Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-01-27, 21:35   #2866
Mitosis
Registered User

Mitosiss avatar

Reg.datum: Feb 2007
Det går rykten om att någon injicerat Proxy med DNA från Kevin Levrone, Jay Cutler och Lee Priest.
Detta kan dock bara vara påhitt, men jag sitter inte i en position att ifrågasätta!
Mitosis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-27, 21:54   #2867
creperiet
Registered User

Reg.datum: Apr 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Proxy Visa inlägg
Det enda jag kan säga som sammanfattar det jag har skrivit, är att jag har en fruktansvärd tur, och är otroligt glad och på något vis lite stolt över mitt släktarv.

Tack för mig.
Och det är desto roligare att du väljer att förvalta det arvet den rena vägen!

Finns en välgjord studie av Hubal et al från 2005 (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15947721) som undersöker styrke- och hypertrofisvaret hos en 585 personer stor population som utför samma träning. Utvecklingen är hos populationen som väntat normalfördelad, vilket innebär att några inte svarar alls på träningen medan någon/några slemmiga jävlar ökar 55% i bicepsvolym på 12 veckors träning. Chansen att du skulle kunna vara någon av dessa slemmiga jävlar är i mina ögon ganska stor!

Att se hur långt någon som du med toppförutsättningar kan ta sig utan doping är i min mening häftigare än att se hur stor någon kan bli med obegränsade mängder testosteronderivat.
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklew Visa inlägg
Jag har haft internet i 15år, mina krav för onanerande går upp avsevärt för varje år. Jag har passerat den ålder då jag kunde onanera till Mtv och inkorrekt fakta.

Senast redigerad av creperiet den 2013-01-27 klockan 21:55.
creperiet är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-28, 21:27   #2868
Proxy
Registered User

Proxys avatar

Reg.datum: Dec 2010
Dem chestz

Hungrig, lite ont i huvudet, trött i kroppen, och lite ont i axlarna från att ha lyft tredjeklassare hela dagen.
Men det är tydligen då man gör dom bästa passen, fasen vad bra det gick idag! Fanns t.o.m. mer att ge i varje set (kör ju inga set till failure när jag kör såhär).

Plan hantelpress:
25 x 12
30 x 10
42.5 x 10
42.5 x 10
47.5 x 8
47.5 x 8

Smithbänk: - räknar stången som 20kg. Tror dock att den nästan är tyngre, för det finns inte en droppe olja i den.
60 x 12
80 x 10
90 x 8
100 x 6

Lutande hantelflyes:
22.5 x 10
30 x 8
32.5 x 8

Sned bänkpress:
70 x 12
80 x 10
100 x 5

Sittande hantelpress:
27.5 x 12
32.5 x 10
37.5 x 8

Avslutade med ett giantset med sidolyft med hantlar, mellan 10 och 17.5kg.

Citat:
Ursprungligen postat av Tediiieee Visa inlägg
Men vem vinner imellan dig och din farsa i armbrytning då?
Det är lite pinsamt, men jag tror faktiskt att han vinner. Jag trycker "utan problem" ner honom på golvet (om han inte fuskar med sitt grepp), men han har mig nog faktiskt i den typen av styrka.

Citat:
Ursprungligen postat av Mitosis Visa inlägg
Det går rykten om att någon injicerat Proxy med DNA från Kevin Levrone, Jay Cutler och Lee Priest.
Detta kan dock bara vara påhitt, men jag sitter inte i en position att ifrågasätta!
HE KNOWS, HE KNOWS!

Citat:
Ursprungligen postat av creperiet Visa inlägg
Och det är desto roligare att du väljer att förvalta det arvet den rena vägen!

Finns en välgjord studie av Hubal et al från 2005 (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15947721) som undersöker styrke- och hypertrofisvaret hos en 585 personer stor population som utför samma träning. Utvecklingen är hos populationen som väntat normalfördelad, vilket innebär att några inte svarar alls på träningen medan någon/några slemmiga jävlar ökar 55% i bicepsvolym på 12 veckors träning. Chansen att du skulle kunna vara någon av dessa slemmiga jävlar är i mina ögon ganska stor!

Att se hur långt någon som du med toppförutsättningar kan ta sig utan doping är i min mening häftigare än att se hur stor någon kan bli med obegränsade mängder testosteronderivat.
Hahahaha! Det finns ju ingen tvekan om att genetiken spelar en otroligt stor roll, vissa kan inte växa, och vissa exploderar av att bara titta på en skivstång. 55% i bicepsvolym på 12 veckor låter inte alls fel, gief that!

Det undre av dina två stycken var något jag funderade en del över när jag var lite yngre, 17 närmare bestämt. Övervägde aldrig fusk, men filosoferade i vad som vore slöseri med talang: att inte dopa sig och aldrig gå hela vägen till världstoppen, eller att dopa sig och bli en simpel fuskare.
På den här tiden var jag fortfarande blåögd gällande doping, och trodde att det i princip bara vara världstoppen och bodybuilders som dopade sig. Men jag hade turen att ha vissa personer i min omgivning som var väldigt öppna mot mig om hur många som faktiskt använde, vilka mängder dom använde, och vilka preparat dom använde. Jag tror att kunskap, även om saker som inte är bra för en, leder till att man kan ta ett utbildat beslut. Och ett utbildad beslut väger alltid tyngre än att bara ta ett beslut utan att veta den fakta som kringår. Så att jag fick vara i en miljö där många var så öppna mot mig gjorde dels att jag kunde ta ett utbildat beslut att avstå, och att förstå att jag har turen att kunna göra saker som andra inte kan.

Så slutsatsen jag kom fram till, och håller fast vid, är att det inte vore en utmaning för mig att påskynda det jag har blivit given, och vi alla vet att man aldrig blir nöjd i den här världen.
För att inte tala om att jag inte tänkte skämma ut mig själv, eller mina föräldrar genom sådana medel. Nu är jag myndig och kan ta ansvar för mina egna handlingar, men inte f*n har mina föräldrar uppfostrat en simpel fuskare.
Citat:
Ursprungligen postat av Sheogorath Visa inlägg
Tillräckligt för att ganska många med ganska bra koll hävdar att det antingen tar genetik a la Proxy eller roids för att nå dit. Ever.
Proxy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-28, 21:46   #2869
ronjaa
Registered User

ronjaas avatar

Reg.datum: Dec 2012
Highfive för bröst idag! Vi är ju nästan lika stark
Gammal 2013-01-28, 21:50   #2870
Tediiieee
Banned User

Reg.datum: Oct 2009
Every monday is chestday.
Tediiieee är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-28, 22:08   #2871
Proxy
Registered User

Proxys avatar

Reg.datum: Dec 2010
Citat:
Ursprungligen postat av ronjaa Visa inlägg
Highfive för bröst idag! Vi är ju nästan lika stark

Usch, prata inte om det! Gillar inte att jag är så svag i bänkpress, blä! Du är stark, jag är... medelstark.

Men vi kanske har lika stora bröst?

Skämt åsido. En kompis bror är fotograf och ville ha lite träningsbilder, så vi körde på lite. Bilden är tagen med studiobakgrund. Ingen pump, men grovt optimerade ljusförutsättningar, så jag skulle inte lägga någon större vikt i hur stor jag är av den här bilden att döma.
Ett tränat öga ser dock att jag inte är i en särskilt bra form, eller har överdrivet mycket massa.
Klippte för övrigt bort kalufsen dagen efter.

Citat:
Ursprungligen postat av Tediiieee Visa inlägg
Every monday is chestday.
Fick faktiskt dåligt samvete när jag insåg att jag körde bröst på en måndag!
Citat:
Ursprungligen postat av Sheogorath Visa inlägg
Tillräckligt för att ganska många med ganska bra koll hävdar att det antingen tar genetik a la Proxy eller roids för att nå dit. Ever.
Proxy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-28, 22:11   #2872
Niwah
Powerhouse

Niwahs avatar

Reg.datum: May 2011
Fuark maaain. Cool bild och bra fcking pecs
Niwah är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-28, 22:14   #2873
Måsse
It's a curl world.

Måsses avatar

Reg.datum: Sep 2012
Sjukt grym bild!! Sjuk kent minst sagt.

- Optiljuset, hobbybyggarens bäste vän
Insta: Mansbb
Citat:
Ursprungligen postat av Halldin Visa inlägg
De verkar inte kunna hantela dopingproblematiken på ett vettigt set
Måsse är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-28, 22:17   #2874
Jeml
Registered User

Jemls avatar

Reg.datum: Apr 2011
daaaimn! grym bild. . mirin hard!

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
5/3/1 + marathon!
Jeml är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-29, 00:21   #2875
joasimo
Hockeybög deluxe

Reg.datum: Mar 2009
Fyfan vad grov du är, riktigt cool bild också! Jag ser mer ut som en liten pojke i kroppen när man ser dina bilder Manligare kropp än så går inte att få!
joasimo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-29, 00:27   #2876
smolk
Registered User

Reg.datum: May 2012
Jävligt bra journal, föjlt en längre tid utan att skriva något. Du har verkligen en grym fysik
Marklyft: 130 kg/160 kg
Journal!t
smolk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-29, 10:02   #2877
Teddy9
Registered User

Reg.datum: Jan 2008
Fan vad kul (och välskrivet) om din släkt. Du drog uppenbarligen högvinsten i guds eget lilla tombola.
Teddy9 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-29, 10:21   #2878
Numse
Registered User

Numses avatar

Reg.datum: Jan 2010
Kul med lite studiobilder, även om den är sjukt hårt dragen.
Gammal 2013-01-29, 10:28   #2879
jsavefors
Registered User

jsaveforss avatar

Reg.datum: Aug 2012
Do u even lift?

sjuka människa..
jsavefors är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-29, 10:39   #2880
Nikodemus
Skrivbordsbyggar-hen

Nikodemuss avatar

Reg.datum: Oct 2011
RIKTIGT fint. no homo... eller vem försöker jag lura: du gör mig homo
Nikodemus är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:58.