Gjort upp ett 3 veckors modifierat sheiko nu som jag påbörjar imorgon. MAX är dock utäknat 1 och 2 veckan rejält under PR.
Hoppas kunna vara frisk och skadefri nu och kunna köra hårt fram till nyr med fokus på viktvolym och att ha roligt!
Fantastiska vikter du bollar med. Blir svårt att fatta hur mkt vikt det är. 280kg eller 360kg är bara jättemycket vikt i mina ögon. Men när du pissade på mitt bänkmax 48 gånger så tänker jag bara sheeeit vad svag jag är
Fantastiska vikter du bollar med. Blir svårt att fatta hur mkt vikt det är. 280kg eller 360kg är bara jättemycket vikt i mina ögon. Men när du pissade på mitt bänkmax 48 gånger så tänker jag bara sheeeit vad svag jag är
Körde lite liggande rodd som gick sådär, ganska dåligt egentligen.
Sen körde jag marklyft som jag inte gjort på mycket mycket länge gick upp till 272,5kg raw och då så small det verkligen till nere i ryggen. Kändes som om man skulle gå av och jag kastade stången ifrån mej. Nu har man svårt att känna högra benet. Får se om detta vara sagan all för min karriär som aktiv lyftare. Borde man åka akut till sjukhus eller är detta en sak för ett helt vanligt läkarbesök?