2007-05-11, 13:03
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2003
|
|
|
|
2007-05-11, 13:28
|
|
Triatleten
Reg.datum: Apr 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av pony
Du ser väldigt nöjd ut... och det borde du vara. Jävligt snyggt! 
|
Tackar!
wintersnowdrift: Jag gillade de översta paret sneakers, precis min stil på skor. Ser sköna ut också  Gillade även den svarta partytoppen och psykedeliska pandalinnet. Jeansen satt jättebra! Själv ska jag till NYC och shoppa om en vecka
AFanatic: Snygga sneakers! Inte så fasligt dyra heller.
|
|
2007-05-11, 14:49
|
|
Hottie!
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Stenberg
Hehe, ja det vore ju för hemskt  Nä men tror inte det är ett sånt tyg som blir genomskinligt, inte ens när det är blött.
Lite trist när man inte kan kolla på kläderna IRL innan man köper, men men va gör man inte för att va cool =)
Lutar åt de vita nu. Ett annat alternativ är:

Men de är grövre och egentligen avsedda för att åka cross i. Hm, svårt det här...
|
Nej för sjutton, ser ut som avklippta mcbrallor (vilket de visst också var, nästan). Ser inte direkt somriga och sköna ut direkt.
Båda de övre var snygga dock.
|
|
|
2007-05-11, 16:01
|
|
Segrare Bästa fysiken 2011!
Reg.datum: Nov 2005
|
Bidde fler bikinis
En brun och en prickig där jag bara köpte överdelen för underdelen vart inge bra på mig. Underdelen till den andra funkar till båda
MQ hade 20% på allt i affären. Hittade denna svarta klänning som jag bara inte kunde motstå. Kostade 550 spänn nu på rean och det är ju inte megadyrt ändå. Den var tjusig tyckte jag. Skall användas när man ska vara riktigt finklädd. Trevligt också att den smet åt runt midjan istället för under bysten.
Sen den här från vero moda som väl är rätt olik den förra. Räknar med sågerier
Alltså den kan ses som trist städrock, men det är på gränsen. För tillfället så håller den sig på rätt sida enligt mig.
|
|
|
2007-05-11, 16:04
|
|
El grande salami
Reg.datum: Jul 2006
|
Ser ut som bikinis och klänningar från 50-talet, är det mode nu eller? Gillade inte bikinin och usch för den gråa klänningen. Den svarta klänningen är sisådär.
|
|
|
2007-05-11, 16:09
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2003
|
Sissa: Den helsvarta bikinin med spännen var grym! Den lilla svarta var elegant.  Städrocken däremot var tveksam, men börjar man titta lite mer på den så är den en ganska söt 60-talskreation.
|
|
|
2007-05-11, 16:13
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2004
|
Helsvarta bikinin = Läckert,
Prickiga = Sisådär
Svarta klänningen = Helt okej, vet inte om jag gillar hur den sitter vid bysten.
Gråa= Har du blivit Angel och klär dig i kläder för 50åringar? :]
|
|
|
2007-05-11, 16:19
|
|
El grande salami
Reg.datum: Jul 2006
|
Wtf? De är väl inte helsvarta, de ser bruna ut.
|
|
|
2007-05-11, 16:20
|
|
Besserwisser
Reg.datum: Aug 2004
|
Helsvarta var snygg, den prickiga var det ej.
Klänning ett var snygg, den andra var det ej.
edit: Inte svart? Skaffa bättre kamera
|
|
|
2007-05-11, 16:35
|
|
|
Japp, det är bruna bikinisar.
Får se hur jag gör med städrocken. Tycker den är lite mysig ändå. Sen behöver inte allt vara snyggt-snyggt tycker jag. Det kan få vara lite ful-snyggt också.
Får ha den på mig lite här hemma och känna efter.
(Sen förstår jag att man tycka den är ful-ful också  )
Tack för feedback hur som!
|
|
|
2007-05-11, 16:40
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2006
|
klänning från MQ = skitsnygg! riktigt söt och bra passform 
klänning från Vero Moda = urk! som du sa själv; städtant.
|
|
|
2007-05-11, 16:41
|
|
Hottie!
|
Citat:
Ursprungligen postat av sissa
Bidde fler bikinis
En brun och en prickig där jag bara köpte överdelen för underdelen vart inge bra på mig. Underdelen till den andra funkar till båda
MQ hade 20% på allt i affären. Hittade denna svarta klänning som jag bara inte kunde motstå. Kostade 550 spänn nu på rean och det är ju inte megadyrt ändå. Den var tjusig tyckte jag. Skall användas när man ska vara riktigt finklädd. Trevligt också att den smet åt runt midjan istället för under bysten.
Sen den här från vero moda som väl är rätt olik den förra. Räknar med sågerier
Alltså den kan ses som trist städrock, men det är på gränsen. För tillfället så håller den sig på rätt sida enligt mig.

|
Bikinisarna=  , särskilt den med spännena satt skitsnyggt på dig och den andra var ju prickig och prickig gillar vi!
Den svarta klänningen var tjusig och städrocken är jag också skeptisk till, men den kan funka. Jag önskar den hade haft nån lite ärtigare färg.
|
|
|
2007-05-11, 16:43
|
|
|
Fed up: japp, håller med. frågade efter en annan färg. den fanns i svart, men den var ingen bra. men den hade klart varit roligare i en annan färg.
|
|
|
2007-05-11, 16:45
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Fed up
Bikinisarna=  , särskilt den med spännena satt skitsnyggt på dig och den andra var ju prickig och prickig gillar vi!
Den svarta klänningen var tjusig och städrocken är jag också skeptisk till, men den kan funka. Jag önskar den hade haft nån lite ärtigare färg.
|
På tal om prickigt! Jag har alltid velat vara prickig! Du som vet allt, var kan jag hitta prickiga kläder?
|
|
|
2007-05-11, 17:06
|
|
Hottie!
|
Citat:
Ursprungligen postat av sissa
Fed up: japp, håller med. frågade efter en annan färg. den fanns i svart, men den var ingen bra. men den hade klart varit roligare i en annan färg.
|
Nej, men den är nog inte så dum iallafall.
Citat:
Ursprungligen postat av Granatgiraffen
På tal om prickigt! Jag har alltid velat vara prickig! Du som vet allt, var kan jag hitta prickiga kläder?
|
Är du kille? Killkläder är jämt så förbannat tråkiga och enfärgade, så det är nog svårare. Du får ta fram ljuset och lyktan och ge dig ut på jakt, jag kan hojta om jag springer på nåt.
Är du tjej ser det ljusare ut, finns bla. prickiga hoodies på HM.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:01.
|

|