2008-02-14, 22:07
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av tommie-92
fina stats, både styrke och kondis mässigt!
keep it up dude!
|
Thanks!
Jag har jobbat hårt för dom!  Ska aldrig försvinna har jag tänkt mig!
|
|
|
2008-02-14, 22:09
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av openside
Hitta du nåt nyttigt i den jag skicka. Jag skall ha lite mer grejor nånstans men jag hittar det inte riktigt här är iaf en länk.....kolla in den. Hoppas jag inte länkat till nåt jag inte fick länka till men jag trorinte det.
|
Bra grejer det där! Jag lär ju titta igenom en massa sidor angående sånt som är bra för Rugby förståss, har du mer, GIVE!
|
|
|
2008-02-14, 22:14
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2008
|
Har läst runt lite i tråden, men det var ett antal för många sidor för att läsa allt :S
Tycker i alla fall att det är kul att du gillar rugby såpass. Själv spelar jag med Frölunda Rugbyklubb. Varvat lite mellan olika positioner, men har fastnat för 8a.
Lycka till i fortsättningen
|
|
|
2008-02-15, 08:49
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av DANNE1988
Bra grejer det där! Jag lär ju titta igenom en massa sidor angående sånt som är bra för Rugby förståss, har du mer, GIVE! 
|
www.scrum.com å klicka fram till fitness där står det en del men det är ganska kortfattat
|
|
2008-02-15, 09:55
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av kannibalen
Har läst runt lite i tråden, men det var ett antal för många sidor för att läsa allt :S
Tycker i alla fall att det är kul att du gillar rugby såpass. Själv spelar jag med Frölunda Rugbyklubb. Varvat lite mellan olika positioner, men har fastnat för 8a.
Lycka till i fortsättningen 
|
Fan vad kul att fler Rugby spelare börjar registrera sig här på forumet! Rugby, finns nog inget roligare, själv så lockade tight/loose-head!  Har aldrig spelat nån annan position, och kommer aldrig göra det heller.
|
|
|
2008-02-15, 09:55
|
|
Registered User
|
Citat:
www.scrum.com å klicka fram till fitness där står det en del men det är ganska kortfattat
|
Ska kollas, tack!
|
|
|
2008-02-15, 17:12
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av DANNE1988
Rugby, finns nog inget roligare
|
Hmm.... beror på. Allt där man får skada någon är roligt!
Eller gå runt och spänna sig (därför gillar jag gymmet!)
|
|
|
2008-02-15, 17:40
|
|
Jarod är bäst Admin!
Reg.datum: Sep 2007
|
jag håller med, rugby är svinkul!
|
|
|
2008-02-15, 19:32
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av yaska
Hmm.... beror på. Allt där man får skada någon är roligt!
Eller gå runt och spänna sig (därför gillar jag gymmet!) 
|
Där man får skada andra gillar jag!  Spänna sig på gym är mer för backlinje spelare :P
"Vilka hänger med Rugby spelare? Backlinje spelare!"
|
|
|
2008-02-15, 19:33
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Fjällbrynt
jag håller med, rugby är svinkul!
|
Jag har spelat sen Augusti 2006, älskade sporten från första träningen, tog ett tag att lära sig, men det kom till slut!  Lär mig fortfarande!
|
|
|
2008-02-16, 11:41
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2006
|
Har spelat sen jag var 9 det vill säga hmm 15 år snart och det blir bara roligare och roligare. Är det nån av er som skall till håckes å spela.
Ha det
|
|
2008-02-16, 11:46
|
|
Registered User
|
Citat:
Har spelat sen jag var 9 det vill säga hmm 15 år snart och det blir bara roligare och roligare. Är det nån av er som skall till håckes å spela.
Ha det
|
Härligt att kunna hålla i sporten så länge, jag lär ju spela tills det blir tråkigt förståss... jag har spelat sen augusti 2006, 17 år var jag då, nu 19 och jag föll för Rugby dirr!
Jag har redan vart med Enköpings U19 lag och spelade semifinal nere i Trelleborg mot Pingvin men vi förlorade tyvärr, jag fick en hel del berömm, för att ha spelat i bara 1 år ordentligt!  Plus att förra säsongen var en "att-komma-i-form-år" för mig.
|
|
|
2008-02-17, 13:22
|
|
Registered User
|
Dagliga uppdateringen, ja vad ska jag skriva om, ehm... jag har inte tränat något alls sedan Torsdags och på Tisdag blir det att besöka en massör/sjukgymnast som tydligen ska vara skit bra!
Jag ser fram emot att få bort skiten, så att jag kan fortsätta träna inför säsongen, lite jobbigt att detta kommer upp nu när det är förberedningar före säsongen är u fullgång.
|
|
|
2008-02-18, 22:39
|
|
Registered User
|
Har fortfarande lite ont, har gått över lite dock, imorgon blir det att besöka massör/sjukgymnasten.
|
|
|
2008-02-19, 12:04
|
|
Registered User
|
Nu fungerar ingenting alls hemma hos mig, jag fick veta att jag har Rinkbandy match ikväll, då var jag tvungen att avbeställa massör/sjukgymnast besöket för att man vet aldrig om jag förstör "läkningen" från massage och stretching hos massören/sjukgymnasten... så det blir till att ringa och beställa en ny tid nångång denna vecka eller nästa vecka.
Detta är sista Rinkbandy matchen för året och efteråt så ska jag börja läka ihop lite igen.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:14.
|

|