en ipod? Kan man sitta i vent på ipod? Titta på youtube? Allt utöver att lyssna på musik?
|
|
|
|
2010-05-02, 15:22
|
|
Banned User
Reg.datum: Jan 2009
|
Lol så random, var ute på en av de lokala krog/nattklubb/äckelställe/nånting i fredags, bara för att det var 3 olika skolor här som hade mösspåtagning och skulle fira där. Under tiden jag är där kommer det fram random personer man sett på gymmet och typ kastar sig fram genom kön som vildar för att hälsa på mig bah "TJA TJA, FAN JAG SKA FAN KOMMA OM DIG HEHE!!" detta är då från personer som är ett par år äldre än mig också..."hehe okej ;P" och damerna kommenterade att jag såg tight ut...hmm... det kanske inte är så dumt att festa i orten där man bor om man vill ha lite självförtroende boost
edit: diverse påståenden om att jag tagit anabola etc kom ju fram såklart också, samt om jag ville köpa etc...haha förorten i ett nötskal
|
|
|
2010-05-02, 15:22
|
|
tuff shit
Reg.datum: May 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av feyin
Vadå, finns det en sån spärr på en ipod? Kan man sitta i vent på ipod? Titta på youtube? Allt utöver att lyssna på musik?
|
Ja det gör det. Nej det kan man inte. Ja, på Touch. Va?
Sitter du vid datorn så sänk maxvolymen till en lagom nivå
|
2010-05-02, 15:30
|
|
Busunge
|
Mjaha. Tänkte mer när man satt i vent förr och hade så lågt så man knappt precis hörde vad dom andra sa, så kommer det in någon och spelar upp nå jävla ljud som gav mig hörselskador tamejfan. Samma sak på en film i en tråd här, nån jävla excorsistskrik hur högt som helst (fast jag hade låg volym). Man får helt enkelt börja sitta vid datorn på ipoden!
|
|
|
|
2010-05-02, 15:51
|
|
#VilaLagom
Reg.datum: Oct 2004
|
Äh, fick se mig besegrad av morsans 2lbs salmon challenge.
|
2010-05-02, 15:54
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2004
|
Nämenvisst, björken slog ut igår och nu är jag trött som en gris bara för det... I och för sig rätt så skönt att jag inte är så jävla snorig (än), får bli en sväng förbi apoteket imorn.
|
|
|
2010-05-02, 16:12
|
|
Ljuset i mörkret
Reg.datum: Oct 2008
|
klantigt värre. glömde strö kanel över frukten innan jag hällde på smuldegen. undrar om det smakar konstigt att ta kanelen ovanpå smullagret?
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:31.
|

|